Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: fred kroket
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. fred kroket

    Schouppe overweegt fluovestjes voor motorrijders (B)

    Ons Etienne laat weer van zich horen !!!!!! Privacy settings En het volgende is het verbod op de rugzak want met zo'n ding op uw bult kunt ge da fluo onding niet zien hé :-)) En wedden dat hij het er door zal krijgen?
  2. fred kroket

    ABS verplicht binnenkort?

    Zonder woorden, lees zelf maar Privacy settings
  3. fred kroket

    Aparte homoklasse voor motorcrossers

    Privacy settings Er hoeft geen uitleg bij
  4. fred kroket

    Zou jij een Brit willen hebben?

    Britse topkwaliteit, klasse, allure, uitstraling Is het een BMW? NEEN!! Is het een SUZUKI? NEEN!! IS HET EEN YAMAHA? NEEN!! Zijn het er 13 in een dozijn? NEEN!! Is het superman? NEEN!! *O* *O* *O* HET IS EEN TRIUMPH *O* *O* *O*
  5. fred kroket

    een eikel

    een topic van mij is nooit een lang leven beschoren maar toch ....... Privacy settings één woord: eikel
  6. fred kroket

    winterkous of zomersok

    Naar aanleiding van de eerste zonnestralen op m'n snoet, de eerste zwaaitopics en een heupwiegend onderwerp vraag ik mij af wat jullie aan hebben in jullie motorlaarsjes bij deze lentetemperaturen. Dragen jullie nog steeds een gietenwollen winterkous of een satijnen zomersok?
  7. fred kroket

    XTZ 1000

    Binnenkort nieuw lekkers van yamaha :9~
  8. fred kroket

    Ze zijn er weer

    K*tvliegen :r Kl*tebeesten :r Ze plakken weer goe dit jaar :X
  9. fred kroket

    remblokken

    Hoelang gaat een stel remblokken mee? Achteraan op mijn tdm zitten ze er nu 13000km op. Blijkt dat de ene remblok achteraan bijna op is terwijl de andere nog ver weg van de slijtindicator is. Iemand enig idee hoe dat komt?
  10. fred kroket

    aan zee

    Heb me vandaag laten vertellen dat rijden langs de kust (op de wegen hé :+ ) al even slecht is als in de pekel (opspattend zeewater dat op de ban terecht komt)? Ik moet namelijk dagelijks voor woon-werk langs de kustbaan rijden.
  11. fred kroket

    TDM-rijders

    Zijn er nog andere TDM-rijders "in da house"?
  12. fred kroket

    fred kroket

    ff testen
Terug
Bovenaan Onderaan