Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Erwin P
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Erwin P

    Gezocht: Budget All-road/Adventure motor

    Zoekopdracht namens m'n kameraad. Een all-road adventure motor in de categorie tot €1200. Liefst 1 of 2 cilinder. Optisch hoeft hij niet mooi te zijn, maar doorgerot is ook niet de bedoeling. Heb je wat interessants staan horen we het graag! Mag ook via PB, die zie ik sowieso.
  2. Erwin P

    Gratis GSX-F 600 voorwiel

    Een gratis GSX-F 600 bouwjaren begin jaren 90 tot ca 2003 meen ik voorwiel. Heeft een deuk en wat losgelaten verf langs de randen. Maar heeft bij mij zeker 1,5 jaar met band gestaan en zijn druk behouden.
  3. Erwin P

    Voorvork Marzocchi Beta RR, Honda CRF250/300L project

    Wegens overcompleet een Marzocchi voorvork zoals in een Beta RR 2007-2009 zit. Volgens mij hetzelfde type als in de Aprilia SXV/RXV zat. Rebound en compressie verstelbaar. Nette staat, maar duidelijk wel gebruikt natuurlijk. Vraagprijs €400, af te halen in Lemelerveld. Eventueel heb ik er ook...
  4. Erwin P

    Gezocht: Printplaat elektra solderen herstel

    Klusje voor de handige precieze soldeerders hier. De 4 soldeerpuntjes zijn los geraakt, deze moeten weer op de plek gesoldeerd worden zodat de schakelaar weer werkt. In de buurt van Lemelerveld zou mooi zijn, dan kan ik bij het ophalen de motor meenemen om te testen.
  5. Erwin P

    Beschermen stuurschakelaar

    Beetje een bijzondere vraag. Ik heb een Stark Varg, die elektrische crosser. Op zich een fijne goede motor om mee te rijden en het rijwieldeel en aandrijving zijn echt subliem, maarrrr.... Iets wat heel makkelijk goed te maken was en al 100 jaar goed werkt op andere motoren is Stark niet in...
  6. Erwin P

    De grote Trukendoos

    Eigenlijk het avontuurlijkste deel van alle avonturen ritten... De rommel is kapot, we staan stil, geen hulp te krijgen of het is ons de eer te na. En toen... Dat is aan jullie, ik hoor graag jullie best gebeunde oplossingen voor problemen aan de motor, jullie zelf, de kleding, noem het maar...
  7. Erwin P

    Hufterproof Adventure/All-road motor

    M'n kameraad heeft nu sinds een poosje een Aprilia Pegaso 650 uit 1995. Een wat ouder beestje natuurlijk dat ook wat meer zorg en toewijding verdient nu niet alles meer 1,2,3 leverbaar is. Nu is genoemde kameraad wat lomp/laks en slaapt de motor ook nog buiten onder een kleedje. Tot op heden...
  8. Erwin P

    Opvragen oud voertuigen

    Klein vraagje, vond het nergens zo snel dus vandaar hier. Weet iemand of je bij het RDW of elders een lijst met je voormalige voertuigen kunt opvragen? Eigenlijk gewoon uit nieuwsgierigheid en omdat ik een beetje de tel kwijt was hoeveel motoren ik heb versleten.
  9. Erwin P

    Aggregaat/Generator

    Te koop gevraagd vanwege mijn elektrische crosser. Aggregaat dat in de regionen van 4000W levert op een enkele 230V stopcontact met zuivere sinus. Het liefst op wieltjes, ik had zoiets in gedachten. Gezien ik financieel nog even moet revalideren van de aanschaf van genoemde crosser probeer ik...
  10. Erwin P

    Motorverzekering meerdere motoren

    Deze vraag is al eens eerder gesteld, maar ik kan hem niet weer vinden. Wij hebben doorlopend een stuk of 9 motoren. Allemaal rijdend, maar nooit allemaal tegelijk op straat natuurlijk. Vandaar dat we op zoek zijn naar een verzekeraar die een leuke aanbieding heeft voor volle garages. Eerder...
  11. Erwin P

    Kawasaki ER5 carburateur sets

    2 carburateur sets voor de Kawasaki ER5. Mogelijk ook passend voor andere motoren zoals de KLE 500. Type: Keihin G285 BPAU 1e set (foto 1 t/m 5) is compleet. Vraagprijs 75 euro 2e set (foto 6 t/m 8) mist: -1 plastic blokje boven in de gasschuif die de gasnaald op de plek houdt (los te...
  12. Erwin P

    Peli topkoffer

    Een kleine 15L topkoffer welke gemonteerd zat op mijn Suzuki Freewind 650. Bijbehorend rekje en bevestiging waren van de Freewind, maar deze is voor de beestje klusser prima pas te maken op bijna elk bagagerek. De topkoffer is te monteren en demonteren, echter moeten daarvoor de 4 torx boutjes...
  13. Erwin P

    Suzuki Freewind Valbeugel, middenbok en hoog spatbord kit

    Uit een project overgebleven: Middenbok voor de Suzuki Freewind XF650. Zat in doos mee geleverd bij mijn Freewind. Vraagprijs €60,- Hoog spatbord/High fender kit voor een Suzuki Freewind 650. Mogelijk ook passend voor andere modellen. Het voorspatbord is een overgespoten KTM ECX/SX spatbord...
  14. Erwin P

    Uitlaat demper 51mm inwendig

    Met enige spoed gezocht voor tijdelijk kunnen rijden. De demper van Madame dr Versys 300 is afgescheurd. We hebben een verloopstuk naar 51mm (demper 51mm intern. Tot de originele vervanger binnen is zou ze wel graag willen rijden. Een Ali imitatie pijp met of zonder DB killer is al goed. Het...
  15. Erwin P

    MTB/Fiets binnenband als reserve

    Zojuist even een 27.5 inch binnenband van de MTB gewisseld. Hierbij kwam ik op het idee om deze eens in een 90/90-21 voorband te leggen die ik had slingeren. Eigenlijk paste die er direct best wel lekker in en zonder extreem druk te zetten werd de band al breder dan dat hij op de velg hoeft te...
  16. Erwin P

    Obesitas Crossers Crossbaan meeting 2023 nr 1 Emmen poging 3, 30-05-2023

    Vanwege het overspoelen van het eerste topic, hierbij een schone lei en poging 3! 1e meeting dinsdag 30 mei 2023 te Motodrome Emmen! Voor een geschiedenis, voor wie enz verwijs ik naar de Obesitas Crossers pagina. Dit topic is is voor het overzicht en enkel voor deze meeting! Betaalverzoek...
  17. Erwin P

    Gratis: Maxxis Classic

    Gratis motorbandje 100-90-19 met nog 3mm. Mooi om iets low budget op de weg te houden. Overigens alleen gratis als je z'n broertje Metzeler Lasertech 130-80-17 met 0,5mm ook mee neemt.
  18. Erwin P

    RAL kleur Suzuki DRZ/RM

    Weet iemand van hier zo de RAL kleur van een Suzuki DRZ/RM? Het gaat dan vooral om het geel, maar het rood uit de stickers en de andere kleuren zijn ook welkom. In mijn zoektocht kwam ik alleen het grijs tegen. Dit ivm lelijke lak op een andere Suzuki waarop Suzuki geel wel heel mooi zou staan.
  19. Erwin P

    Dashboard app

    Momenteel heb ik een motor zonder werkende km teller. Gaat gemaakt worden, maar onderdelen laten nog even op zich wachten, tot die tijd wil ik wel graag rijden. Weet iemand van jullie een hele simpele app die gewoon groot je snelheid aangeeft en eventueel afgelegde afstand? Maps werkt opzich...
  20. Erwin P

    Lak verwijderen, onderlaag laten zitten

    Ik heb een motor gekocht die zwart gespoten is, wat m niet staat. Nu zitten her en der beschadigingen in de toplaag waaronder een hele mooie kleur lijkt te zitten. Hebben jullie een manier om de (goedkope) vermoedelijk spuitverf er af te krijgen en de originele lak te behouden?
  21. Erwin P

    Gezocht: Honda XL/CB 125 ontsteking spoelen of compleet blok

    Voor m'n XL125 1977 ben ik op zoek naar een setje onstekingspoelen of een compleet passend motorblok met een wat modernere ontsteking. Het huidige blok heeft een ''binnenrotor'' ontsteking 6V waar weinig voor te krijgen is. Het vermoeden is dat deze spoel defect is, maar heb ik niet 100% zeker...
  22. Erwin P

    Gezocht: Project motor

    De Transalp is weer vertrokken dus er kan langzaam aan gekeken worden naar een nieuwe project motor. Wat zoek ik...? - Lang stil gestaan, start niet meer. - Spontaan gestopt met rijden, wat nu? - Liep niet lekker, ben begonnen met demonteren, maar nu weet ik het niet meer... Wat voor types...
  23. Erwin P

    Gezocht: Vork rods (binnenwerk voorvork)

    Vanwege dat we zwaar in de experimenteer fase zitten hier in de schuur zijn we op zoek naar vork rods. Het onderdeel dat onderin de conventionele voorvorken zit. Het liefst wel van 41mm voorvorken (hier hebben de rods dan een zuiger diameter van 35mm). De lengte en slag maakt niet heel veel...
  24. Erwin P

    Voorvork 41mm met rebound en/of compressie verstelling

    Zoals de titel zegt ben ik op zoek naar een 41mm conventionele voorvork met rebound en of compressie verstelbare demping. De poten mogen verroest zijn, mogen hoeken uit de buitenpoten gebroken zijn, binnenpoten zelfs lichtelijk krom. Mochten de binnenpoten echter een lengte hebben van 635mm of...
  25. Erwin P

    Tenere 660 Slecht lopen

    Forummers, @Traffic Taurus is hier voor het oplappen van zijn Tenere 660 2009. Deze heeft er ca 105.000km op zitten. Voorvork voorzien van nieuwe olie, keerringen en een glijbus van 1 poot. Schokbreker verse olie. Zo nog wat meer kleine dingen. Echter liep zijn motor ook beroerd (over de...
Terug
Bovenaan Onderaan