Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Nymax
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. N

    Yoshimura TRS uitlaat (volledig systeem) voor gsxr 1000 2005

    Te koop: Yoshimura TRS uitlaat (volledig systeem zonder demper) voor suzuki gsxr 1000 2005. Prijs: 750 euro Voor contact: Mlvandenadel at hotmail pnt com
  2. N

    Waarom klapt een S100rr met quickshifter veel meer als

    We kennen denk ik allemaal het filmpje (Motormeuk Filmpje: mijn Bmw S1000rr Akrapovic full system en Quickshifter Heerlijk dat geluid bij het schakelen.. :} Maar.... Waarom klapt een S1000rr met quickshifter veel meer als iedere andere motor met quickshifter -O- ? Of de injectie (bij...
  3. N

    Cat verwijderen gsxr 1000 k5

    Beste mede gixxers, Iemand ervaring met het verwijderen van de cat? Schijnt toch veel te schelen.. Alvast bedankt voor de reactie! Grt
  4. N

    Uitlaat verwijderen GSX-R 1000 K5

    Beste forumleden, Ik ben van misschien van plan een andere uitlaat(als je het nog zo kan noemen) te monteren op mijn suzuki. een racefit slash (http://www.race-motoronderdelen.nl/a-15446802/racefit/racefit-slash) Iemand gaf mij het advies eerst de originele demper te verwijderen om een...
  5. N

    vreemd (knarsend) geluid bij wegrijden GSX-R 1000 K5

    Beste felow motorrijders, Allereerst aangenaam: Ik ben Max, ik woon in breda en ben sinds 1,5 maand (na jaren dromen en sparen) de trotse eigenaar van mijn eerste motor (Suzuki gsx-r 1000 k5). Ik heb de motor aangeschaft bij een dealer. Na ongeveer 2 weken kreeg ik problemen met de...
Terug
Bovenaan Onderaan