Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: KVD88
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. KVD88

    ZGAN: Zwart/wit leren combi - Evolution - maat 56

    Dit mooie motorpak is mij te groot geworden, dus doe ik hem in de verkoop voor het nieuwe seizoen. Het betreft een leren combi-pak van het merk Evolution in de kleurstelling zwart-wit. Het pak is op sommige plaatsen voorzien van flexibele stof (aan de binnenkant van de armen, benen, kuiten) en...
  2. KVD88

    Motorrijscholen met verlaagde motoren?

    Hallo :) Mijn vriendin wil gaan beginnen aan haar A, maar haar uitdaging is dat ze nogal klein van stuk is (1.59m) en bij 2 rijscholen in de buurt (Pijnacker) zit ze net niet lekker genoeg op de verlaagde motor of is de verlaagde motor alleen voor A2. We zijn dus op zoek naar rijscholen...
  3. KVD88

    USB lader voor iPhone

    Aloha, Er zijn in het verleden een aantal topics gemaakt omtrent USB laders op de motor die vervolgens geen iPhone lijken te laden. In die topics komt ook aan bod dat het komt omdat de laders van iPhone op de 2e en 3e pin van de USB een bepaald stroompje zetten waardoor de iPhone gaat laden...
  4. KVD88

    Suzuki GSX-R: Tank cover of metalen tank?

    Aloha :) Ik ben aan het rondkijken naar een Suzuki GSX-R vanaf K4, bij voorkeur kleur zwart. Echter zie ik veel blauwe voorbij komen en overweeg ik om een set nieuwe zwarte kappen te bestellen als ik een blauwe GSX-R koop. Nu zie ik op YouTube alleen veel verschillende filmpjes waarbij de ene...
  5. KVD88

    Route plannen

    Aloha :) Ik wil volgende zomer een route rijden door belgie, luxemburg, duitsland (eifel) en wellicht een stukje zwitserland / wat alpenpassen (en weer terug) in pak 'm beet 5 dagen. Ik heb alleen geen idee waar ik moet beginnen om een route te plannen (Google Maps werkt voor geen meter :P )...
  6. KVD88

    Rijles-topic

    Hallo, Ik ben op zoek naar een rijles-topic maar kan hem niet vinden. In de zoekresultaten zag ik wel een heel oud topic, maar ik neem aan dat er ergens wel een recente rondzweeft?
  7. KVD88

    KVD88 stelt zich voor.

    Hallo allemaal, Mijn naam is Kevin en heb mij aangemeld hier op dit forum omdat ik van plan ben om binnenkort te starten met rijlessen. Ik heb nu 5 jaar mijn autorijbewijs en de gedachte om mijn motorrijbewijs te halen speelde al langer. Nu zijn de omstandigheden zo dat ik er wat vaart achter...
Terug
Bovenaan Onderaan