Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Robing79
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Robing79

    USA - Miami -> NYC of Chicago -> NYC alleen met de motor

    Ik ziet er aan te denken om in mijn eentje een motortrip te doen in de USA. Na afgelopen zomer een maand lang west USA doorgetrokken te zijn met een Mustang Cabrio zit ik er aan te denken om het volgend jaar dunnetjes over te doen maar dan op de motor. Deze wil ik daar huren. Nu heb ik het...
  2. Robing79

    How to: uitlaatbochten weer als nieuw krijgen?

    Misschien dat het al eens een topic is geweest, ik kan zo snel geen passend antwoord vinden. Ik heb een Hornet uit 2000 en nu zijn mijn uitlaatbochten vanaf de motor tot aan de koppeling van de demper, erg verkleurd. soort aanslag etc... het is geen roest... heeft iemand een idee hoe ik dit op...
  3. Robing79

    Universele bugspoiler/Bellypan voor 600/900 4cylinder naked

    Aangeboden: een zwarte universele bellypan/ Bugspoiler die volgens mij op zowat elke 600 en 900 Naked bike zou moeten passen. De spoiler is inc. universeel bevestigingsmateriaal-> uitmeten, buigen, gaatje boren en vastzetten. al met al een uurtje werk. Na montage op mijn Hornet was ik er...
  4. Robing79

    Arrow Uitlaat voor Hornet CB600F 2000 (pc34)

    Dikke Arrow uitlaat voor Honda Hornet CB600F - PC34 (mijn Hornet was uit 2000) met linkpijp en bevestigingsmaterialen. Pijp is gebruikt maar is in een prima staat. Dit is een vrij forse uitlaat die simpelweg super dik staat op je hornet. De linkpipe is custommade, het zichtwerk ziet er prima uit...
  5. Robing79

    Sponsor project: Onderdelen XT 600 2kf

    Ik vertrek op 6 oktober, samen met twee vrienden op 2 Yamaha's XT600 2KF uit 1989 en een Peugeot 405 naar Gambia. We gaan de motoren daar afleveren aan het ziekenhuis van Tanka Tanka en de Peugeot wordt geveild. Het daarmee verdiende geld gaat ook naar de stichting Tanka Tanka. De motoren gaan...
  6. Robing79

    Gevallen en nu de schade herstellen: Hornet 600 uit 2000

    Zoals de titel van dit onderwerp al doet vermoeden heb ik schade gemaakt met mijn prachtige Honda CB 600 F uit 2000. Gelukkig valt het allemaal wel mee maar ze heeft wel wat krasjes op gelopen. Haar baasje heeft meer schade: verbrijzeld sleutelbeen. (geen pretje, I can tell). Het rempedaal +...
  7. Robing79

    Carterdeksel yamaha XT 600 2KF (1989 met kickstarter)

    Heb je toevallig nog zo'n dekseltje liggen? in de mijne zit een gat (aangereden, rempedaal is in het deksel geslagen, verder is de motor in orde). Laat het me even weten wat deze moet kosten... help!!! :)
  8. Robing79

    Antwerpen - Banjul Challenge op Yamaha XT 600

    Hoi allemaal, Ik ga samen met twee vrienden de Antwerpen-Banjul (Gambia) Challenge doen in oktober van dit jaar. Een mooie uitdaging voor een goed doel: eenmaal in Banjul aangekomen zullen wij onze twee Yamaha XT 600 2KF uit '89 schenken aan het ziekenhuis van de Stichting Tanka Tanka. De...
  9. Robing79

    Offroad rijden in de buurt van Amsterdam?

    Weet iemand waar ik offroad kan rijden in de buurt van Amsterdam? ik ben echt een rookie en ik heb geen idee waar je wel en waar je niet mag rijden... wat zijn mooie plekken en wat is er zo mooi aan? Thanx for helping out!
  10. Robing79

    Honda Hornet, tank liften

    Hoi, ik was wat aan het sleutelen aan mn Honda Hornet 600 F (bwjr 2000) maar nu heb ik geen idee hoe ik mn tank "open kan klappen". Iemand een idee? thanx alvast!
  11. Robing79

    NIEUW...& een vraag over mn eerste nog aan te schaffen fiets

    Hoi allemaal. mn eerste berichtje want... ik ben hartstikke nieuw hier. Ben nog bezig met mn rijbewijs en als alles goed gaat dan heb ik t velbegeerde A-tje heel snel op t roze stukje plastic. Ik ben van plan om een motor aan te schaffen voor woon-werk verkeer (+-80Km per dag in totaal) en...
Terug
Bovenaan Onderaan