Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: the shadow
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. the shadow

    Heuvelland pakt overlast van motoren aan

    Het heuvelland, ik rijd er het liefst al met een grote boog omheen vooral voor de drukte, zal op deze manier ook niet minder worden. Over hinder van (groepen) wielrenners is uiteraard niks te lezen... |( bron: Heuvelland pakt overlast van motoren aan
  2. the shadow

    Uitlaat Bandit 1200

    Voor mijn Bandit 1200 uit 2003 ben ik op zoek naar een originele of E keur uitlaat. Heb nu een mooie Bos maar zoek voor duitsland een legale uitlaat. Heb je iets of weet je iets? Laat even wat weten :)
  3. the shadow

    Taxatie motor

    Waar laten jullie je motor taxeren (voor de verzekering)? En om wat voor motor gaat het? Ik ben op zoek naar een bureau wat kijk heeft op mijn type motor, en het valt niet mee om iemand te vinden tot nu toe. Liefst nog regio Brabant-limburg maar veel taxateurs komen ook aan huis.
  4. the shadow

    Spidi damescombi leer blauw/wit/zwart als nieuw mt46

    Zeer nette dames-combi van Spidi. De Combi is slechts enkele malen gedragen. Alle ritsen werken goed. Geen beschadigingen. Pak is goed onderhouden. Aangeboden wegens aanschaf textiel pak. Eigenschappen: - Italiaanse maat 46 (valt ongeveer als nederlandse maat 40, afhankelijk van...
  5. the shadow

    Leervet niet goed voor pak? Wat dan wel gebruiken

    Gisteren ging ik even langs de schoenmaker om een potje leervet te halen om een nieuw leren pak in het vet te zetten, maar deze raadde het mij af om het met leervet te doen. Zijn uitleg was dat het leervet de verf (geverfde combi) week maakt en eronder gaat zitten waardoor deze los kan laten en...
  6. the shadow

    Klassieker verzekering zonder 2e voertuig

    Hallo allemaal, Ik wilde mijn motor laten taxeren en als klassieker laten verzekeren. Nu vertelde ze mij bij de verzekeringsmaatschappij dat dit alleen kon als je een ander hoofdvoertuig hebt en niet meer dan 7500km per jaar maakt. Rijd hoofdzakelijk voor mijn plezier dus aan die...
  7. the shadow

    TK: 3 kaarten TT Assen Winterdijk tribune

    Helaas zijn we zelf verhinderd geraakt, daardoor heb ik drie kaarten te koop voor de TT van 30 juni in Assen. Het zijn kaarten voor de Winterdijk tribune, aan de kant van de Geert Timmerbocht. Liefst drie in een koop, of in dit topic regelen wie welke kaarten wil. Op te halen in Utrecht :]
  8. the shadow

    Rugprotectoren test: 8 van de 13 afgekeurd!

    Wie de Motoplus heeft gelezen zal het al wel gezien hebben, in het laatste nummer hebben ze een test gedaan van rugprotectoren conform de CE richtlijnen en van de 13 geteste exemplaren zijn er maar 8 goedgekeurd. -O- Dit zijn de resultaten: Onvoldoende '( Acerbis Atlantis 59...
  9. the shadow

    Sticker vastlijmen?

    Op mijn motor heb ik twee stickers zitten waarvan een hoek(je) aan het loslaten is. het is al een wat oudere motor. heeft iemand een idee met wat voor lijm o.i.d. deze weer zo vast te zetten zijn zodat ze én blijven zitten met het wassen én er niets van te zien is dat ze vastgezet zijn? alvast...
  10. the shadow

    motorrugzak, welke?

    De laatste tijd heb ik al twee gewone rugzakken versleten op de motor. Deze zijn gaan scheuren waar de schouderbanden aan de tas vastzitten (onder) en ik vind het geen prettig idee om zo rond te rijden -O- . Heb al even gekeken op internet heeft iemand ervaring met die rugzak van de Kicxstart...
  11. the shadow

    Ns400R onderdelen

    wie heeft er nog iets liggen voor deze motor, of eventueel zelfs een sloper? heb niet direct iets nodig maar wat spullen zijn altijd handig :Y roept u maar :]
  12. the shadow

    NS400R Rothmans Gekocht!!

    Hey allemaal, heb enkele weken een honda NS400R gekocht, the story so far :) paar maandjes terug ging ik op zoek naar een motor, bij de garage stond zo niet echt iets naar mijn zin maar hij had nog wel iets bijzonders, een honda NS400R. een watte? :+ het lichtje moest even gaan branden...
  13. the shadow

    goede prijs honda NS400R

    ik ben tegen het volgende aangelopen: ik ben aan het kijken voor een motor. zodoende kwam ik bij een garage, die zo 123 niets naar mijn zin had staan. wel had een honda NS400R, maar deze stond niet in de winkel. heb de motor zelf nog niet gezien, maar naar zijn zeggen is hij nog in...
  14. the shadow

    sportieve 400CC (25KW)

    aangezien ik hoop binnekort te slagen voor mijn A-tje ben ik rond aan het kijken voor een motor. nu vind ik de 400cc motors wel mooi, zoals: de kawa zxr 400, gsxr 400(iemand ooit zo'n ding gezien? :P ) honda vfr 400 of cbr 400 of yamaha fzr 400 deze dient wel 25kw te zijn of 25kw te maken...
  15. the shadow

    Kleding: beurs utrecht of winkel...?

    Beste medeforummers, ik zit al een tijdje aan het volgende te denken: ik ben aan het lessen en 06-01 mag ik op *O* maar heb dus nog niks van kleding, helm etc. wat is nu verstandig om te doen, naar de beurs in utrecht en daar proberen voor een hoop te slagen of toch naar een normale winkel? is...
  16. the shadow

    superbike 5 september

    wie gaat er nog meer naar de superbike race in assen zondag? ik ben van plan met een paar vrienden te gaan kijken :9~ heb er nu al zin in. en waar gaan jullie zitten? wij dachten de strubbentribune, maar nu zie ik dat je moet kiezen A-F of G-N, maar wat waar is kan je nergens zien. weet iemand...
  17. the shadow

    post hier je 2-takt racer!!!

    Hier een plaats om je 2 takt te showen. lijkt me mooi om ze bij elkaar te zien, nieuw en klassiek!
  18. the shadow

    post hier je 25 kw offroad!!!

    het lijkt me leuk om hier verschillende 25kw offroads/crossers bij elkaar te zien. post hier je mooiste, leukste enz. crosser, als het kan nog met wat info erover. dus post maar raak :]
  19. the shadow

    verschil suzuki rg en rgv

    je ziet suzuki rg's en suzuki rgv's, maar ik zie eigenlijk bar weinig verschil... misschien dat iemand wel de verschillen weet tussen deze modellen? ik heb ook op de site van suzuki gekeken maar daar staan alleen de nieuwe modellen op, dit schiet dus ook niet op |( .
  20. the shadow

    rechtermuisknop

    ik heb iets gevonden, niet zo schokkend ofzow maar soms toch wel iritant... als ik in een topic list met rechts op een topic klik krijg ik vaak een lijstje met volgende, vorige, codering en nog een stel andere opties. dit in plaats van het gebruikelijke openen in nieuw venster e.d. als ik dan...
  21. the shadow

    the shadow

    zo, eindelijk maar eens aangemeld na een hele tijd meekijken op het forum. wat info over mij: ik woon in oisterwijk, ben al van kleins af aan gek van motors. we zullen eerst maar eens 18 worden(wachten tot april :( ),rbw halen, dan een leuke motor en dan :] . ps hoe krijg ik de i'm with...
Terug
Bovenaan Onderaan