Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. M

    Honda NS 250 Ist wat?

    Vandaag kreeg ik voor weinig een lopende Honda NS250 aangeboden. De motor staat inmiddels wel 8 jaar stil in een garage maar het blokje loopt dus wel. Banden lijken goed maar na 8 jaar vertrouw ik daar niet meer op. Tanwielen en ketting zijn nieuuw. Weet iemand hier wat zoiets waard is...
  2. M

    Snelle mappping en openuitlaat i.c.m. free flow luchtfilter

    Ik heb sinds een paar dagen mijn originele ECU (van een Moto Guzzi Stelvio) voorzien van een snelle mapping en een REXXER apparaatje. Ik heb dus mijn originele ECU voorzien van nieuwe software en dus niet een powercommander of iets dergelijks. De nieuwe mapping is dus al bedoeld voor motoren...
  3. M

    moto guzzi stelvio tunen met rexxer

    Zijn er mensen met ervaring met het aanpassen van de mapping van een moto guzzi stelvio met een Rexxer? (http://www.rexxer.eu/) Ik zit er stevig aan te denken zo'n rexxer kastje te kopen maar ik kan nergens een vermogensuitdraai vinden van iemand die zn stelvio heeft aangepast.
  4. M

    hitte werende uitlaatwrap op allroad

    Ik ben in het bezit van een moto guzzi stelvio. Daar zitten twee grote rvs uitlaatpijpen onder die ik regelmatig moet poetsen om ze een beetje netjes te houden. Nu lijkt het me wel wat om er van die hitte werende uitlaatwrap omheen te wikkelen zoals je dat soms ook op choppers ziet. Handig want...
  5. M

    z.g.a.n Witte kofferset Moto Guzzi voor stelvio,breva,norge

    Bij de aanschaf van mijn stelvio kreeg ik twee witte koffers. De koffers zijn van binnen en buiten in nieuwstaat. De foto zijn de soort koffers om welke het gaat. Als de toekomstige koper ander foto's wenst kan ik die natuurlijk altijd maken. Voor de snelle beslisser 275 euro voor alle...
  6. M

    slowdown irritaties

    Zijn er meer mensen die zich storen aan de slowdownbordjes midden op straat? Ik begrijp heel goed dat mensen niet willen dat er mensen met een noodgang door hun straat rijden. De oranje slowdown poppetjes zijn een prima reminder dat je op spelende kinderen moet letten maar ik zie steeds vaker...
  7. M

    Aprilia Pegaso 650 I (12.500 km bj 2001) mooie nette motor

    Zeer nette Aprilia Pegaso 650 injectie. Deze motor heeft dus het nieuwe type blok dat door de injectie veel mooier loopt dan de oudere types met carburateur. Heerlijke motor om op te rijden. Ideaal voor woonwerk verkeer (waar ik hem voor gebruik) maar ook al het andere motorrijplezier. Mooie...
Terug
Bovenaan Onderaan