Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: l0iss
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. L

    Voorvork reviseren moeite waard?

    Goede dag Ik heb een voorvork van een zx10r 2008 staan. Zit wat schade aan en ik vraag me of jullie denken dat reviseren de moeite waard is. --> dolgedraaide afdekdop --> lek --> schade Dolle kop (wel los gekregen): schade: Bevindingen: -De dolgraaide kop lijkt al...
  2. L

    Koppelingsdeksel monteren bij een ZX10R 2004

    Goede dag, Op een of andere manier heb ik altijd ruzie met mijn koppelingsdeksel,net mn platen vervangen maar krijg de deksel er niet goed op. Als ik koppeling inknijp schiet hij niet meer terug. Bedankt voor het meedenken alvast!
  3. L

    R1 1999 schakelt slecht terug

    Goede middag, Mijn R1 uit 1999 schakelt sinds 2 dagen raar terug. - Soms moet ik 2 keer schakelen voordat hij reageert - Soms schakel ik terug vanuit de 3 en komt hij in de vrij terecht - Soms is het haast onmogelijk om terug in de 1 te komen - Vanaf de 4de versnelling doet hij meestal...
  4. L

    Tandwielenset uit duitsland?

    Hallo, Ik zie in duitsland een tandwielenset voor 120eu. Hier in nederland ben je al snel 180eu kwijt. zie ik hier iets over het hoofd? Duitsland nederland alvast bedankt voor het meedenken.
  5. L

    Stuurdemper R1 1999 uit China?

    Goede dag, Iemand ervaring met deze goedkoper stuurdempers uit China? kosten ongeveer €50,- kan dat iets goeds zijn? Gewoon voor straatgebruik.. klik
  6. L

    Gsxr kuipdelen gezocht

    Hallo, Ik ben opzoek naar kuipdelen (linker en rechterkuip) eventuele complete set wil ik ook nog wel overnemen.. Heb je wat stuur even een berichtje: La.jansen@live.nl
  7. L

    Gsx-r k2 slecht stationair/zwarte bougies

    Hallo, Na een tijdje rond gezocht te hebben en wat vragen in het gsxr topic toch maar even hier vragen. Problemen: *Stationair draait die slecht (verschil van 1000toeren omlaag en omhoog) *Als ik gas geef tot 10k toeren en laat dan los valt hij uit *Bougies zijn zwart (kan wel...
  8. L

    R1 2009-2013 Akrapovic GSXR 750 k1-k3 Yoshimura

    Hallo, Ik heb nog een tweetal slip-ons tekoop. Eenmaal r1 2009 2010 2011 2012 2013 - Verkeert in nieuw staat, - prachtig geluid - E-keur (db killers) - Bevestigings spullen aanwezig - Plug & play - €800,- (motor-forum prijs) GSXR k1 k2 k3 Yoshimura Slip-on - Goede staat...
  9. L

    Duits frame importeren

    Beste lezers, Ik heb mijn motor gestript nu blijkt het frame niet meer goed te zijn. In Nederland kan ik helaas geen nieuw frame vinden. Het betreft een gsxr k1 750. Nu wil ik een frame uit duitsland importeren. Ik heb er een gevonden, vroeg om een kopie TUV papieren en kreeg dit...
  10. L

    gsxr 600 k1 opknapbeurt

    Hallo, Ik heb een gsxr 600 k1 die ik graag een opknap beurt wil geven. Hierbij wil ik de motor compleet uit elkaar halen en het frame opnieuw poeder coaten. Daarna wil ik alles weer zorgvuldig in elkaar zetten zodat ik fris de zomer in kan. Nu is mijn vraag, is het te doen om de motor...
  11. L

    bus in uitlaat gevallen

    Hallo, was net een begrenzer voor mn uitlaat aant maken.. valt er een bout van ong 2cm in mijn uitlaat.. kan dit kwaad? hoe kan ik dit eruit krijgen zonder de hele pijp eraf te halen? mvg lois
  12. L

    ZX6R 95' aan het begrenzen HELP:)!

    Hallo, ik ben mijn kawasaki zx6r 25kw aan het begrenzen. vorige eigenaar had de ringen eruit gehaald, toch besloten dat ik met begrenzing wil rijden ( logisch ) Ik ben een heel end gekomen alleen nu loopt ik vast:( ik heb deze how to gebruikt : http://www.pdevos.nl/ZX6Rbegrenzing/ ik...
  13. L

    Zx6r 25kw '95

    Kawasaki ZX-6R '95 - 25kw op kenteken en papieren - Nieuwe knipperlichten voor - Nieuwe blokolie - KM-stand 58xxx km - Michelin Pilot power 2CT, alleen dit seizoen mee gereden (±4000km) - Slijtage delen zijn in goede staat - Bos uitlaat Motor start, loopt en rijd netjes, hier is dan...
  14. L

    NIeuwe gebruiker: Lois

    Hallo, ik ben een nieuwe gebruiker hier, 18 jaar, spreekt mijn naam uit als lojs ben dus een jongen, ga binnekort beginnen met mijn motor rijbewijs, en wil deze zomer al op de weg rijden met mijn eigen motor,
Terug
Bovenaan Onderaan