Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Pantzer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    Gsr 600 schade

    Goedemiddag allemaal, Ikzelf rijd nu sinds ongeveer twee jaar op mijn GSR 600. En ben er altijd enorm blij mee, maarrrr. Afgelopen weekend tijdens het verhuizen is de motor uit zijn spanband ontsnapt en op zijn linker zij gevallen. Hierdoor is een deel van mijn linker schetsplaat...
  2. P

    Klok gsxf 600

    Goedemorgen allemaal! Ik heb een kleine vraag mbt mijn gsx 600f uit 2000 (walvis model). Er zit een handig digitaal klokje op mijn dashboard, maarrrr ik kan geen mogelijkheid vinden om deze goed in te stellen. Er zijn echt nergens knopjes voor te vinden. Het enige knopje dat ik heb is om...
  3. P

    GSX 600-F knipperlicht traag/blijft hangen

    Geachte dames, heren, jongens en meisjes, Enkele weken geleden ben ik met een zeer lullige snelheid tegen een auto voor mij geklapt (regen en geen uitwijk mogelijkheid). Dit heeft voor enkele zaken gezorgd: - Een deuk in mijn ego - een kapotte koplamp - een deels afgebroken voorspatbord...
  4. P

    Help!!! Motor wil niet meer rijden en rookt

    Goedenavond allemaal, Ik wilde zojuist mijn motor (een gsx 600 f uit 1990) pakken maar hij wilde alleen starten als ik mijn choke vol open zet en mijn gas ook vol open zet. Vervolgens kan ik de choke uitzetten, maar zodra ik minder dan half gas geef dan valt het blok uit. Overigens draait het...
  5. P

    GSX 600 F (1990) en 30+ graden

    Goedemorgen dames, heren, jongens, meisjes en andere wezens. Gisteren ontdekte ik op weg naar huis twee vreemde zaken. Allereerst sloeg mijn motor (na een rappe rit op de snelweg) voor het stoplicht meteen uit. De motor wilde daarna nog wel starten maar hield hier na enkele seconden weer mee...
  6. P

    GSX 600 F uit 1990 met enkele aandachtspunten

    Goedemiddag allemaal, Ik heb sinds 13 mei 2013 een oude GSX 600 F uit 1990 met 49.000 KM in eigendom. Er zijn een aantal zaken die mijn aandacht trekken en hoop dat enkele forumleden mij hiermee kunnen helpen. De motor is 15 jaar in eigendom geweest van de vorige eigenaar en heeft tot 3...
  7. P

    Suzuki SFV650 (gladius) Uitlaat+voorvork of een gsr750

    Goedemorgen allemaal. Momenteel ben ik aan het overwegen om een andere uitlaat op mijn gladius te zetten (een akrapovic slip-on in carbon), of een yoshimura tegenhanger. Nu valt het mij op dat ik echt nergens full-system uitlaten voor de gladius tegen het lijf loop. Weet iemand of deze er...
  8. P

    Gladius rijder

    Goedenavond allemaal, Ik dacht laat ik maar eens lid worden van het alom bekende motorforum. Een community kan ten slotte altijd handig en/of gezellig zijn. Zoals het onderwerp al zegt rijd ik sinds begin 2009 op een Suzuki SFV650 Gladius. DIt met veel plezier en tevredenheid. ( al moet ik...
Terug
Bovenaan Onderaan