Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mattrazz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. mattrazz

    Past een circuitkuip van een gsxr 600 k6 op een k8?

    Zoals de titel aangeeft.. iemand een idee of de kuip van een 600 k6 op een k8 past zonder aanpassingen te moeten maken? Groet, Mattijs
  2. mattrazz

    Borgen Gopro

    heeft er iemand een voorbeeld van hoe hij zijn gopro (of andere actioncam) op de tank van de motor heeft geborgd?
  3. mattrazz

    Yamaha YZF-R1 RN19 2007

    Te koop: Yamaha R1 RN19 2007 Prijs €7250 KM stand: +- 26000 Opties en accessoires: Arrow carbon einddempers incl db killers Arrow cat-vervanger Accossato radiale rempomp Seatcover Zero gravity dubble buble kuipruit Blauwe wheelstriping Valtermoto rearsets Valtermoto olie vuldop Tank grips MDI...
  4. mattrazz

    Ervaring Danmoto rearsets

    Is er iemand die ervaring heeft met de rearsets van het merk Danmoto? Prijs van de set is 138 dollar. https://www.dan-moto.com/DM_INT/index.php?main_page=product_info&cPath=147_149&products_id=613&zenid=l3b07vpoeq3afm9ecd70t72ub4
  5. mattrazz

    Tankcure ontroester

    Hallo Allemaal, Iemand wel eens tankcure ontroester gebruikt? Moet de inhoud van de fles nog verdunt worden met water of is de 500ml het enige wat nodig is? Alvast bedankt! Mattijs
  6. mattrazz

    Gezocht: 2e hands circuitkuipen gsxr 750 k5

    Hallo allemaal, Ik ben opzoek naar 2e hands circuitkuipen voor mijn suzuki gsxr 750 k5. Als iemand me daar mee kan helpen zou fantastisch zijn! Alvast bedankt! Mattijs :]
  7. mattrazz

    2e hands circuitkuipen GSXR 750 K5

    Hallo Allemaal, Ik ben opzoek naar een 2e hands circuit kuipsetje voor een mooi prijsje. Iemand nog iets liggen?? Alvast bedankt! :)
Terug
Bovenaan Onderaan