Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hans78
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Hans78

    Oxtar Goretex TCS maat 46

    Te koop: Een paar Oxtar Goretex TCS maat 46 motorlaarzen. Zijn een paar jaar gebruikt, zien er na een poets beurt weer goed uit. Ik heb nieuwe gekocht daar er van deze 1 van de torsiebeschermers weg is. Motor forum prijs € 100,- Reaktie via PM of pietjepuk96(ringelding)hetemail.com
  2. Hans78

    Geweldig genoten! :}

    Ik had de laatste tijd problemen op het moment dat ik hard optrok met m'n trophy 1200. Er deed zich een hard ratelend geluid voor, en de motor trok niet of nauwelijks meer op op dat moment. 'K heb gisteren met behulp (en het gereedschap) van de dealer (MHE) m'n ketting en tandwielen maar eens...
  3. Hans78

    Nieuwe aanwinst: Triumph Trophy 1200

    Ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een Triumph Trophy 1200 uit 1996! M'n Daytona 1200 werd onder m'n kont vandaan gereden, maar ik het gelukkig nog navertellen, en er is geen blijvend letsel. Ik heb alleen nog geen bijbehorende topkoffer ervoor, dus als iemand er 1 weet in caspian...
  4. Hans78

    Tweety naar de haaien '(

    G*dsamme nog aan toe! :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( Rij ik vanochtend naar m'n werk, word ik onderweg geschept door een auto!! K*T K*T K*T!!! Ze had me niet gezien... Goh, dat had ik ook al door. |( M'n motorschade weet ik nog niet, want de tijd...
  5. Hans78

    Superpole # 1

    Heeft er iemand ervaring met dit merk uitlaten van eigen bodem? Dit leek me wel een leuk idee: Quote: Omdat Superpole #1 een zo'n compleet mogelijk assortiment aan vervangingsdempers wil aanbieden zijn wij op zoek naar particulieren die hun motor (indien een model waarvoor wij nog geen...
  6. Hans78

    Laser ProfRace INOX slip-on mufflers. Goeie keus?

    Heeft er iemand ervaring met dempers van Laser, of heeft iemand nog andere suggesties voor m'n Triumph? De aluminium versie is eigenlijk vanwege de kleur, anders word het zo donker... ;) Thx voor de reaktie! :}
  7. Hans78

    En weer een nieuwe aanwinst!

    Hoi allemaal, Ik zal me even voorstellen: De naam is Hans, ben 25, en :] nu 3 jaar lang in weer en wind. Ik ben begonnen op een Honda Nighthawk 450 uit 1985, en rij nu een Triumph Daytona 1200 bj. 1994. Ik werd door een (niet motorrijdende) vriend van me attent gemaakt op dit forum. Heb...
Terug
Bovenaan Onderaan