Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mnrk
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Mnrk

    Gezocht: KTM Superduke 990 tank

    Ik ben op zoek naar een goede Superduke 990 tank, liefst in een (mat)zwarte kleur. Dit mag zowel de pre-facelift als de facelift (grotere) versie zijn, als deze maar lekvrij en enigszins kras- en deukvrij is. Op het internet kom ik wel het e.e.a. tegen (nieuw >€1.000 en tweedehands >€400)...
  2. Mnrk

    Yamaha FZ1 | Dynojet Power Commander III USB Ignition Module

    Het betreft een complete Dynojet Powercommander Ignition Module, welke o.a. geschikt is voor de Yamaha FZ1 / FZ1-N van bouwjaar 2006, 2007, 2008, 2009 en 2010. Tevens zou deze geschikt moeten zijn voor de Yamaha YZF-R1 van 2004, 2005, 2006, 2007 en 2008. Deze heeft immers in de basis hetzelfde...
  3. Mnrk

    Mivv X-Cone uitlaat demper Yamaha R6 2003 - 2005

    Omdat ik mijn R6 heb verkocht met de originele demper, verkoop ik deze uitlaat demper van Mivv, type X-Cone voor een Yamaha YZF-R6 bouwjaar 2003, 2004 en 2005. De demper is nu ca. 7 maanden oud, heeft zo'n 2.000km onder m'n R6 gezeten en is nog in goede staat. Demper is inclusief een...
  4. Mnrk

    Carbon dempers Kawasaki Z1000 2003-2006

    In verband met de verkoop van mijn Z1000 in originele staat heb ik een aantal onderdelen over, waaronder deze merkloze carbon dempers. Dempers zijn in goede staat en hebben ca. 1000 kilometer onder mijn Z'tje gezeten... Geven een diepe roffel en af en toe klappen bij gas los :) De dempers...
  5. Mnrk

    Xenon verwijderen?

    Heren en dames, ik heb sinds kort een nieuwe fiets waar xenon op gemonteert zit. Tijdens het rijden met constante snelheid is deze perfect afgesteld...ware het niet dat ik wel eens gas wil geven of wil remmen en dan gaat die lichtbundel werkelijk alle kanten op! Tot op heden met mijn andere...
  6. Mnrk

    Akrapovic uitlaat carbon Yamaha YZF-R6 2003-2005

    In verband met de aanschaf van een andere uitlaat, verkoop ik mijn Akrapovic uitlaat inclusief linkpipe, carbon steun (ipv de stepjes!) en carbon beugel. De uitlaatdemper komt van mijn Yamaha R6 af van 2005 en past dus ook op het 2003 en 2004 model. De demper is in goede staat, maakt een...
  7. Mnrk

    Knox Contour Back Protector - large

    Wegens het beëindigen van mijn motorhobby, zet ik wat stukken te koop waaronder deze Knox Contour Backprotector. De backprotector is ca. 51 centimeter lang. Twee jaar geleden overgenomen van romo, en 3 keer gebruikt. Hier de advertentie van romo destijds: Knox Contour Back Protector De...
  8. Mnrk

    REV'IT! Ignition jas - maat 52

    Wegens het beëindigen van mijn motorhobby, verkoop deze leren/textiel jas van het Nederlandse merk REV'IT! Type jas is de Ignition. De jas heb ik vorig jaar juni gekocht en sindsdien ca. 5.000km gebruikt. De jas is nog in goede staat, en het de (thermo)binnenkleding is zelfs nooit gedragen...
  9. Mnrk

    Draggin Drift motorjeans W36/L36

    Ik heb deze jeans twee weken gedragen (zomervakantie Italië) en zijn daarna in de kast beland. Komend seizoen verwacht ik meer mijn 2-delige overall te dragen en daarom mag deze motorjeans weg... Aangezien ze maar één week gedragen zijn, nog in goede staat met alleen aan de achterkant van de...
  10. Mnrk

    Evotech bobbin-set paddock stand M10x1,25 goud

    Aangezien ik M12 nodig heb en deze niet meer kan inwisselen/ruilen, bied ik deze bobbin-set (maat M10x1,25) te koop aan. Nooit gemonteerd, in originele verpakking en in het goud! Voor EUR15,- verstuur ik ze binnen de Nederlandse grenzen.
  11. Mnrk

    Valtermoto gouden remschakelset Kawasaki Z1000 2003 - 2006

    Omdat ik weer mijn originele rem-schakelset ga gebruiken, verkoop ik mijn nieuwe gouden Valtermoto rem-schakelset Type 3: Race t.b.v. een Kawasaki Z1000 (bouwjaar 2003 t/m 2006). Mogelijk past deze nog op meer types dan alleen de Z1000, zoals de Z750? Zijn enkel gemonteerd voor de foto en...
  12. Mnrk

    Bagster tankhoes Suzuki GSX-R1000 K1 zwart/antraciet - nieuw

    Éénmaal gemonteerd en nooit mee gereden, ik heb de hoes enkel om de tank gehad om te passen en deze foto's te maken. Na lang zoeken gekocht via internet voor EUR 130,00! Voor EUR 90,00 mag de hoes opgehaald worden in Woudrichem.
  13. Mnrk

    Suzuki GSX-R1000-750-600 uitlaat - Akrapovic carbon ingekort

    Ik heb mijn motorfiets met de originele uitlaat verkocht en deze heb ik nog over. Heb 'm een maand apart gehouden maar die heeft niks meer van zich laten horen... Gekocht van steel driver, zie onderstaande topic: Akrapovic demper GSXR 1000 K1 tm 4 Deze past dus op de GSX-R1000 (K1 t/m K4)...
  14. Mnrk

    Kawasaki Z1000 (2003 - 2006) zijpaneel

    Mijn huidige zijpaneel / afdekkapje / stuk plastic is aan de onderkant, bij de bevestiging, kapot en zoek ééntje die nog heel en goed is. Het betreft dus de rechterzijde. Op onderstaande foto heb ik het omcirkelt: Heb je er ééntje liggen, dan hoor ik het graag! Via de pm of e-mail is...
  15. Mnrk

    Originele Suzuki GSX-R K4 spiegels

    Volgens mij zijn dit de K4 spiegels die ik op mijn K1 had zitten... De behuizing van de spiegels hebben wat krasjes, maar de spiegels zelf zijn in goede staat... EUR 40,- en ze zijn van u!
  16. Mnrk

    R&G Racing Suzuki GSX-R '01 - '04 uitlaatsteun

    Omdat ik mijn GSX-R in originele staat wil verkopen, ligt deze uitlaatbeugel van R&G Racing nog in de garage... Ca. 4.000km geleden gemonteerd en dus nog in goede staat, er zitten een paar krasjes aan de achterkant en rond de bevestigingspunten, maar deze zijn minimaal. De steun/beugel past...
  17. Mnrk

    Alpinestars S-MX schoenen - maat 45 - zwart

    Namens een vriend (geen MF-er) van me, zet ik deze laarzen ook hier te koop: Ik heb nog een paar, in zeer nette staat verkerende, zwarte alpinestars 'race'-laarzen. Deze laarzen zijn voorzien van Gore-Tex en houden je voeten dus droog, mocht je onverhoopt in regen moeten rijden. Daarnaast...
  18. Mnrk

    Suzuki GSX-R600 / 750 / 1000 K1 duoseat cover / monocover

    Deze duoseat cover voor een Suzuki GSX-R1000 K1 is in goede staat en heeft minimale beschadigingen. Zowel de lak als de bevestigingen zijn in goede staat en het is een originele Suzuki cover. Volgens mij moet dit ding ook op de GSX-R600 en GSX-R750 passen? De vraagprijs van EUR 75,00...
  19. Mnrk

    Alpinestars SMX-Plus - maat 46

    Omdat ik overgestapt ben op de witte versie, doe ik mijn zwarte SMX-Plussen in de verkoop. De schoenen zijn een jaar oud en hebben wat gebruikerssporen, maar zijn zeker niet gaar of verrot. In de foto's hieronder kun je zien dat er wel motor mee gereden is :P De schoenen vallen iets kleiner...
  20. Mnrk

    Suzuki carbon-look spiegels - nieuw

    Via onderstaande verkooptopic op de gok gekocht, ik was benieuwd of het op mijn GSX-R zou passen, maar dat gaat helaas niet erg gemakkelijk, dus weer in de verkoop! Spiegels De spiegels zijn bij mij niet eens uit de doos geweest! :P Dus zo goed als nieuwe (mooie) originele carbon-look...
  21. Mnrk

    Suzuki GSX-R1000 / 750 / 600 K1 / K2 zwart donker kuipruitje

    Omdat ik een lichtere tint gemonteerd heb (ik wil nog wel iets kunnen zien door m'n ruitje :P ) verkoop ik mijn volledig zwarte kuipruitje. Het kuipruitje is in goede staat en mag opgehaald worden in Woudrichem, Noord-Brabant, óf verzonden worden. Ik vraag EUR 50,00 voor dit ruitje...
  22. Mnrk

    Alpinestars SP-2 handschoenen - maat XXL - zwart

    Het zijn ondertussen echte MF-hoeren geworden, zie onderstaande topics; Oorspronkelijk gekocht door JohnK bij Kalsbeek, via JelleW bij mij beland en nu doe ik ze ook weer van de hand! (Hé dat rijmt :P ) Topic van JohnK: Nieuwe Alpinestars SP2 Handschoenen XXL Kleur Zwart Topic van...
  23. Mnrk

    Carbon Bos uitlaat voor Suzuki GSX-R600/750/1000 K1 / K2

    Omdat ik mijn originele uitlaat weer gemonteerd heb, verkoop ik mijn carbon Bos uitlaat demper voor de Suzuki GSX-R600, GSX-R750 en de GSX-R1000 K1 of K2. De uitlaat heeft een E-keur, komt met de originele db-killer en is in goede staat en heeft wat minimale gebruikssporen aan de zijkant...
  24. Mnrk

    AGV Stealth SV Track helm - maat XL

    Omdat de kleur niet matched bij mijn nieuwe motor, ben ik op zoek naar een andere helm en mag deze helaas het veld ruimen. Ik heb de helm ongeveer 1000km naar alle tevredenheid op de kop gehad na aanschaf bij een MF-er, zie zijn advertentie destijds: Gloednieuwe en bloedmooie AGV Stealth SV...
  25. Mnrk

    Sidi Vertigo - zwart/wit - maat 46

    Omdat ik Alpinestars laarzen gekocht heb die beter passen bij mijn pak, heb ik dit mooie paar Sidi Vertigo laarzen in maat 46 over. De laarzen zijn in goede staat met minimale gebruikssporen, ze zijn na elke rit schoongemaakt en regelmatig ingevet waardoor ze nog lekker soepel aanvoelen. De...
Terug
Bovenaan Onderaan