Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Re-vere
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Re-vere

    Reageren op motor te koop gaat niet..

    Naast de traagheid van de laatste tijd zoals al in een ander topic gemeld is lukt het mij niet om te reageren op m'n advertentie topic onder "Te koop: Motoren". Nu hoorde ik van een potentieel geïnteresseerde dat het hem ook niet lukte een bericht onder de advertentie te plaatsen...
  2. Re-vere

    Honda NTV Revere in onderdelen

    Ik heb mijn tweede Revere afgelopen vrijdag uit elkaar gesleuteld voor het motorblok en carburateur. Alle overige onderdelen mogen (voor een zacht prijsje) weg, laat maar weten als je iets kan gebruiken!
  3. Re-vere

    Lookwell Combi maat 48

    Leren combi te koop van het merk lookwell maat 48. Combi is op zich in prima staat maar er zijn 2 minpuntjes: - Een van de elleboogprotectoren is kapot (gevouwen, gescheurd en weggegooid), daar moet dus een nieuwe in (+/- 10 euro?) - Het lipje van de rits is afgebroken en vervangen door een...
  4. Re-vere

    IXS leren broek maat 46

    Te koop een zwarte leren motorbroek van IXS in maat 46. Is al wat ouder en dus niet meer moeders mooiste maar nog prima te gebruiken. Binnenbeenlengte is ongeveer 76cm, taille ongeveer 77cm. Klitteband op de sluiting is niet meer helemaal top, maar sluit nog wel. Prijs indicatie 30 euro...
  5. Re-vere

    Voorstelrondje!

    Ik lees al een tijdje mee, nu pas aangemeld, gister m'n A gehaald en dus vandaag maar even voorstellen ;) Ik ben Joost, 24 jaar en kom uit de regio Haarlem. Er staat hier inmiddels een Honda NTV Revere voor de deur, morgen maar eens het kettingslot eraf halen en :] Verder ben ik het...
Terug
Bovenaan Onderaan