Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Japie_O
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Progressieve en lineair veren..

    Even een vraag aan de snellere jongens (m/v) onder ons. Op meerdere motoren heb ik progressieve veren laten monteren (hyperpro) op de motoren voor op de weg. Wat is de reden dat progressieve veren op de weg beter zijn, maar op het circuit de lineaire de voorkeur heeft? En hoe zit dat...
  2. J

    Bijzondere circuitfietsen

    In mijn zoektocht naar een leuke beginners circuitmotor zag ik op YouTube oa een bijna standaard CB500 die strakke tijden rijdt op zandvoort en Mettet. Omdat ik wel hou van mensen die wat anders rijden, wijd ik er een topic aan. Dus rij of reed jij op het circuit met iets anders dan de...
  3. J

    Banden voor circuit training op een 1994 GSX600f

    Ik zou een circuittraining willen doen en heb dit nog nooit gedaan, dus kom ik in de beginnersklasse. Rijlijnen leren rijden achter een marshall. Nu heeft een vriend van mij een 1994 gsx600f in de schuur staan die ik mag gebruiken. Is natuurlijk weinig spannends aan, maar een schuiver is dan...
  4. J

    CBR 600 F3 voorvork voor een f2..

    Hoi techneuten, Hoop dat jullie deze vraag kunnen beantwoorden: Ik wil de F2 ('91) voorvork vervangen voor die van een F3. Er zijn nogal wat verschillen in bandenmaat, remmen en klauwen, dus zou ik het liefst zo veel mogelijk van de F3 gebruiken. Kan ik de wielas incl. Snelheidsopnemer...
Terug
Bovenaan Onderaan