Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rudolf1989
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rudolf1989

    Subframe + kont voor fighter project

    Goedendag, Ik ben op zoek naar een leuke achterkant voor mijn streetfighter project. Gsx F 1992 Het mag van alles zijn als het maar compleet is. Dus subframe + kont. Mocht je iets hebben liggen dan Kun je me mailen op rudolf1989@gmail.com. Prijs komen we vast wel over uit :)
  2. Rudolf1989

    Gezocht: Onderkuip kawa zx6r 1999

    Ik ben opzoek naar een onderkuip voor mijn streetfighter project! Heb je een originele onderkuip liggen van een zx6r of flink beschadigd is het ook welkom want dat kan ik altijd fixen!! Heb je iets anders liggen qua onderkuip zijn die ook welkom!! Met vriendelijke groeten, Raymond
  3. Rudolf1989

    Motor trekt nog steeds naar links na aantal metingen..

    Goedendag! Mijn motor ( zx6r omgebouwd naar naked) trekt sinds ik hem weer in elkaar heb gezet naar links... Waar is al naar gekeken: -frame meting laten doen of het frame krom was.. ( is niet zo) -De wielen laten uitlijnen zodat ze mooi recht achter elkaar staan. -Achter een nieuwe...
  4. Rudolf1989

    Frame weer krom na poedercoaten?

    Hoi allemaal! Ik had een vraagje... Mijn motor ( een kawasaki zx6r) is laatst gericht en daarna ging ik rijden en was de motor weer recht. Ging mooi rechtdoor als ik mijn handen los liet. Nu heb ik het frame en de rest laten poedercoaten omdat ik er een streetfighter van wilde maken...
  5. Rudolf1989

    Kwakie ZX-6R

    Hoi allemaal :) TOTAAL PLAATJE LAATSTE PAGINA Ik zal me maar eerst even voorstellen zoals vele dat doen! Mijn naam is Raymond, geboren en getogen in brabant Ik kocht een kawasaki zx6r uit 1999. Dit was een schade motor zonder kuipwerk. Op de voorkant zat een lelijk...
  6. Rudolf1989

    Lagers en keerringen achterbrug eruit?

    Goeiendag! Ik wil mijn motorframe en achterbrug naar de poedercoater brengen, alleen ik kwam er net achter dat in mijn achterbrug aan weerskanten lagers zitten en keringen. Moet ik deze er uit halen of mag ik deze ook gewoon laten zitten? Op de site van de poedercoater staat dat er alleen...
  7. Rudolf1989

    Ram air zx6r eraf ....hoe loopt dit goed??

    Hallo dames en heren! Ik ben al een tijdje bezig met mijn zx6r om hem een streetfighter te maken! Alleen ik botst steeds op 1 probleem... Het ram air systeem!! Deze ligt er natuurlijk af. Ik heb al verschillende filmpjes/forums afgezocht en gekeken over hoe je dit kan oplossen, maar het...
  8. Rudolf1989

    Start probleem zx6r 99

    Yoo! Ik ben vandaag weer met mijn motor(kawa zx6r uit 99) aan het tobben en ik heb een start probleem. De motor start allen als ik hem aanloop. Als ik hem met electrische start wil starten hoor je alleen de startmotor TJJT TJJT TJJT doen en verder gebeurt er niks. Ik had de accu...
  9. Rudolf1989

    Remblokken Tokico zx6r 6 zuigerig + stalen remleiding

    Hola! Weet er iemand een goeie site waar je remblokken kan bestellen van een zx6r uit 99. Ik heb een 6 zuigerige Tokico remklauw, maar kon niet echt een fatsoenlijke site vinden waar ik deze blokken kon bestellen... Heeft er iemand ervaring met stalen remleidingen te bestellen ergens...
  10. Rudolf1989

    superbike kroonplaat zx6r 99

    Goedendag, Ik was aan het kijken op ebay en kwam dit setje tegen voor een zx6r uit 99. De kroonplaat ziet er nogal vreemd uit... weet iemand of ik deze kroonplaat over mijn oude moet doen of moet ik deze als vervanging gebruiken? Ik kan verder ook nergens vinden op internet naar...
  11. Rudolf1989

    Gezocht: hugger(achterspatbord)zx6r uit 1999

    Goedendag, Ik zoek een achterspatbord voor een kawasaki zx6r uit 1999. Heb je er eentje liggen dan wil ik hem graag van je overnemen. Pm of mail me maar. met vriendelijke groeten, Raymond van der Wiel
  12. Rudolf1989

    zx6r 1999 frame richten??

    Holla mensen!! Ik kwam er vandaag achter dat mijn frame aan de linker voorkant ingedeukt is! De motor trok ook heel de tijd iets naar links toe. Het is dus gewoon een krom geval... Nou was ik een beetje aan het searchen en zag wel het een en ander over dat er meerdere mensen een frame...
  13. Rudolf1989

    radiator leeg?

    Hoi allemaal! Ik heb vandaag mijn motor gestart om te kijken of mijn digitale teller het deed en was deze dus ook aan het instellen. toen merkte ik dat mijn frame gewoon super heet werd ( terwijl hij amper 3 minuten stationair aan het lopen was...) Toen ik de motor had laten afkoelen...
  14. Rudolf1989

    Zx6r van fighter --> volle kuip ( cbr 600 rr)

    Mijn Zx6r gekocht als streetfighter! Ik ben deze aan het opknappen tot volle kuip. Wat er aan moet gebeuren: -Volle kuip cbr 600 rr uit 2004 passend maken. -Ram air systeem monteren -Spiegels monteren -Snelheidsteller monteren/bestellen -Frame polijsten -spuiten Hier de motor...
  15. Rudolf1989

    zx6r uit 99 verliest vermogen.

    Ik ging vandaag rijden met mijn motor en onderin in zijn 1e 2e 3e versnelling reed de motor goed. Alleen als ik naar zijn 4 schakelde reageerde de motor ineens nog maar half... Als ik de gashendel constant hielt dan gaf is soms wel reactie en dan weer niet... Dus ik stuiterde als een halve...
  16. Rudolf1989

    zx6r 2000 topkuip op zx6r 1999

    Goedendag mensen, Ik ga morgen kijken naar een kappenset voor mijn zx6r uit '99 en vroeg mij af of de 2000 versie topkuip ook op mijn motorfiets past zonder extreme aanpassingen.. Of is dit gewoon helemaal niet mogelijk? Als iemand hier ervaring mee heeft dan zou ik graag willen weten...
  17. Rudolf1989

    Draadschema kawasaki zx6r '99

    Goedendag, Ik zoek een draadboom schema voor mijn kawasaki zr6r uit 1999. Ik wil er namelijk een digitale teller op aansluiten, maar ik kan op heel internet geen enkel fatsoenlijke draadschema vinden. Of heeft iemand toevallig de kleurencodes voor mij? Groeten!
Terug
Bovenaan Onderaan