Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Racing_Fab
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Racing_Fab

    gezocht stuurdemper cbr 600 rr 2003 pc37

    Beste leden, Ik ben op zoek naar een stuurdemper Hyperpro of Ohlins voor een Honda CBR600RR van 2003-2004 PC37. Wie heeft er of kent iemand die dit heeft liggen thuis en er vanaf wilt???
  2. Racing_Fab

    Stuurdemper CBR600RR 2003 PC37

    Beste leden, Ik ben op zoek naar een stuurdemper Hyperpro of Ohlins voor een Honda CBR600RR van 2003-2004 PC37. Wie heeft er of kent iemand die dit heeft liggen thuis en er vanaf wilt???
  3. Racing_Fab

    OEM onderdelen cbr 600 rr 2003

    Mensen, Doordat ik flink aan het verbouwen ben aan mijn motor heb ik een aantal OEM onderdelen over. Het gaat om onderdelen van een honda cbr 600 rr bouwjaar 2003. Bij interesse graag een PM Onderstaande onderdelen zijn nog in de verkoop: OEM demper + aansluitstuk 100 euro OEM...
  4. Racing_Fab

    Honda cbr 600 rr pc 37 uitlaat

    Ik kan een leovince demper aanschaffen voor mijn honda cbr 600 rr pc 37 bwj 2003-2004. Nu is enkel de demper voor een pc37 bwj 2005-2006 zit er nu verschil tussen of zal de uitlaat gaan passen??
  5. Racing_Fab

    CBR 900rr cockpit veranderen

    Heb een vraag omtrend mijn CBR 900 uit 1997. Ik zou het teller gedeelte graag willen vervangen voor een nieuwer type met nog wel analoge kilometer en toerenteller, maar met digitale temperatuur en digitale dagteller. Iemand enig idee of dit redelijk simpel is aan te sluiten??? Bedankt
  6. Racing_Fab

    CBR900 RR originele demper

    Heb nog een originele uitlaat liggen van de CBR900 fireblade. Zwart model. Past op de CBR 900 fireblade Model SC44 '00-'01 De demper is helemaal in orde met bevestigingsbeugel en bouten.
  7. Racing_Fab

    Digitale kilometerteller monteren, moeilijk?

    Ik had het idee om mijn cbr 900rr fireblade van '97 te voorzien van en digitale kilometerteller. Is dit makkelijk te doen? En naar welk merk of type moet ik uitkijken?
  8. Racing_Fab

    Honda CBR 900 RR start slecht!!

    Hoi iedereen, Wilde vanmiddag met mijn nieuwe aankoop gaan rijden een Honda CBR 900 RR uit 97, maar hij starte heeel moeilijk. De startmotor liep konstant maar sloeg niet aan. Pas na meerdere malen sloeg hij aan, maar liep wat zwaar leek het. Toerental bleek op 1000 toeren steken!? Ook brande...
  9. Racing_Fab

    Honda CBR 900 RR start slecht!

    verkeerde topic
  10. Racing_Fab

    GSX600F 1997 loopt niet lekker

    Mensen, heb gisteren een motor gekocht een Suzuki GSX600 F uit 1997 met 38000km op te teller. Nu viel die tijdens het rijden naar huis voor een stoplicht tot 3 maal toe uit wanneer ik hem terug schakelde naar zijn 1. Vanochtend in zijn neutraal gestart en dan loopt hij voor mijn gevoel niet...
Terug
Bovenaan Onderaan