Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. willi Alfredo

    Standaardruit TDM 900

    Wie heeft er een standaardruitje tekoop of eventueel ruilen met verhoogde ruit.
  2. willi Alfredo

    Voorvork TDM 900 Gevraagd

    Ik ben op zoek naar een gebruikte voorvork en een standaard stuur en een linker voetsteun voor een tdm 900
  3. willi Alfredo

    HOY ff oefenen in foto plaatsen

  4. willi Alfredo

    Bridgestone BT21 120-70-zr17-F

    Heeft er iemand ervaring met deze band??
  5. willi Alfredo

    corbin zadel

    Ik wil een corbin zadel aanschaffen heeft iemand hier ervaring mee? Het zadel moet op een Kawa zr7s 2002 :]
  6. willi Alfredo

    onder drieduizend loopt ie slecht

    zr7s start goed van de ene op de andre dag hapert en stoot ie tot drieduizend en dan geen last meer weet iemand wat dat kan zijn????? :?
  7. willi Alfredo

    verhoogde ruit kawa KLE

    Zag dat ik nog een verh ruitje had liggen tegen ieder a.b 023-5616349 Hoofddorp
  8. willi Alfredo

    goede kawa zr7s 2002 voor weinig

    Deze motor is dealer onderhouden alle rek aanwezig 2000km geleden gr beurt en nw kettingset gehad,en heeft een binnen spatbord. Verlengt voorspatbord en valblokken. Is schadevrij. Wil hem verkopen ivm met aanschaf zx9r :P [img]http://img128.imageshack.us/img128/9620/img17754mk.jpg[/b]
  9. willi Alfredo

    Kawasaki ZR7S resonanties koplamp

    Bij 3000t?m3500 toeren maakt het chromen gedeelte in mijn koplamp bereharde geleuiden hoor het nu zelfs met oordoppen dit is net een toeren bereik waarin je veel rijdt in de stad heeft iemand hier ervaring en een oplossing voor.
  10. willi Alfredo

    Tik in blok kawa zr7s

    Als ik de motor start hoor ik als hij een minuutje op de choke loopt 1500toeren een tik in het blok. '( Als hij goed op bedrijfstemp is is het soms weg en soms hoor je het heel zacht. in de gebruiks aanwijzing staat dat er vreemde geluiden uit het blok kunnen komen, als de luchtaanzuig klep...
  11. willi Alfredo

    lak blok

    ik rij sinds 3,5 jaar een kawa zr7s prima motor staat nu 36000km op maar sinds een half jaar laat lak van het motorblok los heeft iemand die dit type rijdt dit ook en waar kan dit door komen :]
  12. willi Alfredo

    Ombouwen bandtit 1999 van 25kw naar vol vermogen

    Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is een bandit van ,99 weer vol vermogen te geven en is dat een dure grap?? :]
  13. willi Alfredo

    stikstof vulling v banden

    heeft er iemand ervaring met stikstof gevulde banden. Ik heb gehoord dat ze dan altijd op spanning blijven. *D
  14. willi Alfredo

    Onderhouds beurten

    Heeft iemand ervaring met het oprekken van de onderhouds beurten. Ik heb een kawa zr-7-s die moet elke 6000 een kleine en iedere 12000 een grote beurt hebben als je veel rijdt loopt dit nogal op. bij een grote beurt wordt ook de klepspeling gecontroleerd. ik dacht zelf zo om de beurten om de...
  15. willi Alfredo

    Even voorstellen

    Hoi ik rijd sinds 8 jaar moter. Eerst allroads en nu rij ik een zr 7 s. Ik gebruik hem voor woon werk verkeer en plezier ritjes.
Terug
Bovenaan Onderaan