Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Capamike
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Capamike

    Aangrijppunt hydraulische koppeling gsxr veranderd

    Ik heb een gsxr 1000 uit 2007 met hydraulische koppeling. Wil ik vandaag een rondje doen; zit het aangrijppunt van de koppeling ineens zowat tegen het handvat aan.. voor de winterstop was dit zeker niet het geval en dit rijdt verre van lekker. Iemand enig idee hoe dit kan/op te lossen is?
  2. Capamike

    Kop Remklauwbout Rond

    Gisteren getracht mijn voorste remklauwen te demonteren op de gsxr1000 2007, Alleen zaten die dingen zo godallejezus vast dat ik er maar 3 heb losgekregen. Van de 4e en laatste bout is de kop nu zo goed als rondgedraaid.. Ik heb het nog geprobeerd met een 6kant-dop, geen succes. Het stuur...
  3. Capamike

    Akrapovic Shorty uitlaat Suzuki GSXR GSX-R 600 750 K6 K7

    Beste mede MF-ers Te koop aangeboden, Akrapovic shorty uitlaat / demper voor suzuki gsxr 600/750 k6/k7. Deze uitlaat geeft werkelijk een prachtig sportief geluid aan de motor. Schadevrij op wat minieme gebruikssporen na.(zie foto's, wat je ziet is wat je krijgt). Uitlaat wordt...
  4. Capamike

    Malware Waarschuwingen op MF

    Beste forumgenoten, mijn Eset Smart Security heeft al meerdere malen gewaarschuwd voor Malware wanneer ik binnen het Motor-Forum aan het surfen ben. M'n virusscanner voorkomt dan ook dat een pagina geopend wordt. Hebben meer mensen hier last van? :? Wellicht voor een Modje iets om...
  5. Capamike

    Gsxr K6 hoofdzekering brand door => aanslaan koelvin?

    Beste medeforummers, Vandaag in de eifel uit het niets problemen met de Suzuki Gsxr K6 600. Tijdens het rijden begint uit het niets de gehele dashboard verlichting en meters te trippen. Aan uit aan uit flits flits,,, motor valt uit. Hoofdzekering doorgebrand, vervangen, 20 minuten later...
  6. Capamike

    GSXR K6 600 oliefilter draadeind/banjobout vast zetten

    Beste mede MF-ers, Lang verhaal kort: Ik heb een Suzuki Gsxr k6 600 Toen ik mijn oliefilter ging verwisselen is bij het losdraaien van het oliefilter het gehele buisje met aan 2 zijden schroefdraad losgekomen. Ik heb hiervoor meteen een nieuwe besteld bij Bruggeman Nieuw-Vennep aangezien de...
  7. Capamike

    Akrapovic Hexagonal 'shorty' slip-on uitlaat voor Soes K6

    Gezocht voor mijn Suzuki GSXR-600 K6, een Akrapovic Hexagonal 'shorty' slip-on uitlaat, de carbon versie. Staat er 1 op marktplaats, de beste man vraagt bijna nieuwprijs voor een 2e hands uitlaat zonder een DB killer erbij. Ik hoor graag van jullie! :W
  8. Capamike

    Spijker in band (foto's) Wat te doen?

    Wilde ik gisterochtend naar werk met m'n kawa zx6r, stap ik op, achterband zacht! Dus ik kijken, en ja hoor................. Zit er een bout/spijker met schroefdraad in m'n band B| :( Op de foto's kunnen jullie zien hoe het precies zit. Zit PRECIES in het stukje profiel van de band...
  9. Capamike

    Bering textiel jas, Maat: M/L (Bering Frisco)

    Te koop aangeboden: Textiel jas van het merk Bering, met uitneembare thermovoering, protectoren op schouders, ellebogen en rugplaat. Maat: M/L Let op, de jas valt klein (3 mensen zijn bij mij thuis wezen passen, en de jas was 3 keer te klein) dus ik neem maat M als richtmaat hoewel er in de...
  10. Capamike

    Bering textiel jas, Maat: L (Bering Frisco) Zwart met wit

    Te koop aangeboden: Textiel jas van het merk Bering, met uitneembare thermovoering, protectoren op schouders, ellebogen en rugplaat. Maat: L Staat: zo goed als nieuw (Ziet er nog perfect uit, nergens plekjes of losse draadjes) Reden verkoop: Jas is te klein Beste MF-ers, ik heb deze jas...
  11. Capamike

    Kawa zx6r '99 wegrij/lage toeren probleem

    Hi all! Ik heb een Kawasaki zx6r uit 1999 en ben sinds enkele weken weer aan het rijden geslagen met m'n motor. Afgelopen 2 weken meerdere keren heerlijk probleemloos gereden met m'n motor. Nu is het volgende probleem ontstaan: Ik ging eergister rijden, moest uiteindelijk over op mn reserve...
Terug
Bovenaan Onderaan