Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Franskuh
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Franskuh

    Moto Acxtion [vanuit breda]

    Wie oh wie gaat er naar de moto acxtion dagen in Zolder? Omdat er veel post over dit onderwerp zijn binnen gekomen is dit topic er dus om het overzicht te bewaren wie er allemaal meegaan om gezamelijk naar baarle-turnhout-mol te rijden en te stranden bij Zolder. Voor het programma: Het...
  2. Franskuh

    Mooi pak, te korte benen

    Ha medeforumers, Ik heb al een tijdje een leren combi maar had nooit geld om er schoenen bij te kopen. Nu was het gister zover. Schoenen gepast (met spuikerbroek, was met de fiets) en thuis nog een keer. Maaruh, nu krijg ik die schoenen zeer moeilijk aan :( met de leren broek. Ik denk zelf...
  3. Franskuh

    Lamme spiegel

    Telkens als ik met mijn motortje volle gas ga klapt mijn spiegel in een andere stand, kortom lam. Nu vraag ik mij dus af: Hoe kan je de spiegel vaster zetten?
  4. Franskuh

    Vierkante banden

    Vandaag reed ik door een lange snelle bocht. Nu heb ik mijn rijbewijs nog niet zo lang maar ik legde een bil naast mijn gsje 500, kroop wat dichter op de tank, versnelling in 3 en gas erop. Nu komt het: tijdens het schuinen merkte ik dat mijn stuur heen en weer begon te bewegen (eng gevoel)...
  5. Franskuh

    Side markers

    De laatste tijd zie je steed meer auto's met standaard zijmarkeringslichten (volvo S40 bv.) Op diverse autobeurzen zijn dhz-sets volop verkrijgbaar. Naast dat ze de waarneembaarheid van de auto verhogen vindt ik ze (persoonlijk) nog mooi staan ook. Dussssuhhh: :9~ Ik wil ze ook op mijn motor...
Terug
Bovenaan Onderaan