Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. sirdrinksalotofpetrol

    Seat cover Honda CBR 600 RR

    Buddy seat afdekking/ seat cover voor een Honda CBR 600RR bouwjaar 2003 o.g. in goede conditie. Mat zwart. Alleen schroefjes ontbreken. €80,- excl. verzenden. Ophalen of verzenden. Orgineel Honda!!
  2. sirdrinksalotofpetrol

    Zijkappen Yamaha XJ900

    Aangeboden twee zijkappen (links en rechts) van een XJ900 (31a) Beide kappen zijn onbeschadigd. Een is in een originele staat, de andere is zwart gespoten. Doe een leuk bod.....
  3. sirdrinksalotofpetrol

    Vrije slag koppelingshendel KTM 530

    Hallo, Ik heb een KTM 530 EXC waarvan de vrije slag van de koppelingshendel ineens vrij klein is geworden. Vraag is hoe we dit nu weer goed gaan krijgen!! Ik heb de KTM afgelopen winter geheel uit elkaar gehaald, maar de koppelingshendel incl. reservoir gewoon aan de hulpcilinder laten...
  4. sirdrinksalotofpetrol

    Kenny crossbroek maat 30

    In de aanbieding: Kenny perfomance broek maat 30 Kleur oranje, zwart met wit. Broek is zeer netjes en nauwelijks mee gereden. MF prijs: €85 excl verzenden uiteraard. Bij interesse graag een pb.
  5. sirdrinksalotofpetrol

    Forma F1 racelaarzen maat 43

    Hallo, Hierbij mijn Forma's F1 racelaarzen aangeboden. Laarzen mogen weg omdat ik nu Sidi's heb welke beter bij het pak passen. De Laarzen zijn ca. 2 seizoenen gebruikt. De maat is 43, maar de laarzen vallen klein!!!! Ik zelf heb normaal 41! De laarzen zijn gemaakt van geperforeerd...
  6. sirdrinksalotofpetrol

    Te koop: Revit Marryl broek en Revit zodiac jack (Dames)

    Hierbij aangeboden wegens het stoppen met het (mee)rijden van vrouwlief: 1x Revit Marryl broek (dames) maat 44 (L) 1x Revit Zodiac jack (dames) maat 44 (L) Zowel broek als jas zijn nauwelijks gedragen (2x) en zijn netjes gereinigd met zadelzeep en ingevet met zadelvet. Mooie jas en broek...
  7. sirdrinksalotofpetrol

    Paddockstand voorkant, balhoofdopname

    Aangeboden een nieuwe, nog nooit gebruikte (hij zit nog in de bubbeltjesfolie) paddockstand voor balhoofdopname van de firma constands. Duitse degelijkheid, zeker geen zooi. Heb hem zelf ook :+. Zitten extra opnamepinnen bij, maten volgens mijn zoals onderstaand. Prijs: €65 Geen verzenden...
  8. sirdrinksalotofpetrol

    Motor warm gelopen, olie verbruik?

    Vraagje: Kan het na het warm lopen van de motor (ca. 130 graden op de teller) zo zijn dat het olieverbuik omhoog loopt?? Oorzaak van het warm lopen: het loskomen van een koelvloeistof slang waardoor alle koelvloeistof was weggelopen.
  9. sirdrinksalotofpetrol

    Vrijstelling motorrijtuigenbelasting oldtimers afgeschaft

    Ook lekker: net dit weekend een belastingvrije motor aangeschaft, besluit het nieuwe kabinet lekker even de vrijstelling MRB voor oldtimers af te schaffen. Letterlijke tekst uit het kersverse regeerakkoord: "De vrijstelling in de motorrijtuigenbelasting voor oldtimers wordt vanuit...
  10. sirdrinksalotofpetrol

    Geschikte motor voor duorijden onder de duizend €uro

    Omdat ik een CBR600RR heb, maar toch wat met mijn meisje wil gaan rijden (zij achterop) zit ik te denken om een 2e motor aan te schaffen. Achterop de 600RR is het namelijk niet zo comfortabel zitten. Maar nu wil ik daar ook weer niet een hele bak geld aan uit gaan geven want de CBR blijft...
  11. sirdrinksalotofpetrol

    uitlaat uitlijnen

    Na eens kritisch rond mijn motor (CBR600RR '03) te zijn rongelopen kwam ik erachter dat mijn leovince brulpijp niet helemaal mooi recht onder de kont zit. Dit is natuurlijk een doodzonde en dat ding moet er dus recht onder. Nu ben ik al wat aan het klooien geweest, maar krijg dat ding niet recht...
  12. sirdrinksalotofpetrol

    Aanlopende remmen?

    Vraagje: mijn voorremmen lopen iets aan (cbr600rr '03). Dit houdt in dat wanneer de motor op de voorbok staat, het voorwiel niet helemaal vrij loopt. Voor de volledigheid: ik heb 300km geleden de remblokken gewisseld. Vandaag beide remklauwen helemaal schoongemaakt en de zuigers voorzien van...
  13. sirdrinksalotofpetrol

    kettingtandwiel met speling op de aandrijfas?

    Hallo, Ik heb de orginele ketting en tandwielen van mijn cbr600rr vervangen voor een mooi nieuw setje tandwielen van JT en een ketting van DID. Mijn vraag/probleem is dat het voorste tandwiel iets speling heeft op de as, oftewel je kan het tandwiel (iets) schuiven op de as. Het orginele...
  14. sirdrinksalotofpetrol

    Leren Combipak Schuh maat 52

    Hierbij bied ik mijn combipak van Schuh (Raceline) aan omdat ik te klein ben voor dit pak. Pak heeft een maat 52 terwijl ik maat 50 heb. Heb het pak met veel plezier gedragen en altijd met onderkleding. Is na iedere rit schoon gemaakt en regelmatig ingevet. Pak is in zeer goede staat en kent...
  15. sirdrinksalotofpetrol

    Klepspeling controleren Honda CBR600RR pc37

    Iemand ervaring met het controleren van de klepspeling van een Honda CBR600RR PC37 (2003)? Ik wil de klepspeling controleren van mijn PC37, en heb in het werkplaatshandboek al gezien dat er een hoop afgebouwd moet worden om überhaupt al bij de nokkenas/klepstoters te kunnen komen. Nu is mijn...
  16. sirdrinksalotofpetrol

    Faillissement uitverkoop Motorcity Apeldoorn

    Doe uw voordeel hiermee.... ;) Veilinginformatie - Motorcity Apeldoorn B.V. (2) te Apeldoorn - BVA Auctions - online veilingen Veilinginformatie - Motorcity Apeldoorn B.V. (1) te Apeldoorn - BVA Auctions - online veilingen
  17. sirdrinksalotofpetrol

    aillissement uitverkoop Motorcity Apeldoorn

    Doe uw voordeel hiermee.... ;) Veilinginformatie - Motorcity Apeldoorn B.V. (2) te Apeldoorn - BVA Auctions - online veilingen Veilinginformatie - Motorcity Apeldoorn B.V. (1) te Apeldoorn - BVA Auctions - online veilingen
  18. sirdrinksalotofpetrol

    sirdrinksalotofpetrol stelt zich even voor!

    Hallo allemaal! Ik ben Nick aka sirdrinksalotofpetrol. kom uit Arnhem en rij een CBR 600RR uit 2003 welke ik momenteel van de nodig "opsmuck" aan het voorzien ben. Ik heb nu ca. 1.5 jaar mijn A stempel op het rijbewijs staan en ben veel te vinden op de dijken rondom Arnhrem of duik zo nu en...
Terug
Bovenaan Onderaan