Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: stefanrs2
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. stefanrs2

    Suzuki GT250 X7 project

    Een tijdje geleden een Suzuki GT250X7 opgehaald in onderdelen. Het frame met achterbrug en voorvork zat al in elkaar geschroefd. Dan leek het nog wat haha. Het is voor mij mijn eerste twee takt, behalve dan mijn schakelbrommer vroeger dan. De X7 lijkt mij een mooie beginner qua twee takt, nog...
  2. stefanrs2

    Gs850 Span van Stefan

    Hallo allemaal, Ik ben Stefan, 29 jaar en kom uit de betuwe. Sinds afgelopen vrijdag ben ik dan eindelijk eigenaar geworden van een zijspan. Een paar maanden geleden zag ik de zijspan van Ferdie (fredje8v) te koop staan die, die 9 jaar geleden gebouwd heeft. Ik vond hem er erg vet uitzien en...
  3. stefanrs2

    Zadel en voorspatbord Africa Twin XRV750 RD07

    Hoi, Ik ben op zoek naar een zadel en een voorspatbord voor een Africa Twin van 1993. Een rd07. Als u nog andere onderdelen heeft van een africa twin heb ik mogelijk ook interesse. Gr Stefan
  4. stefanrs2

    Zadel Honda CB550 k3

    Hoi, Ik ben op zoek naar een zadel van een Honda Cb550 k3. Deze is iets korter dan die van de cb550k1-2 omdat de tank langer is van de cb550 k3. Het hoeft niet perse een origineel zadel te zijn.
  5. stefanrs2

    Yamaha XJ900S Diversion speling koppelingshuis

    Bij mijn yamaha xj900 diversion heb ik al sinds aankoop een soort ratelende koppeling. Af en toe wilt die ook slippen, dit verwijt ik aan iets of wat ingeslagen koppelingshuis. Dus die wou ik vandaag controleren, maar toen viel iets anders mij op. Het buitenste koppelingshuis zit wat speling op...
  6. stefanrs2

    uitlaat cb two fifty 250

    Iemand een uitlaatje van een cb two fifty liggen van bouwjaar rond 1995 voor een leuk prijsje?
  7. stefanrs2

    Yamaha XJ900S Diversion dynamo/spanningsregelaar

    Mijn yamaha xj900 diversion heeft al sinds aankoop(700km geleden) het euvel dat als de verlichting aan gaat dat het toerentaal 300-400rpm zakt. Dit is bij stationair draaien. Ik heb zojuist mijn accu doorgemeten met draaiende motor. Stationair licht uit : 14.2 volt Stationair licht aan...
  8. stefanrs2

    Honda VF750F 1983 opknapper

    Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Stefan. 23 lentes jong en fan van zo'n beetje elke motor. Ik ben begonnen op een 600 diversion, daarna kwam er een cbr600f uit 1997. Uiteindelijk heeft de diversion 600 plaats gemaakt voor een 900 diversion. Hoewel ik toch meer een honda fan ben. Na een...
  9. stefanrs2

    Yamha xj600n zijkapjes balhoofd

    Ik zoek 2 zwarte zijkapjes van een xj600n die bij het balhoofd zitten.
  10. stefanrs2

    Kroonplaat XJ600N 1997 en nieuwer

    Iemand die een kroonplaat heeft van een xj600n? Van de nieuwere versie waar 41mm vorkpoten in zitten. Gr Stefan
  11. stefanrs2

    Vetter Windjammer V

    Een vetter Windjammer kuip. Beugel zit erbij, maar geen idee voor welke motor. Met een beetje handigheid pas te maken op elke motor. Vraagprijs MF 80 euro. http://link.marktplaats.nl/m1009569817
  12. stefanrs2

    Honda cbr600f seatcover 1997

    Hallo, Ik ben naar een seatcover op zoek voor mijn honda cbr600f Dit model heb ik. Kleur maakt niet uit!
  13. stefanrs2

    Stuur risers 22mm

    Hallo, Iemand die nog voor een 22mm stuur een setje risers heeft? Gr stefan
  14. stefanrs2

    Givi monokey koffers

    Ik zoek givi monokey koffers. Maakt niet uit hoeveel je er hebt, stuur maar een mailtje! Gr Stefan
  15. stefanrs2

    kofferset/topkoffer xj 600 s 1999

    Hallo, Ik zoek een kofferset voor op mijn motor. Alleen topkoffer kan ook, dan heb ik in ieder geval iets voor op vakantie. Het liefste zou ik ook het rekje erbij willen anders word het nogal moeilijk haha. Gr Stefan
  16. stefanrs2

    Nieuw lid stefanrs2

    Hallo alle, Ik ben stefan en rijd nog geen motor, zit al een tijdje hier op het motor-forum mee te lezen. Wordt over 2 maanden 18 jaar en ga dan eindelijk beginnen met lessen. Ik rijd op dit moment schakelbrommer, nou op dit moment niet, voorwiellager was verrot _O- Hier een fototje...
  17. stefanrs2

    25kw chopper/cruiser

    Hallo Ik ben stefan en ben nu nog 17 jaar oud :/ Ik rijd nu nog een rieju rs2 50cc. Maar die gaat waarschijnlijk ook weg omdat krukaslagers versleten zijn. Maar ik wil wanneer ik 18 ben gelijk me motorrbw halen. Als het goed is zit ik dan nog aan de 25kw regel en niet de 11kw regel die...
Terug
Bovenaan Onderaan