Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MCQUEEN
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Fireblade 2006 onderdelen schema

    Hello kan iemand me zeggen waar ik een onderdelenschema kan vinden van een honda cbr 1000 rr bj 2006 dank bij voorbaat M
  2. M

    stukken arai helm viper gt

    gevraagd achterspoilertje enof zwart of smoke scherm voor een arai helm viper gt
  3. M

    gebruikte voorband r1 2001

    ik zoek een gebruikte voorband voor een r1 van 2001 iemand ?
  4. M

    past een demper R1 van bj 2000 op een bj1999

    Hallo past een demper R1 van bj 2000 op een bj1999 groetjes
  5. M

    Yamaha r1 2001

    hello motor rijd gewoon bij vertrek,wanneer hih warm wordt vanaf 70 gvraden,begint hij te sputteren,en valt hij dood in toeren kan iemand mij helpen aub
  6. M

    Originele demper Honda CBR 900 RR 1999

    Hallo Ik zoek een originele demper fireblade sc 28 "3 bouten" iemand iets voor mij in aanbieding mag licht beschadigd zijn,is voor op circuit thanks
  7. M

    R1 2001

    Hello kan er iemand me vertellen welke kont er ook nog past op een R1 van 2001 thanks
  8. M

    R1 2001 verzopen

    Kan iemand mij helpen mijn r1 start niet meer verzopen denk ik,na menige pogingen doet hij het niet enige raad aub choke open/toe ?
  9. M

    demper cbr 900 rr 1993

    heeft er iemand soms nog een demper te koop voor een blade sc 28 dank bij voorbaat groetjes
  10. M

    r1 db killer of dempingswol verwijderen

    verliest power is dit een fabeltje of de waarheid groetjes
  11. M

    Battery vullen

    hallo Heb nog een battery staan (motor),zonder vloeistof,mag ik die vullen met de vloeistof,van een autobattery, groeten
  12. M

    R1 2001 valt weg in lage toeren

    Juist nieuwe bougies gestoken,even gereden (in file)in eerste bij vertrek vallen de toeren weg en moet ik echt met koppeling werken om vooruit te geraken, iemand enig idee ? groeten
  13. M

    fietscomputer sc 28

    hallo heeft er iemand ervaring met een fietscomputer op zen sc 28 waar plaats je de magneet,de sensor?? Heb een gekocht voor men streetfighter,maar weet er eigelijk geen weg mee groeten
  14. M

    bougies, wanneer zijn ze stuk?

    hallo Hoe kan je weten of je bougies stuk zijn,als ze vonken wil dit zeggen dat ze nog werken ? Groeten
  15. M

    benzineppomp lekt sc 28

    hallo mijn sc 28 bj 93 wou niet starten ,ik zag dat er uit de twee contactjes waar de stroom binnengaat benzine lekte,stuk? groetjes
  16. M

    r1 verzopen

    Hallo Heb men moot r1 bj2001 verzopen weet iemand wat te doen ? Groeten
  17. M

    duo voetsteunen r1 2001

    ik zoek duo voetsteunen voor een yamaha r1 bj 2001 heeft iemand die soms nog liggen ? groetjes
  18. M

    gelijkrichter sc 28

    Hallo Heb de indruk dat mijn batterij niet oplaadt weet er soms iemand hoe ik kan testen of mijn spanningsregelaar(gelijkrichter) nog werkt ? of een ander addertje onder het gras ? alvast bedankt groetjes
  19. M

    SC 44 duo voetsteuntjes

    hallo weet er iemand soms de afstand van vijs tot vijs(op subframe) van de duo voetsteunen van een fireblade sc 44 groetjes
  20. M

    linkerhandgreep sc 28

    zit er aan de linkerhandgreep(koppeling)bedrading waarmee het starten niet zou lukken,bedrading is in slechte staat,grtz
  21. M

    sdc 28 handvat koppeling

    de twee contactjes aan men koppeling(handgreep),waarvoor dienen die precies groetjes
  22. M

    omvalsensor sc28

    zit er een omvansensor op een sc 28,en wat doet die juist , groeten
  23. M

    SC 28 start niet meer

    kan iemand mij helpen aub motor is vorige week omgevallen,en vanaf dan start hij niet meer, motor draait nog wel rond groetjes
  24. M

    Kroonplaat

    hallo weet er iemand het resultaat als ik men kroonplaat verhoog of verlaag groeten
  25. M

    remkabel stuk

    hello folks aan de voorrem zit er een scheurtje in de bevestigingsbout aan het stuur zelf,de bout lekt een beetje,kan ik dit oplossen of moet er een nieuwe remkabel op ? Groetjes
Terug
Bovenaan Onderaan