Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Vifaatje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. V

    Te koop Mettet zaterdag 29-8 Inter-Track.

    Goedenavond, Te koop 1x inschrijving groep 4 en 1x inschrijving groep 1. Dit alles voor deze zaterdag op Mettet via organisatie Inter-Track. Het weer lijkt langzaam iets beter te worden, dus zelfs goede kans op een paar droge sessies. Maak maar een bod, de inschrijvingen zijn los te koop...
  2. V

    Te koop Assen 24/25 Aug vrij rijden Snel

    Beste racefans, Wegens allerlei redenen moet ik met pijn in mijn hart mijn circuitdagen 24 en 25 Augustus verkopen. Het betreft een dubbelaar via Circuitschool.nl, dus de meeste rijtijd per dag ;-) Ik heb me ingeschreven in groep Snel. Originele prijs is 370 euro en het evenement is...
  3. V

    Te koop: Trackday Zandvoort 27-7 Intertrack groep 4

    Helaas komt het met werk heel slecht uit en kan ik niet rijden. Te koop dus een ticket groep 4 (snelste groep) op Zandvoort. 4 Sessies van 20 minuten en 1 sessie van 25 minuten. De organisatie is Intertrack, dus alles is goed georganiseerd en er is een verplichte groepswissel In de middagpauze...
  4. V

    Circuitmotor met korte beentjes

    Hey mensen, Mijn vrouw wil volgend jaar weer op het circuit gaan rijden. Ze heeft in het verleden op haar ducati Monster 695 heerlijk op Mettet gereden, maar die motor heeft chronisch vermogen en grondspeling tekort. Het probleem is alleen dat zij met haar 1.56 problemen heeft om met de...
  5. V

    Voorvorkveren 1.0 kg/mm 43mm USD

    Te koop: Voorvorkveren 1 .0 Kg/mm 38.2 x 36 x 300 (OD x ID x L) voor in een 43mm USD vork. Zou moeten passen voor de volgende motoren: Suzuki GSX-R 600/750: 2006 - 2010 Suzuki GSX-R 1000: 2009 - 2015 Yamaha R6: 2003- 2004 Yamaha R1: 2004 – 2005 & 2009 – 2014 Kawasaki ZX-10R: 2004 – 2005 &...
  6. V

    Zolder 31-7 Inter-track (advanced - groep 3)

    Goedemorgen, Wegens omstandigheden moet ik helaas afhaken. Het weer wordt prima, ik baal er dan ook flink van dat ik niet kan rijden. Normaal 129 euro, maak maar een mooi bod en dan komen we er wel uit. Gr. Michel
Terug
Bovenaan Onderaan