Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RoosB
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RoosB

    Kawasaki ZX6R Racer 2005 € 3.250,-

    Te koop aangeboden mijn fantastisch mooie circuitmotor. Ik heb hem vorig jaar aangeschaft, en verkocht tegelijkertijd mijn straatmotor, een R6. Ik ben met de Kawa een paar keer het circuit op geweest, en ben tot de conclusie gekomen dat rijden op de openbare weg toch meer mijn ding is. De Kawa...
  2. RoosB

    Berik Misano dames overall mt. 40 ALS NIEUW! € 395,-

    Dit pak is gemaakt van kangaroeleer, waardoor het lekker soepel is en weinig beweegt. Het pak is minimaal gebruikt en ziet er daarom uit als nieuw! Hij past me helaas niet goed genoeg, daarom doe ik hem weg. 1-delig dames overall van Racing rundsleer en kangaroeleer. CE protectie en...
  3. RoosB

    CRT-dag 28/09 groep C

    Echt eentje van het allerlaatste moment.. Wie wil mijn dag over kopen? ik zit op dit moment ellendig op de bank met een stevige griep en kan gewoon echt niet rijden...:( Ik heb me ingeschrven voor minder ervaren rijders, daarvan zitten hier vast niet zoveel maar weet niet in welk topic ik...
  4. RoosB

    RoosB

    Hallo allemaal, Sinds kort ben ik begonnen met het lessen! Ik hoop dit jaar nog mijn rijbewijs te hebben en dan rustig de winter periode op zoek te gaan naar een mooie motor. En dat is de reden waarom ik me hier aanmeld! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het vinden van een...
Terug
Bovenaan Onderaan