Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kirishima
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Kirishima

    Waarde van deze CB650Z uit 1981

    Mensen, Ik heb deze heel erg nette CB650Z met gereviseerd blok hier staan, en ik vroeg me af wat de verkoopwaarde van zo'n fiets is. Ik moet van mezelf snijden in de kosten, en daarom mag hij weg. Ik heb alleen geen idee wat het waard is! :) Hij staat er top bij, loopt en rijdt als een...
  2. Kirishima

    GIVI zadeltassen T449

    Hier ligt een set T449 die weg mag vanwege aanschaf andere koffers. De set is nauwelijks gebruikt, heeft alleen een smeltplekje van de uitlaat. Is helemaal compleet met regenhoezen en draagriemen. Een pm, berichtje hier of bellen/appen/smsen; nul zes 186 zeven acht 363 Link naar...
  3. Kirishima

    Set Krieger NAKS voor Honda VTR1000F

    Deze NAKS gekocht, maar de komende tijd niet de tijd/ruimte ze te plaatsen. Ze zijn nieuw, gekocht bij exhausist.com. Ze kosten nieuw per set €79,50, doe een goed bod en ze zijn van jou!
  4. Kirishima

    King Kerosin Kevlar jeans Speedqueen

    Bij deze bied ik de kevlar jeans van mijn vriendin aan. Het merk is king kerosin, type speed queen. Ze heeft de broek nieuw gekregen en twee of drie keer gedragen, maar het is voor haar niet de juiste pasvorm en daarom verkopen we hem. Nieuw kost deze broek tussen de 240-250 euro, maar ze...
  5. Kirishima

    Gezocht: (compleet) subframe CBR1000RR 2008 of nieuwer

    Ik ben op zoek naar een (recht) subframe van een CBR1000RR uit 2008 of nieuwer. Compleet met de twee verbindingsstukken zou mooi zijn. Ik hoor het graag, Sander
Terug
Bovenaan Onderaan