Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. C

    Alpentourer magazine

    Heeft iemand ervaring met het Alpentourer tijdschrift? En is de Duitse versie beter/uitgebreider dan de Benelux versie? Lijkt me wel een leuk blad.
  2. C

    MV deels overgenomen door Mercedes

    http://www.visordown.com/motorcycle-news--general-news/daimler-to-buy-30m-stake-in-mv-agusta/25770.html Na de overname van Ducati door VW's sidekick Audi weer een stapje dichter bij de Duitse Wereld Overheersing '( Zal wel om emissierechten gaan want motoren verkopen ze nauwelijks.
  3. C

    Rondje Zwitserland

    Misschien een beetje vroeg maar ik wil volgend jaar juni een rondje om Zwitserland rijden. Op de eerste dag wordt het kilometers maken in Duitsland, daarna toeren door Oostenrijk, Italië, Frankrijk en dan de laatste dag weer kilometers maken door België en Nederland. Heeft iemand tips voor...
  4. C

    GSXR750W onderdelen

    Hallo, Ik heb nog een aantal onderdelen liggen voor een GSXR750W uit 1995. Het gaat om: originele uitlaat, onbeschadigd luchtfilter, Champion, originele verpakking, ongebruikt natuurlijk oliefilter dopsleutel, 3/8" buddy zitje, blauw Doe een leuk bod, ik hoef echt niet de...
Terug
Bovenaan Onderaan