Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Venlonaer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. V

    Gestolen KTM DUKE 125 in Venlo, Limburg

    Deze KTM Duke 125 is gestolen in Venlo, op het schoolplein van College Den Hulster tussen 14:20 en 15:50. Het kenteken is 26-MD-BR Als je iets hoort of iets ziet, laat het alsjeblieft weten! Foto's : De motor is van een vriend en hij is ontzettend van slag. Hij had hem pas...
  2. V

    Motorrijbewijs theorieboek + CD

    Vekabest theorieboekje en CD met proefexamens. Kaft is wat minder, beetje vuil, maar voorderest zijn de bladzijdes gewoon goed. €20,-
  3. V

    Motor met duitse papieren doorverkopen

    Ik heb dus een motor met duitse papieren en die wil ik doorverkopen. Moet ik verder iets doen? Valt namelijk niet veel over te schrijven gezien ie geen Nederlandse papieren heeft.. Heb wel een simpel koopcontractje (naam, datum, prijs, handtekening enz...) opgesteld maar verder niet echt iets..?
  4. V

    Pro Taper Contour fatbar goud NIEUW

    Nieuw Pro Taper Contour gouden stuur, 1 keer gemonteerd verder niks mee gedaan gezien ik een andere kleur stuur wil. Dit is een super sterk stuur, goud geanodiseerd en van top kwaliteit. Vaste prijs €85,- (100€ nieuw!).
  5. V

    Braking 4 zuiger supermotard remklauw

    In goede staat, zeer netjes. motorforum vraagprijs 135
  6. V

    UFO Jumpy handkappen met metalen beugel NIEUW

    Witte UFO Jumpy handkappen met metalen beugel te koop. Goeie kwaliteit, gaan zeker niet kapot als je op je bek gaat. Montage is voor fatbar stuur, 22mm montagespul kan je ook los kopen. Kost €80,- nieuw excl verzending, ik verkoop ze voor €70,-! Nieuw dus nog in de doos. Hier afgebeeld...
  7. V

    Het 11 kw rijders topic 2 - ''Niet A1 maar AM zwaar!''

    Welkom in het 11kw rijders topic deeltje 2! Voorgaande onderwerp; Het 11 kw rijders topic Stel je voor, post je motor en post erop los 8-) Het is natuurlijk ook wel fijn als je zo nu en dan hier post... Als je in de startpost wilt PB mij dan even. Je moet; - Een 11kw A1 rijbewijs...
  8. V

    GoPro Hero 3 Black Motorsports edition

    Verkocht! /close
  9. V

    Honda CR500 voorvork en CR achterbrug

    Nette Showa vork van een CR500, de poten zweten een beetje maar dat is te verhelpen zonder de voorvork uit elkaar te halen. Helemaal compleet op een asklem na. Is van 1990/1991 als het goed is. Ik heb ook nog CR achterbruggen liggen. Geen scheuren oid.. gewoon goed. Een...
  10. V

    Jongeling uit Limburg

    Hallo ik ben Kristian, al een tijdje geregistreerd. Liefhebber van supermotards, enduro's/crossers. Meesten kennen me al van AF / BF of DF en sommige nog wel van SF voordat ik gebanned werd :') Al sinds dat ik een brommer kocht was ik verliefd op motoren en sinds kort dus ook trotse...
  11. V

    Het 11 kw rijders topic

    Welkom in het 11kw rijders topic. Stel je voor, post je motor en post erop los 8-) Het is natuurlijk ook wel fijn als je zo nu en dan hier post... Als je in de startpost wilt PB mij dan even. Je moet; - Een 11kw A1 rijbewijs (binnenkort) hebben - Een eigen foto van je motor voor het A1...
  12. V

    Honda CR 125 cc motorblok

    Compleet blok! Zitten 2 cilinders bij, eentje met een nicasil wand welke een nieuwe wand nodig heeft en nog een met een cilinderbus (sleeve) welke een nieuwe sleeve nodig heeft, die cilinder is verder goed. Geen speling op bigend. Ontstekingsdeksel is niet afgebeeld, zit er wel bij...
  13. V

    Honda CR achterbrug 2 maal

    2maal Honda CR aluminium achterbrug. Geen scheuren oid.. gewoon goed. Een achterbrug is helemaal vooraan een beetje versmald. De ander is niks aan gedaan, behalve een beetje geschuurd. Schokbreker is ook te koop. Gereviseerd en daarna niks mee gedaan. Goede veer dus. Heb ook de pro-link...
  14. V

    KTM SX supernette demper

    Als nieuw! Is alleen gemonteerd geweest onder mijn brommer, was eigenlijk van plan de tailpipe aan te passen zodat hij op mijn uitlaatbocht aangesloten kon worden maar gezien er een motor aankomt is dit plan eigenlijk van de tafel. prijs is n.o.t.k. liefste mailen...
  15. V

    Achterwiel; NIEUWE Excel velg, NIEUWE banden, NIEUWE spaken

    Gloednieuwe velg, spaken, nippels, band. De beschermstickers zitten zelfs nog op de velg. Er is niet mee gereden. De nieuwe spaken zijn 4mm door Haan wheels gemaakt. Dunlop band. Honda CR naaf. Inclusief schijf en tandwiel. Bieden naar waarde!
  16. V

    Diameter schokbreker Honda CR250

    Weet iemand wat de diameter ervan is? Bouwjaar rond '95 Gr. :W
  17. V

    Motornaaf achteren SM/Crosser

    Ik zoek dus een achternaaf van bijv. een Yamaha WR of wat voor crosser/enduro/sm dan ook. Moet wel 36 gaats zijn, gezien ik nu een CR500 achternaaf heb met 32 gaats waar ik niks aan heb icm een 36 gaats achtervelg. Mailen kan ook: kristian-m[apenstaartje]live.nl Gr. Kristian
  18. V

    KTM SXF/EXC tank ''kap''

    Hallo motorbazen, Ik ben bezig met een projectje waarbij ik KTM kappen pas moet maken, opzich niet zo een probleem alleen ontbreekt er een nog iets en dat is dit stuk: Het deel tussen de radkap en de filterboxcover: Ik dacht eerst dat het een kapje was, maar dat is dus de tank. En...
  19. V

    KTM kap

    Hallo, Ik ben al een tijd aan het zoeken maar ik hem nergens vinden! Het is de kap in het midden waar ''FMX'' op staat, tussen de radkap en de airboxcover : Weet iemand hoe hij heet tevens? Bvd
Terug
Bovenaan Onderaan