Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: eurofighter
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E

    Schuberth R1/S1 vizier

    Nieuw vizier van Schuberth. Voorzien van anti-condens coating vanuit de fabriek. Vizier als garantie vervangen. Na omwisselen ging vervolgens een ander onderdeel van de helm kapot waardoor ik een andere helm heb moeten kopen. Daardoor nu dit vizier 'over'. Betreft een helder vizier. Indien...
  2. E

    Gereedschap set ZX9R

    Originele nieuwe set. Komt uit een modeljaar 2002-2003 ZX9R. Tijdens de verhuizing kon ik hem niet meer vinden. Na verkoop van de motor toch weer boven water gekomen. Op te halen vlakbij Meppel.
  3. E

    Motor professioneel "poetsen"

    Beste mede forum leden, ik ben een professioneel detailer. Ik verzorg exclusieve auto's en motorfietsen. Zo ben ik regelmatig te gast bij diverse motorzaken om motoren van klanten af te leveren die zij gekocht hebben. Ik geef ook regelmatig demo's en cursussen. Ik vroeg mij af of er hier...
  4. E

    MQP dames motorbroek

    Mijn vrouw was voornemens haar rijbewijs te gaan halen maar dat is er nooit van gekomen. We hadden wel alle kleding aangeschaft maar buiten twee ritjes bij mij achterop is het nooit gedragen. Deze broek dus te koop: MQP damesbroek in de maat D-XS (dames XS). Kaartjes zitten er nog bij...
  5. E

    Nieuwe X-lite helm maat xxs

    Helemaal nieuw en nooit gedragen motorhelm van X-lite. Maat xxs. Gekocht door mijn vrouw omdat ze van plan was haar rijbewijs te gaan halen maar het is er nooit van gekomen ivm omstandigheden. Helm is voorzien van pinlock vizier. Nieuwprijs was €449,- bij Goedhart Motoren. Binnen voering is...
  6. E

    Revit Ignition maat 50 L in nieuwstaat

    1 seizoen gebruikt motorpak van REVIT. Type Ignition. Maat 50 lang. REVIT levert lengtematen. Dit is dus een reguliere 50 maar de broekspijpen en mouwen zijn iets langer. Pak is echt als nieuw. Leder altijd keurig gereinigd en beschermd met Gliptone producten. Pak is onbeschadigd en compleet...
  7. E

    Oxford sports zadeltassen in nieuwstaat

    Set Oxford motortassen in zeer goede staat. Set heb ik geleverd gekregen bij de aanschaf van mijn motor. Set is zelden gebruikt. Omdat ik mijn zx-9r alleen gebruik voor plezier-ritten gebruik ik de tassen simpelweg niet. Ik had verwacht met de motor op vakantie te gaan en deze tassen te...
  8. E

    Originele demper zx9

    In nieuwstaat verkerende slipon demper zx9r. Originele Kawasaki demper. Met deze demper is ongeveer 11.000 km gereden. De laatste 3.000 zijn er door mij opgezet en ik heb nooit kortje stukjes gereden dus altijd goed warm geworden. Prijs TEAB.
  9. E

    Originele kuipruit ZX9

    Originele heldere kuipruit van een zx9r (2002). Te koop wegens aanschaf aeromax ruit. Ruit is in nieuwstaat en onbeschadigd. Prijs TEAB.
  10. E

    Setje valstoppers (crashpads) voor een Kawasaki ZX9R

    Ik heb twee setjes valstoppers en dat is iets te veel van het goede vandaar dat ik ze te koop aan bied. Zitten op een model 2002/2003. Of ze passen op ouders modellen weet ik niet zeker. Setje is netjes, er is nooit op gevallen. Inclusief aansluitmateriaal. Fototje plaatsen lukt even niet...
  11. E

    Shark S500 air helm maat L

    Ik heb ongeveer een jaar geleden een SHARK S500 air helm aangeschaft in de maat L. Helaas bleek al snel dat deze helm voor mij niet de juiste was vanwege de pasvorm. Zonde van het geld, maar de dealer heeft het netjes opgelost met een dikke korting op een andere helm. Ik heb de Shark dus alleen...
Terug
Bovenaan Onderaan