Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: *GSX-R600*
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    Z1000 Dynorun!

    Naast het Z1000/Z750 meetingplaza, toch maar even een topic met alle filmpjes/plaatjes van de dynorundag in Barneveld. Scheelt weer wat zoekwerk in het topic. Aangezien het voor het eerst is dat ik zelf film duurt het even voordat ik de filmpjes fatsoenlijk over heb gezet. Hier alvast een...
  2. G

    GSX-R600 heeft een nieuwe helm !

    Ik heb hem alleen nog niet kunnen dragen op de motor....kl*te weer Een heuse AGV XR-2 Rossi MotoGP replica
  3. G

    Zomaar een plaatje van mijn trots!

    Zoals de titel al zegt, hier een recent plaatje van mijn trots, met nieuw ruitje en dempertje. Nog ff een grote beurt en we zijn weer helemaal klaar voor de vakantie.
  4. G

    Motor op slot zetten in Rotterdam? .... Zo dus :P

    Normaal staat mijn motor lekker warm en droog gestalt in noorholland op mijn werk, maar omdat ik morgenvroeg op de motor naar werk ga om hem daar weer neer te zetten, moet mijn schatje 1 nachtje buiten overnachten, op de stoep in Rotterdam '( Tja en hoe zet je hem dan op slot.......... Zo...
  5. G

    Een flitser...........het zal toch niet he :(

    Heb ik vandaag mijn motor opgehaald van de dealer. Nieuw jetstreamruitje, nieuwe voorband en een nieuwe ketting-tandwielenset erop. Gelijk een lekker stuk wezen rijden om de band in te rijden, dus als een oma over de weg gesukkeld. Ik denk nog ff langs mijn ouders, zie ik in de verte mijn oude...
  6. G

    Prijzen diverse spullen motoport r'dam..te duur?

    Ik heb vandaag even een prijsopvraag gedaan bij motoport rotterdam van het een en ander voor mijn gsx-r 600 uit '97 ik wil het meeste zelf monteren maar heb wel opgevraagd wat montage door hun gaat kosten. Ik wil uiteraard nog verder informeren bij andere, maar wat is jullie oordeel van de...
  7. G

    Zorstec custom uitlaatjes....vet!!!

    iemand bekend met dit bedrijf, ze maken in ieder geval erg lekker dingen :9~
  8. G

    Met muziek op een SS?

    Ik zit net een beetje vlotte muziek te luisteren met de koptelefoon op, en ik bedacht me ineens dat het wel lekker zou zijn om tijdens het gummen deze muziek op te hebben. Nu heb ik vaak dat als ik een beetje opzwepende muziek in de auto op heb staan ik ineens een stuk sneller op de plaats van...
  9. G

    Nokkenaskettingspanner of niet?

    Ik ben in het bezit van een GSX-R 600 uit '97. Nu heb ik meerdere malen gelezen dat dit model uit die periode veel last heeft van een niet goed werkende nokkenaskettingspanner (dubbele woordwaarde). Als ik mijn motor nu start en het blok is nog koud hoor ik geen mechanische geluiden die niet in...
  10. G

    [pics] Viper race can round

    Aangezien hij hier regelmatig voorbij is gekomen en op internet bar weinig foto's te vinden zijn van deze demper, heb ik ff een paar plaatjes geschoten van deze demper. Als tussentijdse demper (nog ff doorsparen voor een volledig systeem) heb ik vandaag deze gehaald. Maandag monteren en dan maak...
  11. G

    Bewegingsvrijheid voorwiel ?

    Op de een of ander manier voelde mijn motor vandaag een beetje nerveus aan van voren. Op de snelweg keek ik ff naarbeneden en zag dat het voorwiel inclusief voorvork redelijk bewoog tenopzichte van mijn frame. Een heel ietsie pietsie naar links en rechts (tenminste dat dacht ik te zien) maar wel...
  12. G

    K & N filter en vermogenswinst ?

    Aanstaande zaterdag komt er een nieuwe band op mijn motor. Nu wil ik gelijk een K&N filter laten plaatsen. Er wordt gezegd dat dit naast het geile aanzuiggeluid ook een vermogenswinst opleverd. Wat is hier van waar en hoe kan een simpel filter vermogenswinst opleveren. De motorfabrikanten...
  13. G

    Als je een logo'tje zoekt......

    Ik kwam deze site tegen: www.logo.nino.ru/ Even voor de duidelijkheid, ik heb niks met deze site te maken, wil hem ook niet promoten en nee ik ben niet speciaal geregistreerd om te spammen ofzo :+ De logo's zijn in EPS formaat, dus voor de mensen die zelf ergens stickertjes willen/kunnen...
  14. G

    Op vakantie met een sportmotor

    Ik heb een GSX-R600 uit '97 en ga in september met een vriend van mij op de motor naar Wenen. Dit is toch al snel zo'n 1500 km (we willen ook de kleiner weggetjes pakken, dus vandaar de kilometers). Zijn er mensen die meer met hun SPORT motor (dus niet de doorgewinterde toertuffer }) ) op...
  15. G

    Bijna zonder motor naar de TT !

    Normaal ga ik nooit met de motor naar mijn werk omdat ik deze ergens anders stal. Maar vanwege het mooie weer van vandaag vroeg in de auto gestapt en mijn motor op gehaald. Na een lekker stukje toeren aan gekomen in R'dam. Hier dook ik de gebruikelijke ochtendspits in op de Vaanweg. Bij het...
  16. G

    Naar de TT met je herriepijp?

    Zoals de titel al zegt, is het verstandig om met mijn niet geheel legale :) carbondemper naar de TT te gaan, of wordt er streng gecontroleerd op geluid?
  17. G

    Kosten "Grote beurt"

    Ik heb vandaag bij Korteland motoren een afspraak gemaakt voor een grote beurt. Nu had ik het eerst al bij Vos motoren gevraagd (niet echt mijn zaak ,maar in de buurt van mijn ouders), hier vragen ze € 450 zonder eventuele materialen (remblokjes e.d.). Bij korteland doen ze het voor € 295 ! en...
  18. G

    Eindelijk foto's van mijn fiets!

    Ik heb gister eindelijk foto's gemaakt van mijn motor. Ze zijn hier te vinden: http://www2.gsxrhouse.com/rhouse/members/menm_fr.asp?1=(CRD000931)&c=1 Ik moest et ff kwijt! *D
  19. G

    "Inrijden" van handschoenen?

    Ik heb leren zomerhandschoenen van MQP gekocht en rij er sinds vrijdag mijn eerste kilometertjes mee. Het zijn van de handschoenen type kevlar knokkelbeschermers. Nu is het maatje L. M is te klein en XL te groot. Alleen na van het weekend een kilometer of 500 gereden te hebben heb ik een...
  20. G

    KRAAK

    Was inderdaad wel erg makkelijk :9
  21. G

    Wie weet wat voor pijp dit is?

    Ik heb voor een prikkie deze pijp gekocht. Alleen weet ik niet wat voor een het er is. Hebben jullie enig idee? Ik weet dat ie een ontzettend wreed geluid heeft en dat je er dwars doorheen kijkt })
Terug
Bovenaan Onderaan