Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mattiasd
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Af en toe hoog in toeren bij neutraal

    Hallo, Ik rijd met een honda cb400f en heb hier open k&n lichtfilters op geplaatst. De hoofdsproeier heb ik veranderd van 75 naar 85 en de gasnaald heb ik 1 positie hoger gezet. Nu, de motor rijdt goed, schakelt vlot, trekt goed op,.. Maar, af en toe als ik aan de lichten sta blijft hij hoog...
  2. M

    Honda CB 4OO four restauratie

    Mijn eerste project hier ook maar eens voorstellen. In december kocht ik een cb400f in Nederland. de motor liep maar heel moeizaam en met veel lawaai, ik besloot dan maar om het blok onder de motor vandaan te halen en een ander motorblok te zoeken. Mijn doel is om hem nu vlot rijdend te...
  3. M

    sportluchtfilter cb four

    moet er iets veranderd worden aan de carburateurafstelling als je K&N luchtfilters plaatst op een honda cb four?
  4. M

    CB400 four motorblok gezocht

    Zoals de titel zegt. Een honda cb 400 four motorblok gezocht in goede werkende staat. liefst voor een prikje ;)
  5. M

    CB Four België

    Bij deze een pagina voor de cb four eigenaars uit België. Foto's, vragen, nuttige adresjes/links, meetings,... deel alles gerust hier.
  6. M

    Honda cb 4OO four

    Hello all. Ik heb mij net een cb400 four aangeschaft met de bedoeling om deze op te knappen. Ik woon in België maar aangezien er in België weinig leven is rond de cb fours start ik hier een topic om zo een antwoord te krijgen op al mijn vragen die nog zullen volgen :p alvast een fototje...
  7. M

    Honda CB 500 Four K2 project

    Liefst in zo origineel mogelijke staat.. bied maar aan als je iets hebt staan of ergens anders iets weet staan.
  8. M

    Honda cb four

    Ik ben op zoek naar een opknap-projectje, bij voorkeur een honda cb 500 four, maar anderen mogen ook aangeboden worden. Ofwel hieronder reageren ofwel rechtstreeks aan mattias_duprez@hotmail.com
  9. M

    HONDA CB FOUR

    Ik ben op zoek naar een projectje. liefst een honda cb four 550, maar anderen mogen ook aangeboden worden. Ik ben van België maar ik ben ook bereid om naar Nederland te komen om een motor te komen. Bied maar aan wat je hebt: liefst via e-mail: mattias_duprez@hotmail.com
  10. M

    HONDA CB 350 f

    Ik ben dus op zoek naar een honda cb 350 f. Er mag werk aan zijn, wel liefst in rijdende staat maar dit hoeft niet per se. Bied maar aan wat je hebt!
  11. M

    hallo

    Hallo, Ik ben Mattias, bijna 21 en woon in Gent (België). Momenteel rijd ik met een honda ct 70 (motodax) herkeurd tot 124cc. Hij is nog niet volledig af, de originele fourche moet nog gereviseerd worden en er komt nog een nieuwe uitlaat op. De dax is als fun-moto, daarom ben ik nu op...
Terug
Bovenaan Onderaan