Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: vhv1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. vhv1

    Verschil BMW F & GS 650GS

    Beste rijders, Wegens omstandigheden ben ik "rustig" zoekende naar een nieuwe motor. Een motor welke toer/sportief is. Maar vooral een rechte zithouding heeft en natuurlijk 'enigszins' betaalbaar is. Als het kan wil ik dan mijn huidige CBR-F verkopen. Echter wat is het verschil tussen...
  2. vhv1

    Revit motorbroek leer size 54

    Zeer nette en kwalitatief hoogwaardige Rev'it motorbroek. (maat54) Lengt perfect bij circa 1,82 cm •CE protectie op de knieën • Dubbel leren zitvlak • Extra veiligheids stiknaden stik op heupen en bovenbeen. • Ventilatiepanel op de benen ideaal voor de warmen dagen • Korte en lange...
  3. vhv1

    Revit lerenmotorbroek 54 zwart

    Tekoop aangeboden. Revit lerenmotorbroek Maat 54 Kleur zwart Extra stretch vlakken voor extra draagcomfort en een goede pasvorm Circa 1(1/5)seizoen gebruikt is nu te groot geworden. Prijs bieden.
  4. vhv1

    Hooikoorts en motorrijden

    Wat ik mij nou af vraag, en ik zal vast niet de enige zijn met dit probleem. Hooikoorts tijdens het motorrijden. B| Het niet rijden is absoluut geen optie , en het gebruiken van medicijnen spreekt voor zich. O-) Maar wat doen jullie er tegen en/of hoe ervaren jullie het. Ik heb...
  5. vhv1

    wat is het verschil? CBR600F /F2 /F4I / sport?

    Hallo iedereen, Momenteel rijdt ik op een Kawasaki ER6N maar wil misschien de overstap maken naar een Honda CBR600F. Echter kom ik diverse verschillende types tegen waar ik op internet verder niet of nauwelijks verder informatie over kan vinden. Kan iemand mij misschien het verschil...
  6. vhv1

    Kawasaki "ER6N" 2008 met ABS

    VERKOCHT!
  7. vhv1

    Welke slot gebruik jij voor je motor tegen diefstal

    Triest genoeg worden er geregeld in het land motoren gestolen. Deze prachtige machines en grote trots van de eigenaar(s) zien we helaas in veel gevallen ook niet meer of ernstig beschaadigd terug. Zelf heb ik diversen post gevolgt op dit forum maar zonder enige duiderlijkheid of deze motoren...
  8. vhv1

    Motorrijder rijdt door na aanrijding

    Motorrijder rijdt door na aanrijding Enschede - Een motorrijder is woensdagavond doorgereden na een aanrijding met een 13-jarig meisje in Enschede. Dat gebeurde nadat hij eerst langzaam naast haar was blijven rijden. Het meisje fietste over Het Stroink in de richting van de Knalhutteweg...
  9. vhv1

    MF'ers Eindhoven en omgv

    Beste MF'ers. Geregeld rijdt ik op mijn Kawasaki ER6N lekker rond in Eindhoven en omgeving. Nu ik "motor-forum.nl ontdekt heb ben ik gaan opletten op motors als zowel auto's onderweg. Helaas ben ik alleen nog niemand tegen gekomen met een sticker op zijn/haar voertuig. Via deze topic wil...
  10. vhv1

    Kawasaki ER6N (2) vragen

    Beste Mf'ers. Ik heb reeds een Kawasaki ER6N gekocht. Helaas zatten hier geen boekjes bij en mijn engels (internet) is niet al te best. Ik zit maar een paar (twijfel) vraagjes: 1- Waar zit de kraan voor noodbrandstof (als je tank bijna leeg is) 2- de motor is vloeistof gekoeld , waar...
  11. vhv1

    Accu probleem ??!

    Waarschijnlijk een domme vraag maar ik ben zo slecht in de techniek. Ik heb een Kawasaki ER6N uit 2008. Deze heeft gisteren nog van Den-haag naar Eindhoven moeten rijden (+- 100km). Vandaag lukten het mij echter niet om de motor te starten. Display kleurden op maar gaf geen tekens,symbolen...
  12. vhv1

    NL - Handleiding Kawasaki ER-6N

    Inmiddels al wat zoek pogingen gedaan op google maar helaas. Heeft iemand hier een site/pagina waar ik de Nederlandse handleiding van een Kawasaki ER6N uit 2008 kan lezen en of downloaden. Alvast bedankt
  13. vhv1

    'Nieuwe' motor kopen voor heropstapper

    Beste medemotorrijders. Even een topic waar iedereen op los kan branden. Mijn zwager zoekt een andere motor of eigelijk beter gezegt hij begint na jarenlang eindelijk weer opnieuw met motorrijden. Hij zoekt iets wat ook wel op z'n hollands gezegt: Jonge leeftijd/bouwjaar , weining...
  14. vhv1

    Kawasaki ER6N voor een spotprijs, doen of niet?

    Natuurlijk ken ik het spreekwoord als het te mooi is om waar te zijn dan is het niet waar. Toch wil ik het graag aan jullie voorleggen want als het wel zou kunnen is het de beste kans ooit om mijn droommotor te kopen. Het zit zo: Ik kan aan een Kawasaki ER6N komen voor slechts 3500,- Dit...
Terug
Bovenaan Onderaan