Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Jack be quick!!!

    Automatisch rijden van auto's..

    Ja mensen, na mijn ban van vier jaar onvoorwaardelijk ben ik weer terug. En wel met de volgende vraag: Nu het er naar uitziet dat er steeds meer automatisch sturende en remmende (!) auto's op de weg gaan komen, bestaat er dan niet het risico dat motoren af en toe over het hoofd gezien gaan...
  2. Jack be quick!!!

    Na hoeveel kilometer jack wassen?

    Nou, dat is dus eigenlijk de probleem in een notenshell. Inmiddels 2063 km op de teller en dat leek me eigenlijk een heel eind. FYI: in de verleden deed ik steeds 1 maal per 2000 km en het is een rode met grijze jack, maar dat was meer een gewoonte. Hoe gaan jullie daar mee om, en kom je daar...
  3. Jack be quick!!!

    Olie verversen

    Hi jongelui, ik heb zoals bekend een FJR 1300 Yamaha uit 2duizend1. Nou heb ik afgelopen zomer niet veel gereden, zeg maar gerust weinig. Zeg maar gerust 3200km. Is het nu echt nodig om de olie te verversen? Ik heb nm geen zin om puur en alleen voor mijn gemoedsrust onderhoud te plegen...
  4. Jack be quick!!!

    Nog steeds bezig..

    Jezus, ik ben een tijd weg op MF maar jullie zitten nog steeds te ouwehoeren hier over niks. Ik dacht dat we onderhand toch wel uitgeouwehoerd waren. Ouwe wijven. })
  5. Jack be quick!!!

    Sosjel miediah

    De laatste tijd valt me steeds meer op dat autorijders gewoon ongegeneerd zitten te Appen en te Facebooken achter het stuur. Op mijn trapfiets al twee maal daardoor een near mis gehad. Op de motor moet dat vroeg of laat ook gaan gebeuren zegt mijn gevoel... Stoppen met rijden of de gedachte...
  6. Jack be quick!!!

    Helm verkopen?

    Mijn buurmeisje die net haar rijbewijs heeft gehaald hoorde mij zeggen dat ik een nieuwe helm ging kopen. Nu wil zij mijn oude kopen omdat die precies past op haar hoofd en bij haar inmiddels bijna gekochte motor. De helm is 6 jaar oud en van polykarbonaad of zo. Zelf dacht ik de helm als...
  7. Jack be quick!!!

    Minder motoren op de weg?

    Het kan aan mij liggen (zoals zo vaak), maar het lijkt alsof ik steeds minder bikers op de weg zie. Of is dat gezichtsbedrog? Zou het steeds lastiger maken om je examen te halen en een flinke motor te kunnen kopen nu zijn effect gaan krijgen? En is dat dan wat ze willen? Dat we gewoon...
  8. Jack be quick!!!

    Houding op de motor

    Soms rij ik wel eens achter een andere motorrijder en die zit er dan heel gek op: met de voetsteuntjes in het midden van zijn voeten en dan zijn tenen naar buiten en naar beneden wijzend. Het is dan net of D. Duck op de motor zit. Ik moet daar altijd zo hard om lachen, niet meer normaal...
  9. Jack be quick!!!

    Inschrijfformulier

    Ik heb tegenwoordig wat meer vrije tijd en nou leek het mij leuk om bij een motorclub te gaan. Mijn vrouw raadde de Hells Angels aan maar ik zat te denken aan de Sate Dara (krijg al trek in chinees als ik er een zie lopen). Daarom wil ik eigenlijk bij allebei een tijdje op proef. Zo'n bolle...
  10. Jack be quick!!!

    Motortoertocht

    Ik wil een motortoertocht op Paaseiland gaan doen maar nou zegt een vriend dat je verplicht een geel hesje aan moet daar. Is dat zo?
  11. Jack be quick!!!

    Motor On route

    Omdat deze toppik ondergesneeuwd dreigt te worden in het ZUMO topic probeert ik het hier nogmaals in de reprise... Hee! Nou heb ik ineens nog een Helder Moment, (ze worden steeds zeldzamer maar goed). Ik zou wel de Motor Onroute willen hebben maar dan op geheugenkaartje. Het is wel...
  12. Jack be quick!!!

    Cunt mice

    Nou mensen... het was een Tour de Force, maar het is Volbracht. De snelsluiters zijn "los". Kunnen ze mij niet meer mee foppen. Maaaaaaaarrrrrrrrr, kijk ik onder mijn buddyseat: muizenkeutels, MUIZENKEUTELS. Heb ik weer, grrrrr. Kan dat kwaad? Ik ga ze zowiezo ausradieren, kwaad of...
  13. Jack be quick!!!

    Airoh sv55

    Ik wil even kont doen van het feit dat mijn sv55 met de jaren steeds beter gaat zitten. Je voelt hem gewoon niet meer. Glijd ik laatst bij Mrs. Be Quick!!! in bed zegt ze je helm. :$ Verdomd! Bij het tanden poetsen dacht ik nog hee. Maar gewoon niet verder bij stil staan he... Wie heeft dat...
  14. Jack be quick!!!

    On /off gedrag van fjr

    De loftrompet over onzen fijnen fiets is reeds vele malen gestoken. En terecht dierbare parochianen. Nochthansch vind ik het nog steeds en iedere dag weer kloten om te moeten constateren dat bij het straatje keren het on/off effect mij hindert en dwarsboomd om op techniek even een straatje te...
  15. Jack be quick!!!

    Nou ben ik toch al jaren motorrijder..

    Moet je nou eens kijken:
  16. Jack be quick!!!

    Seniorrijders in alle opzichten veel beter

    Het valt mij op hoeveel domme fouten jonge motorrijders (zeg maar onder de dertig) nog maken tijdens een ritje. Kan ook niet anders dan dat dat zo is omdat je alleen met een zeer goede rijstijl een respectabele leeftijd kan halen op de motor. Ik neem aan dat de meesten het eens zijn met het...
  17. Jack be quick!!!

    Ik zou wel eens op de motor willen naar...

    Kiest je eigen keuze:
  18. Jack be quick!!!

    Pekel

    Omdat er nogal eens naar gevraagd wordt door "poetsers" kan ik nu wel zeggen dat de pekel nu echt wel weg is. Voor de zekerheid wel afspoelen met warm water natuurlijk.
  19. Jack be quick!!!

    Ff Serieus!!!

    Okay, dit is ff serieus: waar is Gilles? :o Hij zit normaal in ieder topic (met zijn grote mond) maar nu zie ik hem nergens meer al vele weken niet. Toch geen ongeluk of zo iets hoop ik... Kent iemand Gilles persoonlijk hier op dit forum. Ik vind het gewoon raar, weten de moderators iets...
  20. Jack be quick!!!

    Motorgeluid herkennen

    Zoals een moeder het gekrijs van haar spruit uit duizenden pikt, is het mij al een paar keer gebeurd dat ik op straat mijn hoofd omdraaide omdat ik een bekend geluid hoorde.... en ja hoor... het (beetje bescheten) geluid van een FJR. Dat had ik nou ook al met mijn Honda Sevenfifty, die trouwens...
  21. Jack be quick!!!

    Jouw eigen Gouden Regel

    Ja lieve mensen, alweer een serieus topic van Jack, weet niet wat er met hem aan de hand is. Ik neem aan dat iedereen in zijn of haar kleine leventje wel een persoonlijke Gouden Regel in het verkeer heeft geformuleerd cq overgehouden aan zijn rij-opleiding. Zeg maar je mantra. Je wijze raad...
  22. Jack be quick!!!

    Standaard progressieve vering

    Weet er iemand of er standaard motoren worden uitgerust met bijv. Hyperpro vering? Kijk ik redeneer zo: als die prog. vering echt zo goed is waarom wordt bijv. een gloednieuwe FJR1300 daar niet mee uitgevoerd? Mag je meenemen in de winkel voor een 1000dje of 18... Die paar honderd euro kan...
  23. Jack be quick!!!

    Regen via de ruit op mijn donder

    Ik vraag mij af er iemand van jullie hiervoor een oplossing heeft. Kijk ik heb op mijn FJR een ruit met een Laminar Lip (een verhoging van de ruit zeg maar). Nou is het zo dat al het hard regend dan beschermd de ruit mij goed maar na verloop van tijd wordt het hemelwater gewoon van de zij en...
  24. Jack be quick!!!

    Noodstop voor eendjes op de weg..

    Vanmiddag was ik lekker op weg door het groene hart op een 80 km weg. Ik zat achter vier auto`s, blijkt ineens de voorste auto zeer fluks te remmen en gaat volledig stilstaan voor wat later bleek een moedereend met wat kleintjes die overstaken. Je weet hoe dat gaat, iedereen remt iets later en...
  25. Jack be quick!!!

    Waarom komt HD niet verder?

    De stelling van de dag is: waarom komt Harley Davidson met 1500 cc niet verder dan 65 PK (at best). Wat precies doen ze fout? :/
Terug
Bovenaan Onderaan