Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Martino Azzurro

    Motorstalling gezocht in Rotterdam (Blijdorp)

    Hallo, Naar aanleiding van verhuizing naar de Maasstad, ben ik op zoek naar een motorstalling in Blijdorp (of daar dicht bij). Heeft hier iemand wellicht een goeie tip, een goeie ervaring of een mooie schuurtje in de aanbieding in of rondom Blijdorp? Het gaat om stalling van 1 motor (VTR SP1)...
  2. Martino Azzurro

    Motorstalling gezocht in Rotterdam (Blijdorp)

    Hallo, Naar aanleiding van verhuizing naar de Maasstad, ben ik op zoek naar een motorstalling in Blijdorp (of daar dicht bij). Heeft hier iemand wellicht een goeie tip, een goeie ervaring of een mooie schuurtje in de aanbieding in of rondom Blijdorp? Het gaat om stalling van 1 motor (VTR SP1)...
  3. Martino Azzurro

    Laser Duo-tech DB killers (2x)

    Gezocht: twee DB killers voor Laser Duo-tech dempers. Bij voorkeur de sports insert (zie illustratie). Binnendiameter van de demper pijp is 49mm. Heb er twee stuks nodig voor m'n V-twin. Staat een ritje naar Duitsland op het programma namelijk. Martijn
  4. Martino Azzurro

    Gezocht: voorvelg CBR600rr PC40

    Zoals de titel luidt, ben ik op zoek naar een voorwiel velg van een CBR600rr PC40 (2007/2008). Geen probleem als er geen band, schijven of bussen bij zitten. Gaat mij enkel om de velg zelf. Thanks! Martijn
  5. Martino Azzurro

    Gezocht: airduct+dashboard/fairing support CBR600rr PC40

    Als op de foto, maar dan niet in stukken.
  6. Martino Azzurro

    Gezocht: brandstof tank Honda CBR600rr PC40

    Ik zoek een tank voor een CBR600rr model 2007/2008 Gr. Martijn
  7. Martino Azzurro

    Supermotard set regenbanden Metzeler Racetec Rain K1 nieuw

    Ik heb een set ongebruikte Metzeler Racetec Rain K1 regenbanden te koop. Per abuis een verkeerde breedte maat achterband gekocht voor mijn wegracer. De band is geschikt voor Supermotard. Zie onderstaande advertentie elders op MF...
  8. Martino Azzurro

    set Metzeler Racetec Rain K1 ongebruikt

    Set ongebruikte regenbanden te koop: EUR 205,- ex verzendkosten Metzeler Racetec Rain 120/70/17 K1 DOT 2116 Metzeler Racetec Rain 160/60/17 K1 DOT 0316 Let even op de breedte maat van de achterband. Deze band past niet op alle achtervelgen, wat gelijk de reden van verkoop is. Heb een...
  9. Martino Azzurro

    Gezocht: CBR600 PC40 clip-ons

    Afgelopen zaterdag een reserve clip-on in moeten zetten. Ben nu op zoek naar een clip-on om de spare parts aan te vullen. Gaat in principe alleen om de linker clip-on, maar een set links+rechts is uiteraard ook goed.
  10. Martino Azzurro

    Velgen + regenbanden Yamaha R6

    Te koop: Set velgen met regenbanden voor Yamaha R6 model RJ05, RJ09 RJ095 (2003 t/m 2005). Type regenband Bridgestone Racing Battlax Wet. Voorband E05Z 12/66 R17 TAM 1511 Achterband E08Z 170/630 R17 TAM 2310 De banden zijn nagenoeg ongebruikt: slechts 3 ronden mee gereden. De...
  11. Martino Azzurro

    Te Koop - Yamaha R6 2003 -

    Yamaha R6 2003 De fiets is 2 jaar in mijn bezit. 1e seizoen vooral trackdays en een enkele wedstrijd mee gereden. In het huidige seizoen volop actief in de OWcup. Geen crashes mee gehad. PR op Assen 1:57.083 Het blok, versnellingsbak en de vering zijn standaard. Gearing 15/47...
  12. Martino Azzurro

    Gezocht: rubber dop onderkuip

    Kan iemand mij vertellen hoe je aan een dergelijk dopje kan komen? Thanks
  13. Martino Azzurro

    Brembo blokken en standaard schijven

    Zijn Brembo remblokken te gebruiken in combinatie met standaard stalen remschijven? De website van Brembo en Google geven niet echt een duidelijk antwoord
  14. Martino Azzurro

    Gezocht: Bridgestone regenband achter

    Na afgelopen weekend mijn regenbanden kapot te hebben gereden, heb ik een nieuwe set nodig. Ik heb zelf nog een Bridgestone regen voorband liggen. Heeft iemand een Bridgestone regen achterband te koop om de set compleet te maken? Martijn
  15. Martino Azzurro

    Lucht temp. sensor ontbreekt. Is dit erg?/welk effect?

    Hallo! Hier een aantal technisch vragen: Onlangs de bougies van mijn Yamaha R6 2003 gewisseld voor 4 verse. Tijdens het demonteren van het luchtfilter, zag ik dat de lucht temperatuur sensor ontbreekt bij mijn fiets (zit normaal in linkerzijde van luchtfilter behuizing). Ook kon ik niet zien...
  16. Martino Azzurro

    Stickers startnummers

    Wie heeft er een goeie tip voor een site/bedrijf waar startnummers te krijgen zijn? Vorig jaar RaceSticker.nl gebruikt, maar die is er helaas mee gestopt Thanks!
  17. Martino Azzurro

    MQP leren combipak

    MQP leren combipak Maat jas: 50 Maat broek: 50 (geschikt voor +/-1.85m en +/-75kg) Dit tweedelige motorpak beschikt over harde beschermingsdelen rond de ellebogen, schouders en knieën. Naast deze delen beschikken de kniestukken over kneesliders. Tevens zijn er semi-zachte, uitwisselbare...
  18. Martino Azzurro

    Hoe heet dit onderdeel?? (m.b.t. Yamaha R6 2003)

    Hallo allen, Onderstaande onderdeel van mijn motor is nodig aan vervanging toe, echter ik weet niet hoe het onderdeel heet. Het betreft een brug-stuk dat het zadel draagt (zie foto). Kan iemand mij helpen hoe dit onderdeel heet zodat ik op zoek kan naar vervanging?? Het betreft een Yamaha...
  19. Martino Azzurro

    Welke banden??

    Hallo! Heb als aspirant ZAC-rijder :) zonder 'bandenkennis' de volgende vragen: Welk type/merk band wordt er veel gebruikt door jullie in de ZAC/C-Cup? Welk type is geschikt voor een beginnend rijder? Waar op te letten qua compound/profiel/grip/levensduur etc? Alvast bedankt voor...
  20. Martino Azzurro

    Even voorstellen: Martijn

    Hallo allen! Ik merk dat het gebruikelijk is dat nieuwe forum leden zich even voorstellen. Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven :) Ik heb mijn A bewijs tijdens mijn studententijd gehaald en rij inmiddels al enkele jaren verschillende super sport motoren, o.a. zx6r en gsx-r 750. In 2012...
Terug
Bovenaan Onderaan