Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: W-J
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. W

    Gezocht: Een opknap JR50, CRF50, PW50 of TTR50

    Hallo mede motorvrienden! Aangezien mijn zoontje alweer een grote vent aan het worden is (hij is nu 3), is het tijd geworden om op zoek te gaan naar een geschikte motorfiets! En wat is er nou leuker om eerst zo'n ding volledig uit elkaar te trekken en helemaal op te knappen? Kortom; ik...
  2. W

    TKA: zgan Polo Pharao pak (dames pak) maat L

    Te koop aangeboden, een letterlijk 2 keer gedragen Polo Pharao dames pak. Maat L. Voorzien van afsluitbare ventilatie op de benen, armen, borst en rug. Het is een textielen pak met lederen versterking op de ellebogen en schouders. Vraagprijs 175 euro. (Heeft ooit het drievoudige gekost...)...
  3. W

    TKA: Garmin Zumo 550 + lifetime updates en TMC receiver

    Te koop aangeboden; een gebruikte Garmin Zumo 550 met doos, originele software, bekabeling etc. Heeft het altijd prima gedaan (doet ie nog overigens) en heeft me mening vakantie van navigatie, telefonie en muziek voorzien, maar de straatfiets is alweer een tijdje de deur uit en de auto heeft...
  4. W

    TKA; Autocom Logic L1 + Bike2Bike spul + Duo set + Bluetooth

    Te koop aangeboden wegens afscheid straatmotor; een uitgebreid intercom systeem van Autocom voorzien van allerlei uitbreidingen. De basis is een Autocom Logic L1 (nieuw prijs is nu +/- 225 euro) riders-kit met bedraade stereo headset. De (optionele) duo spullen zitten er ook bij (nieuw prijs...
  5. W

    TKA Mooie Rukka goretex broek. Maat 52 (lengte Regular)

    Te koop aangeboden: een mooie Rukka goretex broek. Maat 52, lengte maat regular. Compleet met bretels en goretex binnenbroek Broek is een wat ouder model, maar nouwelijks gedragen en ziet er uitstekend uit. Geen scheuren of verdere beschadigingen, wel zijn er wat rafeltjes te bespeuren op de...
  6. W

    TKA: Viliv S5 umpc (micro pc voor onderweg)

    Hij is reeds verpatst! Goedendag! Omdat ik mijn lieftallige Streetpilot 3 ga vervangen voor een Zumo 660 en daar wat centjes voor nodig heb gaat mijn lieftallige Viliv S5 in de aanbieding; Een Viliv S5 is een zogeheten UMPC (Ultra Mobile PC) welke ik heb gebruikt op motortripjes om...
Terug
Bovenaan Onderaan