Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kwiedo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Kwiedo

    Xbox one X

    Hallo allemaal, ik weet niet of dit een goede plaats is om mijn Xbox one X aan te bieden, maar proberen kan altijd! Ik heb een Xbox One X te koop die wel gebruikt is, maar absoluut nog in zeer goede staat is. Aangezien de nieuwe Series X eraan zit te komen (en ik deze wel wil hebben) wordt mijn...
  2. Kwiedo

    Navigatiebeugel ST1100 bouwjaar 1991

    Hallo allen, mijn vader is op zoek naar een navigatiebeugel (al dan niet zelf gemaakt) voor een BMW Navigator V voor op zijn Honda ST1100. Het moet een beugel zijn die op zijn dashboard onder het voorruit bevestigd kan worden. is er iemand op dit forum die mij daarmee kan helpen? Guido
  3. Kwiedo

    niet meer te koop

    niet meer te koop door omstandigheden
  4. Kwiedo

    Te koop: GoPro Hero 2

    Voor de geïnteresseerden die graag een GoPro willen kopen maar niet de volle mep neer willen leggen: Ik bied mijn GoPro Hero 2 aan wegens aanschaf van een Hero 4. Complete set en meteen in gebruik te nemen. Wat bied ik te koop aan: - GoPro hero 2 - 2 casings (standaard en skeleton) -...
  5. Kwiedo

    Standaard uitlaten te koop

    Hallo allen, ik heb nog een 3-tal uitlaten liggen in de schuur die weg mogen. Zijn van mijn voorgaande motoren en ik heb er dus niets meer aan. - standaard uitlaat 1993 cbr900rr (pekel 'schade' wel alles compleet) - standaard uitlaat 2003 cbr900rr (helemaal gaaf, bijna nieuw staat) -...
  6. Kwiedo

    Nieuw lid :)

    Goede morgen allemaal! Al meerdere keren op het forum geweest om dingen op te zoeken en de leuke kletspraat te lezen. Nu besloten om me toch maar aan te melden! Ik ben 22 jaar en rijd een Fireblade uit 2003. Mijn eerste motor was ook een blade maar dan uit 1994. Als iemand vragen heeft, ask...
Terug
Bovenaan Onderaan