Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Steppie00
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    BMW S1000RR K67, 2019, Circuitmotor (geen papieren)

    Vanwege stopzetting en met pijn in mijn hart zet ik mijn BMW S1000RR K67 circuitmotor te koop met een kilometerstand van 9958km. Betreft een BMW S1000RR K67 incl M pakket (Full options) Motor is de eerste pak weg 8500km een straat motor geweest, Ik heb hem gekocht met voorschade en door mij...
  2. S

    Originele Rempomp S1000RR K67

    Te koop originele rempomp S1000RR 2019 K67 Gaat weg wegens switch naar Brembo pomp. Inclusief hendel zonder schade Prijs 170 euro
  3. S

    CRC tankkap BMW S1000RR 2019 K67 Nieuw

    Te koop aangeboden een nieuwe tankkap van CRC voor de S1000RR 2019 K67 Ik heb deze over omdat ik een volledige tankcover gebruik van CRC. Prijs 100 euro, Ophalen of verzenden
  4. S

    Tankkap BMW S1000RR 2019 K67 - M motorsport kleuren

    Te koop originele tankkap voor een S1000RR 2019 K67 in de M Motorsport kleuren Betreft een origineel onderdeel in goede staat. Prijs 100 euro.
  5. S

    Akrapovic uitlaat demper BMW S1000RR

    Te koop Akrapovic slip on uitlaat demper. Komt van een nieuwe S1000RR 2020, wegens ombouw circuit en volledig andere uitlaatlijn is deze gloednieuwe demper te koop. Nieuwprijs is ruim 1000 euro, vaste MF prijs van 750
  6. S

    Akrapovic demper BMW S1000RR 2019-2021 K67

    Te koop Akrapovic slip on uitlaat demper. Komt van een nieuwe S1000RR 2020, wegens ombouw circuit en volledig andere uitlaatlijn is deze gloednieuwe demper te koop. Nieuwprijs is ruim 1000 euro, vaste MF prijs van 750
  7. S

    Gezocht: Assen 27/04 via RSZ Motorsport

    Ik zoek nog een plekje voor 27 april op Assen met RSZ motorsport. Wie kan mij helpen
  8. S

    Te koop Radiale Brembo 19X20 Rempomp

    Te koop Brembo Radiale 19x20 rempomp. De rempomp verkeerd in zeer goede staat, voorzien van nieuwe hendel. Werkt perfect. Gaat weg omdat racer in onderdelen wordt verkocht. 140,- excl verzenden
  9. S

    BMW Navigator VI

    Wegens niet op komen dagen koper wederom aangeboden BMW Navigator 6. Verkeer in nieuwstaat, altijd zuinig op geweest. Wordt verkocht met originele kabel, opberghoes, mini schroevendraaier voor de batterij. (wellicht ook nog de doos maar die moet ik even zoeken) Heeft lifetime update en is op...
  10. S

    Gezocht: Setje Regenbanden

    Vanwege de kans op een buitje van het weekend zoek ik setje regenbanden wat ik achter de hand kan houden mocht het nodig zijn. Moeten 1 dag mee kunnen, verder niet heel veel eisen. Achterband 190 breedt aub. Mocht je wat hebben hebben liggen stuur me aub een berichtje
  11. S

    BMW R850R 2003, ABS, Kofferset, Laser uitlaat, Handvatverwarming, 72932KM

    Hierbij bied ik mijn BMW R850R uit 2003 aan met een kilometerstand van 72932km. De motor is voorzien van ABS, Laser uitlaatdemper, 2 delige kofferset, handvatverwarming, extra windscherm. De motor verkeerd in zowel technisch als uiterlijk en goede staat. Uiteraard wel normale gebruikersporen...
  12. S

    Racekuipen CBR 1000rr sc59 2008-2012 (met beetje werk)

    Via deze weg biedt ik mijn reserve setje circuitkuipen aan. Kontje en tank kunnen klein beetje liefde gebruiken. Topkuip had een kleine beschadiging maar deze zijn gerepareerd en weer helemaal goed behoeft geen werk, Onderkuip is nieuw, geen schade Staat in de primer dus zijn klaar voor een mooi...
  13. S

    Alpinestars GP Plus Lederen Combi maat 52 (zwart-wit)

    Via deze weg bied ik een in zeer goede staat verkerende Alpinstars Lederen Combi aan. Pak is slecht enkele malen gedragen, uiteraard gebruikt maar in goede staat. Betreft een maat 52. Voor meer info of als je hem wil komen passen stuur me even een berichtje Richtprijs 300,- euro
  14. S

    Dainese Avro Combi Maat 54

    Te koop mijn Dainese Avro leren combi pak Pak verkeerd in goede staat, altijd goed onderhouden geweest. Jaarlijks gewassen en opnieuw ingevet met Dainese ledervet. Het enige minpuntje is dat het rechter titanium schouderstuk beschadigd is, dit is niet gebeurd met een valpartij met de motor maar...
  15. S

    24mx Easy up Tent 3x3m

    Bij deze bied ik een nieuwe 24mx easy up tent aan. De tent is gloednieuw en zit nog in de doos. Voor 80 euro mag die van eigenaar wisselen. Mvg Stephan
  16. S

    BMW K75 K100 K100 3 Delig Kofferset

    Hierbij bied ik een origineel BMW 3-delig kofferset aan voor de BMW k100 K75 en K1100 aan. Het betreft 2 zijkoffers en 1 topkoffer. De set verkeerd in zeer nette staat. De set komt inclusief originele montagebeugels en montageplaat voor de topkoffer. Alle sleutels aanwezig. Richtprijs...
  17. S

    Power Commander Fireblade 929

    Wegens inruilen van de motorfiets bied in een Power Commander aan voor een fireblade 929 bouwjaar 2000 Het is een PCIII met serial (geen usb). Prijs: 140,- Mvg, Stephan
  18. S

    Buse "Le Mans" Leren combi maat 58

    Wegens flink afvallen bied ik mijn pak te koop aan. Zie marktplaats advertentie voor meer informatie. http://link.marktplaats.nl/m919847944 Speciale MF-Prijs 130 euro. Graag bellen voor meer informatie Mvg, Stephan
  19. S

    Wiellager set (achter) Fireblade 900rr SC33

    Wegens verkoop motor bied ik een nieuwe wiellager set (achterkant) aan voor een honda cbr900rr SC33. Het is een een set van ALLBALLS en zit volledig nieuw in de verpakking. Mag weg voor 20 euro ex verzenden, ophalen mag natuurlijk ook. Mvg Stephan
  20. S

    Gezocht: Achterbrug Fireblade SC33

    Beste MF-ers, Heeft iemand toevallig nog een achterbrug voor een fireblade SC33 te koop?? Alvast bedankt!
  21. S

    Motorroutes Pyreneeen

    Beste MF-ers, Half Juli ga ik weer eens met de motor naar Spanje. Nu heb ik dit 2 jaar geleden ook gedaan echter was ik toen niet in het bezit van een motornavigatie waar routes kon inladen. Ik heb het toen met een auto tomtom gedaan en heb toch het idee dat ik een aantal hele mooie...
  22. S

    Luchtkamer voorvork Bol D'or 750

    Beste, Weet iemand hier toevallig wat de luchtkamer moet zijn van de voorvork van een Bol D'or 750? Ik heb een setje nieuwe keerringen en verse olie gehaald maar uit eerdere ervaring met het verversen van de voorvork olie heb ik gemerkt dat het hebben van de juiste luchtkamer minstens zo...
  23. S

    Motornieuws in het AD

    Helaas is het nog geen vrijdag :P Maar wat ze tegenwoordig als nieuws noemen verbaast me toch telkens weer |( Cookies op AD.nl | AD.nl
  24. S

    HELP! CB750 Bol D'or

    Beste, Ik heb enige tijd geleden een CB750 Bol D'or gekocht. Toen ik hem kocht liep het blok niet. Dit had ik verholpen maar helaas kwam ik er toen achter dat het cilinderhuis lekte (zat een kleine scheur in). Gelukkig had de koper nog een een oud blok liggen waarvan een lager verrot was en...
  25. S

    Gezocht: Carterpan Honda CBR600 F3

    Beste Mf-ers, Ik ben op zoek naar een carterpan van een honda cbr 600 f3. Alvast bedankt. Steppie00
Terug
Bovenaan Onderaan