Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: JNSN
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. JNSN

    Te Koop: Gesloten tandemasser motorsport (Verdonk)

    Te Koop aangeboden: Verdonk VA2000 Inrichting: Gesloten wagen Verdonk tandemasser aanhangwagen, ex lesaanhanger werd door ons gebruikt als motorsport aanhanger. Massa ledig voertuig: 980KG Max last as: 2000KG Toegestane max massa: 1751KG (dus totaalgewicht) Maatvoeringen...
  2. JNSN

    Honda Fireblade SC 59 2010!

    In verband met aanhoudende drukte met mijn werk, en dus deze hobby op een lager pitje zettende, te koop aangeboden: Honda Fireblade sc59 2010 Opties: -Stalen remleidingen -SBS dual carbon remblokken -HM quickshifter door Ten Kate gemonteerd en afgesteld (facturen aanwezig) -Remus...
  3. JNSN

    [Te koop] Honda cbr600rr PC40 vol opties

    Weer in de verkoop, omdat ik ivm mijn werk bijna niet meer aan trackdays toe kom. Snelle betrouwbare Honda cbr600rr ´08, superfijne fiets! -Pas in 2010 in gebruik genomen. -Einde seizoen 2011 nieuw blok gemonteerd. -HRC race kelken. -HRC kabelboom en ECU. -HM quickshifter. -Benjan...
  4. JNSN

    Gezocht: rempomp Brembo, IRC of origineel sc59

    Ik ben voor een maatje van me op zoek naar een rempomp, voor zijn Honda cbr600rr (pc37) Hoeft niet per se een Brembo 19x20 te zijn, mag ook een IRC of een originele radiale van een sc59.. Als de prijs er maar een beetje naar is ;) Mag ook P.M.-en
  5. JNSN

    Bandenwarmers JVP

    Wegens het (voorlopig) stoppen van mijn hobby, Te koop aangeboden: Bandenwarmers van JVP, regelbaar tussen 60 en 80 graden. In originele opbergbox (afsluitbaar met rits) Bandenmaat: 120/180 Prijs: €200,- ex verzendkosten
Terug
Bovenaan Onderaan