Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: motorAnk
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. motorAnk

    Kawasaki z750s lekt koelvloeistof bij radiateur

    Hoi, mijn 2006 kawa z750 s lekt plotseling koelvloeistof bij de aanhechting van de slang rechtsboven op de radiateur. Goed gekeken, maar het lijkt echt uit de voorkant van de slang te komen bij de klem, dus de slang lijkt daar niet sluk. Voelt ook gewoon soepel aan, niet droog of gebarsten...
  2. motorAnk

    Zonnevizier Nolan N87 zit vast

    Het zonnevizier van mijn Nolan n87 zit vast. Ik denk dat het het vizier ergens niet goed zit bij het rechter scharnier. Ik zag dat je online nieuwe zonnevizieren kan kopen, dus je moet ze zelf kunnen vervangen. Maar ik kom er niet achter hoe ik bij dat scharnier kan komen. Iemand enig idee? Ik...
  3. motorAnk

    z750S valt uit na stuk rijden

    Hoi allemaal, nu drie keer meegemaakt; mijn z750S (2006) valt uit na een stuk rijden. - 1e keer: bij terugschakelen op afrit N-weg. Echt uit, alsof je je contactsleutel omgedraaid hebt. Geen stotter. Motorlampje aan. Even gewacht, kon toen weer starten, en 45 min terugrijden zonder...
  4. motorAnk

    Tips voor opvolger-motor voor z750s?

    Hoi allemaal! Ik rij nu een Z750S, en ben wel op zoek naar wat anders. Hij is aan de zware kant (gewichtsverdeling), en zoek dus iets wat wat lichter voelt. Heb proefgereden op een ninja 650, superleuk, maar wel een beetje een brommert.. :X En flink veel PK's minder.. Wil ook een Street...
  5. motorAnk

    Ride with Norman Reedus

    Hoi allen! Op AMC (amerikaan) is deze zomer een serie geweest waaron Norman Reedus, de zombiejager Daryl Dixon uit de Walking Dead, dingen doet met motoren. Nu eerste twee afleveringen op de XBMC gezien, en ik vind het erg leuk! Het is een soort magazine, hij gaat langs bij custom...
  6. motorAnk

    Toffe Reflectievesten op kickstarter

    Hey hey, Ik kwam op Kickstarter de volgende reflectievesten tegen: The World's First Premium Hi-Vis Reflective Safety Vest Had ze al eerder gezien, maar vond ze ietwat prijzig om vanuit de US naar NL te halen. Blijkbaar zijn ze failliet gegaan / overgekocht en proberen ze het nu met een...
  7. motorAnk

    Dameskleding - wat heb je aan op de motor?!?

    Nee, dit is geen topic van een man die pics van babes in bikini op de motor zoekt.. 8-) Een vraag aan de andere dames: Hoe doen jullie dat met kleding als je ergens heen gaat? Jaja! Een heus meisjesonderwerp! 8-) Ik heb zelf over mijn normale kleding mijn motorjack, motorbroek en...
  8. motorAnk

    Gestolen: Akrapovic Uitlaat van Z750, Den Haag

    :( Tussen zaterdagmiddag 17 dec en vanmorgen (ma 19 dec) is van de Z750 van mijn vriend de Akrapovic uitlaat gestolen. De motor staat in een ondergrondse bewonersgarage aan -een niet nader genoemde straat- in Den Haag, waar je alleen in kan met een chipsleutel, maar blijkbaar liepen er ook...
  9. motorAnk

    MotorAnk komt eens kijken

    Ohai! perfectionist als ik ben heb ik eerst ongeveer een maand of drie meegelezen, vnm met het les topic, omdat ik geen 'leuke' username kon bedenken. Met als resultaat dat ik een saaie username heb , want ik ben dus niet zo goed in 'leuke' usernames bedenken. dus. _O- Anyways: Ben Anke...
Terug
Bovenaan Onderaan