Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: IndianScout
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. IndianScout

    Koplamp BMW

    Ik zoek een originele bmw R nine T koplamp , eventueel met kapje voor een zelfbouw project . Geen aliexpress immitatie, graag de originele bosch/hella .
  2. IndianScout

    Foto's van Forumleden

    Ik heb nu +- 6 gehad , op chronologische volgorde , Dnepr K650 (nog steeds in bezit) Ural M72 (verkocht) Dnepr Mt9 (verkocht) Dnepr M72/k750 (verkocht in onderdelen) Ural ? Met bmw R90 blok erin gebouwd (verkocht) Dnepr K750 (nog in bezit) Nu heb ik nog een dieselblok staan , dus ik zoek...
  3. IndianScout

    Ural Werkplaatshandboeken

    Ural M72 : http://www.nimoterndom.it/manutenzione/URAL/M72ManualEnglish.pdf Ural M-61,M-63,M-66,M-67 : http://waghornswood.net.nz/Manuals_01_18/Vehicles/Miss_A_Lanious/Ural_motorcycle_service_repair_manual.pdf
  4. IndianScout

    Dnepr Werkplaatshandboeken

    Dnepr M72 : Manual M 72 Dnepr K750 : Manual K 750 Dnepr K650 : Manual Dnepr K 650 Dnepr Mt9 : Manual Dnepr MT 9, MT 10 Dnepr Mt10: Manual MT 10-36 Dnepr Mt11: Manual Dnepr 11\16
  5. IndianScout

    motor elfstedentocht

    Morgen meer mensen die mee rijden met de elfsteden tocht ? ik wss wel , maar zonder stempel kaart . Elfstedentocht
  6. IndianScout

    Honda cb500X stuur verhogers

    Te koop wegens niet passen op andere motor . Ik dacht dat stuurverhogers universeel waren . Deze is voor een fatbar 28mm . 20 euro . Set van 2 . Zijn nieuw en niet gebruikt .
  7. IndianScout

    Lettertype

    Is dit 1 april grap of kan je het zelf weer wijzigen naar normaal type , dit 'zachte' lettertype vindt ik persoonlijk waardeloos :(_O-
  8. IndianScout

    honda XRV650 / RD03 uitlaat demper

    Gevraagd voor een oudere XRV650 . Open uitlaat , wil graag mijn originele bewaren ivm niet meer leverbaar vanuit honda , en nu (nog) in perfecte staat . Uitlaat mag met of zonder DB killer , Laser / Mivoc / Arrow / Leovince etc mag allemaal evt wat schade is niet erg , wel lucht dicht .
  9. IndianScout

    Rosmalen Autotron

    Dit weekend , oldtimerbeurs in autotron rosmalen . Een van de betere oldtimer beursen . https://www.autotron.nl/evenement/motovelo-2023/ ik ga zondag even kijken , misschien wel een nieuwe project zoeken .
  10. IndianScout

    test forum

    test
  11. IndianScout

    Ariel VB600 1954

    Nadat mijn Terrot is opgehaald heb ik dezelfde week een nieuw project gekocht .
  12. IndianScout

    Guzzi V50 nato koffers

    Gezocht Set leren tassen voor een guzzi nato . Liefst in gebruikte/ruige staat . Ook andere grote rechte leren tassen welkom wla / indian / matchless etc. Is voor een kmz bedoeld .
  13. IndianScout

    superbike

    stuur kit
  14. IndianScout

    28340111A ducati steppermotor

    Hey Omdat ze nieuw niet meer te krijgen zijn ( ja 902 euro ) Heeft iemand nog een steppermotor liggen voor een multistrada 1000ds , zit op alle 1000s st2 / monsters etc Ducati nummer 28340111A
  15. IndianScout

    Multistrada 1000ds

    Hey . Heeft iemand hier de ducati diag software ? Ik heb vandaag een ducati multistrada 1000DS gekocht , en de TPS moet gereset worden want bij elk stoplicht valt hij uit . Frustrerend . Obd stekker naar 3 polige bosch superseal heb ik al wel . Hoorde dat de moto guzzi bravo uitlees aparatuur...
  16. IndianScout

    Bmw / Chang R90/6 project .

    Heb gisteravond eerst de volledige kabelboom leeg geplukt , en ben opnieuw begonnen , de bmw kabelboom die erop zat was aardig in geknipt , en alle draden waren zwart / groen van oxidatie van binnen . Ben alweer bijna klaar met de nieuwe kabelboom ( is mijn dagelijkse werk , kabelbomen tekenen /...
  17. IndianScout

    BMW R90/6

    Hey , Ik ben bezig met een bmw R90/6 weer rijdend te krijgen , Heeft gelange tijd stil gestaan . Puntjes schoongemaakt en verse accu , maar hele zwakke vonk . Heb nieuwe 'pulse' kabel (van de condensator >> bobine) is vervongen krijgt netjes 12,7V op de andere kant van bobine (dit type...
  18. IndianScout

    Bmw R90 / 6 carburateurs gezocht

    Gezocht , een set bing CV carburateurs voor een bmw r90/6 .
  19. IndianScout

    India

    Hey , Hebben mensen hier met succes al eens iets besteld uit india ? Ik ben opzoek naar een voorspatbord van een BMW R25 , en deze kan je 'repro' krijgen bij bijvoorbeeld deze site : https://enfieldcountyspares.com/product/bmw-r71-front-mudguard-fender-raw-bare-metal-vintage-motorcycle/...
  20. IndianScout

    Nijverdal .

    Hey Wellicht wat een raar topic maar : Ik ben bezig met een oude BSA leger motor te restaureren . En ik heb een advertentie gevonden maar deze man reageerd niet op email / heeft geen telefoonnummer Emails komen rechtstreeks in de spambox en deze man leest ze niet waarschijnlijk ?? Is hier...
  21. IndianScout

    Bsa B40 1967

    Wat een verschil met een russische motor . Alles is netjes afgewerkt en zeer degelijk. Helaas mis ik wel wat delen dus mocht iemand wat hebben liggen ik zoek nog :
  22. IndianScout

    accu kapot ?

    Hey , Ik heb een aardig nieuwe Varta accu in mijn dnepr zitten , heb hem een dag aan de lader gehad , maar 1 uur van de lader af is deze 12,20 volt . als ik hem nu aan de lader zet dan doet hij dit : Volgens mij is deze accu overleden of niet ? de lader is ook nog niet zo oud +- 2 maand .
  23. IndianScout

    Dnepr K750

    Hey , en er zal nog wel meer moeten gebeuren
  24. IndianScout

    dnepr k750

    Ik zoek voor mijn nieuwe project
  25. IndianScout

    Dnepr KMZ MT9 van 1974

    Te koop . Kmz in blank staal dus elke kleur te spuiten die je wilt . Frame is matzwart en wielen ook . Nieuw: Binnen plus buitenbanden en velglint Kabelboom zelfbouw maar erg netjes . Zuigerveren Kleppen opnieuw ingeslepen Pakkingen Meeste keerringen Bobine 6volt Accu Contactpuntjes...
Terug
Bovenaan Onderaan