Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Proppie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    Gezocht : Racecracks 22/08 groep 3 of 4

    Hihi, ik ben opzoek naar een plekje voor de circuitdag via racecracks groep 3 of 4 ben je verhindert en wil je er graag vanaf ik bied me bij deze aan! delen graag!!!!!
  2. P

    Honda cbr 600 rr 05/06 tandwiel + adapter

    Ik heb een extra det velgen gekocht voor mijn 600 rr 2003 maar daar zat een tandwiel op + adapter voor 05/06 En die past niet op mijn 03 rr Dus bij deze verkoop ik het tandwiel + adapter Tand wiel is 43 geloof ik Interesse ?? 0644254053 Op te halen in Nederhorst den berg
  3. P

    Gezocht: CBR 600 RR 2003 velgen set

    Hi, ik ben opzoek naar een reserve set velgen voor mijn cbr 600 rr uit 2003 met of zonder rem schijven of met of zonder band heb je iets liggen let me know Mvg Joey *O* *O* :] :]
  4. P

    Kaartje TT assen Strubben Tribune

    Te koop aangboden: een ticket voor de tt assen op de uitverkochte Strubben tribune Vak CS Ik kan zelf helaas niet gaan ivm vakantie. Ticket is af te halen of verzendbaar! Intresse?? Leonwelle@Gmail.com ik kijk hier niet zo vaak dus mailen is sneller :W *O* -O-
  5. P

    CBR 600 RR ram air Cover gezocht!

    haaaaaaai ik ben op zoek naar een zwarte Ram air cover van de CBR 600 rr 2003 en dan het rechter gedeelte! heb je die liggen stuur me even een mailtje aub! joeymasters9@hotmail.com
  6. P

    Onderkuip CBR 600RR 2003

    Hallo, ik ben opzoek naar een 2de onderkuip (dus rechter en linker gedeelte) het liefst in het zwart maar grijs is ook geen probleem heb je wat liggen>? Joeymasters9@hotmail.com
Terug
Bovenaan Onderaan