Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. MiniatureDisaster

    Dames 'Zonder Shirt' Topic IV - Poging 2 ;)

    Dames 'Zonder Shirt' Topic IV - Poging 2 ;) :W Dag lieve dames, (en mee spammende heren) Dit topic is ontstaan door inspirerende gesprekken in het 'dames op de lesmotor'-topic, hier kwamen ideeën om ladies only rit(ten) te organiseren. De eerste rit heeft inmiddels plaatsgevonden en...
  2. MiniatureDisaster

    Dames 'Zonder Shirt' Topic III - De 2013 ritten

    Dames 'Zonder Shirt' Topic III - De 2013 ritten :W Dag lieve dames, (en mee spammende heren) Dit topic is ontstaan door inspirerende gesprekken in het 'dames op de lesmotor'-topic, hier kwamen ideeën om ladies only rit(ten) te organiseren. De eerste rit heeft inmiddels plaatsgevonden...
  3. MiniatureDisaster

    Dames 'Zonder' Shirt Rit II

    Dames 'Zonder Shirt' Rit II (2013) :W Dag lieve dames, Vanuit het 'dames op de lesmotor'-topic is het idee gekomen om een ladies only rit(ten) te organiseren. Nu lijkt er animo genoeg te zijn om een leuk dagje voor de vrouwelijke motorrijders onder ons te plannen. De eerste rit heeft...
  4. MiniatureDisaster

    Dames 'Zonder Shirt' Rit 2012

    Dames 'Zonder Shirt' Rit :W Dag lieve dames, Vanuit het 'dames op de lesmotor'-topic is het idee gekomen om een ladies only rit(ten) te organiseren. Nu lijkt er animo genoeg te zijn om een leuk dagje voor de vrouwelijke motorrijders onder ons te plannen. De eerste rit heeft inmiddels...
  5. MiniatureDisaster

    Oproep aan Bert? MBT kleding/oplichting

    Avond :W Ik kom net thuis uit het werk en er ligt een hele lange notitie van mijn moeder dat iemand mij probeerde te bereiken, maar is vergeten zijn contactgegevens achter te laten... Het ging over de zaak bikersoutletstore waar al eerder een topic over is geweest en waar hij graag het...
  6. MiniatureDisaster

    Ongedragen Leren Jas Maat M/38

    Hallo, Bijdeze wil ik mijn motorjas verkopen omdat ik die helaas toch te groot heb gekocht :/ Goed om te weten: nooit gedragen! (alleen gepast) maat M/L of 38/40 een hump op de rug harde protectie stukken in de mouwen enkel ritsje, kan dus gecombineerd worden Vraagprijsje? €80,-...
  7. MiniatureDisaster

    Kloonrijders? :)

    Er is zoiets als, iedereen heeft een kloon van zichzelf op de wereld. En nu lijkt het zo dat dat in de motorwereld iets vaker lijkt voor te komen :P Zal vast liggen aan de motoren en kleding ghehe. Maar wat mij nu was opgevallen was dat ik afgelopen week Kato had gespot, en de volgende dag...
  8. MiniatureDisaster

    Hoi MF'ers!^^

    Hoi iedereen, Bijdeze kom ik mezelf even voorstellen: Briënne, 20 jaar, klein, halfbloedje indo. Ben net begonnen met lessen heb m'n theorie al binnen, planning is toch wel einde vd zomer minstens m'n AVB te hebben en als het even kan m'n AVD(a). Vriend en vrienden rijden al en vriendin...
Terug
Bovenaan Onderaan