Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Randy#178
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Randy#178

    Gezocht 520 tandwielen Yamaha R6 RJ11/ RJ15

    Ik zoek nog een 46T en 47T achtertandwiel voor mijn standaard Yamaha R6 velgen.
  2. Randy#178

    Nieuwe Continental race attack rain 190-60-17

    Ik heb een nieuwe regenband (2022) te koop. Normaal gesproken heb ik altijd Pirelli banden alleen was er toen geen regenband voorradig, vandaar ik moest uitwijken naar een ander merk. Inmiddels heb ik weer een setje Pirelli’s en mag de Continental weg. Ik heb hem nooit gemonteerd op een velg...
  3. Randy#178

    Gezocht: regenband 180 of 190

    Ik zoek een gebruikte achter regenband. Liefst zou ik hem ophalen in de buurt van Zeeland of iets buiten de provincie..
  4. Randy#178

    Remschijf achter Ducati 749/999

    Heeft iemand van jullie nog een remschijf achter te koop voor een Ducati 749/999? Laat maar weten..
  5. Randy#178

    MV Agusta F3 wielset te koop

    Zo de titel al aangeeft heb ik nog een setje wielen inclusief remschijven te koop. Gelukkig ben ik er nooit mee gevallen. Stickers zijn te verwijderen. Vraagprijs: Wielen inclusief schijven €750
  6. Randy#178

    Bitubo stuurdemper inclusief MV Agusta F3 montage kit

    Stuurdemper heeft 2 jaar op mijn MV Agusta F3 circuitmotor gezeten. De demper is te gebruiken op vele andere motoren met de juiste montage kit. Vraagprijs €300.-
  7. Randy#178

    Nette Maxtreme demper 60mm

    Wegens overstap naar een andere motor mag deze demper in de verkoop. Gelukkig ben ik nooit gevallen met de demper en ziet hij er dus nog netjes uit. Lengte van de demper is 47 cm, dis is exclusief de carbon eindkap en aansluitstuk op de linkpipe. Vraagprijs €350.-
  8. Randy#178

    Donderdag 19-05 vrij rijden snel open uitlaat Zolder

    Wegens omstandigheden kan ik zelf waarschijnlijk niet naar Zolder, heeft iemand van jullie tijd en zin? Mag weg voor €190.- Ik kan hem anders omruilen voor een voucher..
  9. Randy#178

    Voorjaarstraining Spanje 2022

    Gezien wintersport dit jaar niets gaat worden zit ik te overwegen om in het voorjaar (eind feb/begin maart) lekker in Spanje te gaan motorrijden. In het verleden ben ik met racecracks naar Alcarras geweest, dit was goed geregeld en erg gezellig. Echter zou ik nu in een ander circuit willen...
  10. Randy#178

    Gezocht Gripone s4 software

    Ik heb een Yamaha R6 gekocht met gripone S4 TC, helaas zat de usb-stick met software er niet meer bij. De normale software is wel te downloaden maar ziet de usb kabel niet, zo ik het begrijp is er nog een stukje software nodig wat de usb poort ziet, en dat zou ook op de usb-stick staan. Heeft...
  11. Randy#178

    Gezocht 240 mm remschijf Yamaha R6 2011

    Ik heb op mijn eerste setje wielen een 240mm remschijf achter en zou deze ook graag op mijn regenwielen willen. Helaas staat er geen onderdeelnummer op de 240mm schijf, alleen een Brembo logo. Heeft er iemand van jullie een schijf te koop of weet je waar ik hem kan kopen? Zelf heb ik veel...
  12. Randy#178

    Gezocht Yamaha R6 rj15 remschijven

    Ik zoek nog een setje remschijven voor mijn regenwielen. Normaal rij ik met 320mm schijven, voor de regenwielen is het niet noodzakelijk.
  13. Randy#178

    Gezocht 600cc supersport motor

    Zoals aangegeven in de titel zoek ik een andere supersport. Afgelopen maandag had ik voor de zoveelste keer problemen met mijn MV Agusta F3 dat ik er klaar mee ben. Ik zoek nu dus een betrouwbare Japanner.. Liefst een Yamaha R6 maar sta ook open voor andere merken. Indien mogelijk een fiets van...
  14. Randy#178

    Gezocht: Quickshifter Aprilia RSV4 2010

    Ik ben opzoek naar een quickshifter voor mijn standaard RSV4. Mocht iemand wat te liggen hebben hoor ik het graag.
  15. Randy#178

    Qstarz BT1000eX Transponder

    Wegens aanschaf van een andere laptimer mag deze transponder weg. Set is compleet en werkt naar behoren. Vraagprijs €100.-
  16. Randy#178

    Circuitdag Spa Francorchamps 2-7-2020 Bikersdays

    Wegens omstandigheden kan ik zelf niet rijden. Ik heb me ingeschreven met een tijd van 2.51, durf niet te zeggen in welke groep ze het indelen. Vraagprijs €225.- (normaal €260)
  17. Randy#178

    KYT NF-R Artwork Helm nieuw

    Ik heb deze helm nieuw gekocht voor aankomend seizoen, echter komt deze niet door de keuring voor wegraces (wel goedgekeurd voor vrijrijden).. Helaas heb ik de doos ook niet meer dus kan ik hem niet terugsturen vandaar ik hem nu verkoop. De naamsticker kan er makkelijk afgehaald worden. Maat...
  18. Randy#178

    Yamaha R1 2009-2014 Leo Vince carbon uitlaatdempers

    Deze dempers bevinden zich in nette staat en zijn compleet met DB killers en carbon afdekkapjes. Reden van verkopen is dat mijn R1 verkocht is en dat ik deze dempers nog over heb. €300.-
  19. Randy#178

    SC Project Conic demper 60mm aansluiting

    SC Project uitlaatdemper inclusief uitneembare db-killer. Deze demper is in erg nette staat en is slechts enkele keren gebruikt. Ik verkoop hem omdat hij te veel lawaai maakt voor mij, ook met db killer. Bij mij zat hij gemonteerd op een MV Agusta F3. €250
  20. Randy#178

    Voorwiel MV Agusta Brutale

    Dit wiel verkeert in goede staat en is dus 100% recht. Wiellagers zijn ook nog in goede staat. Vraagprijs €325.-
  21. Randy#178

    MV Agusta F3 675 2012 voorwiel

    Ik zoek een extra voorwiel voor mijn circuitmotor, heb je er één of weet je er één te koop? Ik zie jullie reactie met belangstelling tegemoet.
  22. Randy#178

    Yamaha R1 2009-2014 rem-schakelset

    Reserve remschakelset (Aliexpress ) €50
  23. Randy#178

    Gezocht stille 60mm demper

    Omdat mijn motor (MV agusta F3) erg veel lawaai maakt zoek ik een andere demper met db-killer. Aansluit diameter is 60mm en bevestiging met trekveren. Mocht je wat hebben hoor ik het graag.
  24. Randy#178

    Te koop: Yamaha R1 RN22 2011 TC

    Omdat ik niet kan wennen aan een 1000cc motorfiets gaat deze in de verkoop. Hierbij de optielijst: leovince compleet uitlaatsysteem Powercommander PC5 Quickshifter Dynojet Gripone traction control Gilles rem/schakelset Ohlins TTX achterschokbreker (service -2019 HK suspension) Voorvork service...
  25. Randy#178

    Yamaha R1 RN22 race kelken

    Ik heb nog een setje racekelken te liggen voor een R1 van 2009 tot 2014. Het merk is onbekend voor mij. €100.-
Terug
Bovenaan Onderaan