Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Aggy32
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Aggy32

    TK: Interphone F5s Multi-user systeem

    Hallo, Hierbij bied ik mijn interphone F5s te koop aan. Ik heb de headset destijds gekocht voor €220,- en verkoop hem wegens het beëindigen van mijn hobby. De headset is nog in goede staat en alle onderdelen zijn aanwezig, behalve het doosje en de bon. Deze heb ik na aankoop weg gedaan...
  2. Aggy32

    Zwarte Linker voorkuip Suzuki GSX-R 600 K8 K9 L0

    Zwarte originele linker voorkuipdeel van mijn Suzuki GSX-R 600 uit 2010. Deze kuip past ook op de 2008, 2009 en 2010 modellen. Ik heb dit kuipdeel erbij gekregen tijdens de aankoop van mijn Gsx-r De kuip is in goede staat geen krassen of dergelijke op de lak. Alleen de bestickering is een...
  3. Aggy32

    Motorreis naar Frankrijk

    Hallo, Ik ben van plan om met een paar vrienden naar Frankrijk (Parijs) te gaan. Dit zal voor 4 dagen/3 nachten zijn. We gaan in totaal met 5 motoren naar Frankrijk. Alleen heb ik natuurlijk een vraagje: - Is er iemand die een mooie route kent naar Parijs?(of in de buurt van Parijs) -...
  4. Aggy32

    Motorreis naar Frankrijk

    verkeerde topic :P
  5. Aggy32

    Nette Arrow 'Thunder' te koop

    Ik bied hierbij mijn oude Arrow Thunder demper aan van mijn Gsx-r 600 uit 2010. Hij heeft maar 3000km onder de motor gezeten. Je krijgt er ook de bevestigingsbeugel en db-killer bij. De demper heeft een e-keur en is zgan. De uitlaat ziet er goed uit, heeft alleen maar kleine...
  6. Aggy32

    ZGAN Vanucci Racing rugtas

    Hallo, Hierbij bied ik mijn Vanucci Racing rugtas te koop aan. Ik heb de tas maar een paar keer gedragen dus is in nieuwstaat. Aankoopbon is aanwezig. Nieuwprijs is €40,- Dus €20,- exc. verzendkosten vind ik wel een nette prijs. Mail: a h m e t t 3 @ l i v e . nl Gr.
  7. Aggy32

    Headset

    Hallo, Ik ben van plan om met een paar vrienden naar Frankrijk te gaan op de motor. Tijdens de rit is het natuurlijk beter en verstandiger als je met elkaar kunt communiceren. Daarom zijn wij van plan om headsets aan te schaffen. Nu is mijn vraag zijn er meerdere motorrijders die in het...
  8. Aggy32

    Normaal, niet normaal?

    *Edit*
  9. Aggy32

    Xenon problemen

    DUBBEL
  10. Aggy32

    Xenon problemen

    Hallo, Ik heb een probleempje. Ik heb 3 weken geleden xenon op myn motor laten zetten en heb toendertijd geen problemen ondervonden. Vandaag heb ik mijn motor gewassen en na het wassen deed mijn normale licht het niet meer. Mijn grootlocht wilt soms aan gaan en soms hoor je iets en blijf ie...
  11. Aggy32

    Motor wordt snel warm bij ff stilstaan

    Hallo, Ik heb een vraagje. Heb zelf wat zitten sporen op het internet om een antwoord te vinden, maar Tot op heden niets gevonden. Ik heb een honda cbr600rr '05. Zo is het dat als ik rijd de temperatuur rond d 78C blijft hangen. Als ik stil sta bij een stoplicht of ergens anders voor ong...
  12. Aggy32

    Lekkage Radiator

    Hallo, Ik ben van plan om een Honda CBR600 RR aan te schaffen. Nu heb ik van de dealer die de motor onderhoud te horen gekregen dat de radiator lekt. Zelf ben ik geen techneut en weet er helemaal niks over, dus heb ik een vraagje. Hoe moet ik dit probleem oplossen? Moet ik het laten...
  13. Aggy32

    Verhuur 25kw motoren omg. A'dam

    Hallo, Ik heb vandaag mijn motorrijbewijs lichte categorie gehaald. Ik heb hierbij een vraagje. Ben al zelf aan het zoeken op het internet, maar heb niks kunnen vinden. Ik wil een 25 kw motor huren, want ben nog aan het sparen voor een motor. Zou iemand misschien een link kunnen geven of...
  14. Aggy32

    Verhuur motoren 25kw A'dam

    Hallo, Ik heb vandaag mijn motorrijbewijs lichte categorie gehaald. Ik heb hierbij een vraagje. Ben al zelf aan het zoeken op het internet, maar heb niks kunnen vinden. Ik wil een 25 kw motor huren, want ben nog aan het sparen voor een motor. Zou iemand misschien een link kunnen geven of...
  15. Aggy32

    Re'vit leren Jack gehaald.

    Hallo, In motozoom Amsterdam heb ik gisteren een leren Re'vit jack gehaald van het type Apollo. Nou werd ik vriendelijk geholpen door een medewerker, en vertelde hij me dat een leren jack heel strak moest komen te zitten. Dus ik van oke, hij weet vast wel beter. Geeft hij me een maatje 46...
  16. Aggy32

    Wat voor helm en broek?? Hulp nodig!

    Hallo, Ik had een vraagje betreft motorkleding en motorhelmen. Ik heb hier niet zoveel ervaring mee, dus probeer ik via hier meer informatie te halen. Ik wil graag een motorhelm kopen en een motorbroek ( Het liefst textiel). Ik weet niet welke merken goed zijn en welke niet (het gaat niet...
  17. Aggy32

    Hulp nodig bij het kiezen van een motor

    Hallo allemaal, Ik heb 1 week geleden mijn motorrijbewijs gehaald, en zoek een motor met een max. van 25 kw. IK hou van iets stoers dus zit ik te twijfelen tussen: - Suzuki GSX-R 600 (25kw) - Kawasaki ZX6R (25kw) Als jullie een paar betere weten dan hoor ik het graag. Ik heb een budget...
Terug
Bovenaan Onderaan