Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Spoedje77
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    collector yamahadiversion 900

    Wie heeft er voor mij nog een goede uitlaat collector liggen voor een yamaha diversion 900 uit 2001? en zo ja, wat moet die kosten. Met vriendelijke groet, Theo
  2. S

    Accu bijna droog gekookt

    Hallo allemaal, Mijn accu was door een defecte spanningsregelaar bijna droog gekookt.( vloeistof stond nog net boven de platen, maar ver onder het minimum niveau) :o Spanningsregelaar is inmiddels vervangen en nu geeft laad systeem weer de goede waarden. Ik heb de accu bijgevuld met demi...
  3. S

    Bevestigings rubbers zijkapjes

    Wie oh wie heeft er voor mij een paar bevestigings rubbers voor de zijkapjes van mijn yamaha virago xv 700 uit 1987???? Ik zou er echt blij mee zijn. reacties graag op: twillemsen@chello.nl
  4. S

    problemen laadspanning XV 700 virago

    Wie oh wie kan me op weg helpen. Na monteren van nieuwe dynamo en nieuwe spanningsregelaar heb ik een laadspanning van 12,4 volt bij 3000rpm. Bij stationair (1200 rpm) heb ik wel een laadspanning van 13,2 Volt. Bij meer toeren zakt dus de spanning! Betekend dit dat mijn accu "overleden"...
  5. S

    problemen laadspanning XV 700 virago

    Wie oh wie kan me op weg helpen. Na monteren van nieuwe dynamo en nieuwe spanningsregelaar heb ik een laadspanning van 12,4 volt bij 3000rpm. Bij stationair (1200 rpm) heb ik wel een laadspanning van 13,2 Volt. Betekend dit dat mijn accu "overleden" is? Ik hoor het graag van jullie.
  6. S

    Virago xv 700 Hulp gevraagd

    Hallo allemaal, Wie kan mij vertellen hoe ik de dynamo van mijn yamaha xv 700 moet vervangen. Van het WPHB wordt ik niet veel wijzer. Moet ik eerst olie aftappen voordat ik hem eruit kan krijgen of is er een veel makkelijker manier. Ik hoor het graag van jullie
  7. S

    Dynamo XV 700

    Hallo allemaal, Hoe kan ik het makkelijkste en snelste de dynamo van mijn xv 700 uit 1987 vervangen (bij de dealer niet meegerekend natuurlijk) Moet ik daarvoor echt het halve blok slopen voordat ik daarbij kan??. Ik zie de reactie's graag tegemoet.
  8. S

    uitlaat bocht achterste cilinder XV700

    Hallo allemaal, Weet iemand waar ik voor een schappelijke prijs een uitlaat bocht kan halen voor de achterste cilinder van mijn Yamaha xv 700 uit 1987??
  9. S

    verlichting cockpit yamaha xv 700

    Hallo allemaal, Ik ben in het bezit van een yamaha xv700 waar geen verlichting brand op de tellers en kan dus in het doenker mijn tellers niet aflezen. Zit hier wel verlichting op??? en zo ja hoe kan ik dan de lampjes vervangen?? PS de lampjes van de RAW, neutraalstand,enz doen het wel...
  10. S

    Virago gaat sputteren bij 5000 toeren

    Hallo allemaal, Mijn Virago xv700 uit 1987 gaat als ik wil inhalen sputteren als ik boven de 5000 toeren kom, als ik het gas langzaam opendraai is er niet aan de hand. Wat kan hiervan de oorzaak zijn??
  11. S

    olie peilen virago xv 700 uit 87

    Beste mensen, Ik heb sinds dinsdag een virago xv 700 uit 1987 in mijn bezit gekregen. *O* Maar weet iemand van jullie hoe ik het olie peil na kan kijken, of is dit niet te zien. Ook mist er 1 afdek kapje aan de linker zijkant van de het frame, weet iemand waar ik deze kan krijgen/kopen...
Terug
Bovenaan Onderaan