Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: 1985H
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. 1985H

    Willen jullie a.u.b. op mij stemmen?

    Goede avond allemaal, ik doe mee aan de Honda africa twin actie en ik sta er momenteel best goed voor!! Ik kan alleen nog wel wat extra stemmen gebruiken en ik hoop dat er mede forummers op mij willen stemmen! Willen jullie alstublieft even snel een stem uit brengen? het kost echt maar...
  2. 1985H

    Golden Era Superbikes. Deel 1! Let's get ready to rumble!!

    Hallo en welkom allemaal! Deze topic is bedoeld voor iedereen met sportfietsen die tussen '90 en '00 gebouwd zijn en werden ingezet in het superbike kampioenschap. Met een inhoud tussen de 750cc en 1000cc. 2, 3 en 4 cilinder. Zowel race als straat uitvoering. Er zijn nu heel erg veel...
  3. 1985H

    Het langst lopende (active) topic op motor-forum

    Jaaaa hoor daar heb je weer zo'n vrijdag middag topic.. al dan niet gestart op de maandag avond :Y Ik vroeg mij af wat de langst lopende active topic hier op het forum is. hoe ik daar nu weer bij kom hoor ik een aantal denken.. Ik ben zelf het meest actief in het topic van mijn type motor...
  4. 1985H

    Lijst motorverhuur noord nederland. [2012]

    Omdat ik helaas nog motorloos ben en graag een motor wil huren maar nog niet weet welke wil ik een lijst maken van alle bedrijven in Groningen, Drenthe en Friesland die motoren verhuren. Want ik ben vast niet de enige die in een oogopslag wil weten wat en waar motoren verhuurd worden. Ook handig...
  5. 1985H

    [poll] welke maat motorpak draag jij? (mannen)

    misschien een hele rare poll maar ik ben nieuwschierig welke maatvoering hier het meest gedragen wordt. succes met stemmen :)
  6. 1985H

    CBR eigen verklaring

    dag allemaal! ik zit een beetje in de knoei met het CBR. iedereen moet een eigen verklaring invullen of je wel of niet gezond bent om te rijden. nu heb ik in 1989 een operatie aan mijn oog spiertjes gehad omdat ik een lui oog had. scheel zeg maar. alles goed afgerond en mijn zicht is verder...
  7. 1985H

    nieuw hier!

    hallo allemaal! Ik ben Hendrik, 25jaar en kom uit Eelde. sinds een kleine tien jaar heb ik de hobby karting. eerst indoor wedstrijden en sinds een aantal jaar hobby rijden met mijn 125cc 2-takt. toch raak ik de laatste paar jaar steeds meer geïnteresseerd in het motor rijden.Ten eerste...
Terug
Bovenaan Onderaan