Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. dipstick1980

    mijn bmw k100 16v zijspan project

    ik ben begonnen aan mijn bmw zijspan project heb vorig jaar bmw k100 16v op de kop getikt voor weinig halfjaar geleden bak gekocht links en rechts wat spullen verzamelt en heel veel foto s en berichten gelezen en heel veel info opgedaan ik zal straks ook effe wat foto s plaatsen heb er...
  2. dipstick1980

    schoorstangen of gaffel met prop gezocht

    Hallo, Heeft iemand hier nog 2 schoren liggen om zijspan aan motor te bevestigen en af te stellen ? Mogen ook losse gaffels met draad zijn met prop, prop kan ik ook zelf draaien. Of een adres waar ze wel betaalbaar zijn. Groeten Robert
  3. dipstick1980

    zoek en allu prop om auto velg in mijn bmw k100rs te zetten

    Hallo allemaal Heeft iemand meschien nog een allu prop liggen om mijn bwm k100rs van auto velg te voorzien voor ombouw naar zijspan Of eventuueel de ongeveer maten dan kan ik meschien een stuk romd allu bestellen Al vast bedankt Groeten robert
  4. dipstick1980

    heeft iemand nog een fijne 1 persoonsbak staan liefst polyester

    ben opzoek naar een 1 persoons polyester bak mag werk aanzijn
  5. dipstick1980

    te koop suzuki gs 850 2x met zijspan kenteken en maal met z

    Hallo Ik heb nog 2 suzuki s gs850 staan Beide met zijspankenteken met vermelding afneembaar zijspan dusje kan er ook solo mee rijden 1 heeft aansluit punten voor een zijspan enhier is ook een velorex zijspan bij frame van zijspan is gescoupeert en wiel ophanging isaangepast Motor is gewoon...
Terug
Bovenaan Onderaan