Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Explosive
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Explosive

    PVM 10Y spaaks Alu velgen Honda SC59(Verkocht)

    Te koop: PVM velgen. Vraagprijs 900€ Opnieuw gepoederlakt. Haakse ventielen. Braking remschijven voor. Frixion achter. Klok met 42T/530 tandwiel.
  2. Explosive

    Remblokken EBC GPFAX390HH voor Honda

    Te koop: verschillende sets raceremblokken EBC. Passend op reeks Honda's(zie foto) Prijs 50€ per set(2 sets voor complete wissel).
  3. Explosive

    EBC GPFAX race remblokken voor Honda

    Hallo, Door de verkoop van mijn SC59 circuitmotor heb ik nog 5 sets remblokken over. De prijs is 50€ per klauw dus 100€ per set. Omgeving Sint-Niklaas, België. Verzenden is natuurlijk ook mogelijk.
  4. Explosive

    TK Assen 22-23/8 Racecracks

    Hallo, Door een verandering van mijn verlof door mijn werkgever kan ik niet meer deelnemen aan het evenement te Assen georganiseerd door Racecracks. :( Beide dagen staan dus te koop voor 180€ elk(195€ normaal) 22 en 23 aug, Niveau 4.
  5. Explosive

    Te koop: Cordona Quickshifter

    Hallo, Bij deze gaat mijn Cordona Quickshifter(2 seizoenen gebruikt) in de verkoop. Stond op mijn vorige circuitmotor(Honda Fireblade SC57) en mijn 'nieuwe'SC59 heeft een volledig BAZZAZ systeem. Ik heb 'm dus niet meer nodig. Volledig 'stand alone'-systeem dat past op de meeste moderne 4-cyl...
  6. Explosive

    Te koop:Honda CBR1000RR SC57 Circuitmotor

    Bij Deze zet ik mijn circuitmotor te koop ;) Reden:wil overstappen naar een SC59 Deze motor heb ik zelf 3 jaar geleden gekocht in Nederland zonder papieren maar met bon. Motorisch is hij standaard met momenteel 23900km op de teller. Dit is niet volledig juist door de andere vertanding. -1...
  7. Explosive

    Te koop: Laptimer QSTARZ BT-Q1000eX

    Hey forummers, Wegens aankoop van een Starlane laptimer is deze op overschot. De laptimer is door mij gebruikt gedurende 1 1/2 seizoen en is in goede staat. Er is op het batterijdeksel wel (zachte kant) velcro gekleeft omdat dit voor mij de handigste manier was(harde gedeelte van de velcro...
  8. Explosive

    Greetz

    Hey people! Ben hier al een tijdje passief aan het meelezen en dat moet maar eens stoppen. Dus aangemeld en even beleefd voorstellen Ben dus een Belg, niet echt jong meer lichamelijk maar mentaal in mijn topjaren. Was een jaar of 7 geleden heropstapper en rij ondertussen 2 jaar met mijn Honda...
Terug
Bovenaan Onderaan