Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. C

    t k a: Set Velgen Compleet Suzuzuki GSXR 750

    wegens beeindiging aangeboden: set originele velgen, zwart, passend voor Suzuki GSXR 600/750 K6-K7 passen ook op bouwjaar K8-K9 compleet met schijven en tandwieldrager verkeren in uitstekende staat vrpr 595,- ook nog verschillende originele onderdelen (oa. tank, uitlaat, motorblok 750...
  2. C

    SteadyStand

    Hoi, wegens beëindiging te koop aangeboden: SteadyStand (merk AceBikes) de ideale universele steun om je motorfiets vast te zetten op je aanhanger of in je bus slechts één keer gebruikt universele passing gegalvaniseerd nieuwprijs 99 euro vraagprijs 75 euro afhalen of opsturen...
  3. C

    Marchesini Achterwiel Suzuki GSX R 750 K7

    Hoi, wegens beëindiging te koop: Achterwiel Marchesini, passend op Suzuki GSX R 750 K6 en K7 past ook op een GSX R 600 van zelfde bouwjaren verkeert in uitstekende staat compleet met tandwiel - tandwieldrager -remschijf vr pr 450,- euri voor meer info even mailen...
  4. C

    Motorblok Suzuki GSX R 750 K7

    Hoi, wegens beëindiging te koop: compleet motorblok voor Suzuki GSX R 750 K7 in uitstekende staat, tellerstand 14.500 km vr pr E 1.000,- voor meer info even mailen (janspanjaart1@gmail.com) Tevens nog meer originele onderdelen te koop, zie mijn advertentie op marktplaats groeten Erv
  5. C

    Set Velgen Suzuki GSXR 750 K6/K7

    Hoi, wegens beëindiging te koop set originele zwarte velgen passend op Suzuki GSXR 750 K6 en K7 passen ook op een GSX R 600 van dezelfde bouwjaren voorwiel is compleet met LUCAS Wave remschijven achterwiel is compleet met originele remschijf en tandwieldrager verkeren in uitstekende...
  6. C

    Set Velgen Suzuki GSXR 750 K6/K7

    wegens beëindiging aangeboden: set originele zwarte velgen passend op Suzuki GSXR 750 K6/K7 compleet met originele schijven en tandwieldrager verkeren in uitstekende staat vrpr Euro 595,- voor meer info even mailen svp ( janspanjaart1@gmail.com )
  7. C

    Scooter DKW Hobby bwjr 1957

    Voor de liefhebber en handige knutselaar: restauratie project Scooter DKW HOBBY, 60 cc motorfiets bouwjaar 1954 uniek modelletje in originele staat, geheel compleet vraagprijs Euro 500,- Voor meer info en/of foto's even bellen (0651151618) of mailen Groeten Erv
  8. C

    Kawasaki Z1000 A1 1978 Superbike

    Wegens tijdgebrek komt deze superbike uit de zeventiger jaren bij mij bijna niet uit de garage...daaarom bied ik mijn in originele staat verkerende Kawa aan: geheel origineel met uitzondering van: de groene lak (is door vorige eigenaar overgespoten) de uitlaat (Marshall 4 in 1) de...
  9. C

    Race onderdelen voor Suzuki GSX R 750 2007

    Hoi, Wegens beeindiging bied ik hierbij onderstaande race onderdelen voor Suzuki GSX R 750 2007 aan. Het zijn gebruikte delen, verkeren in prima staat (tenzij anders vermeld). De onderdelen passen ook op een Suzuki GSX R 600 van bouwjaar 2006 en 2007. Foto op verzoek via de mail Onderdelen...
Terug
Bovenaan Onderaan