Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MCM
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MCM

    TK : Givi s950 Navigatie houder in nieuwstaat

    Bij dezen, te koop ; Givi S950 met regenhoes. Ik heb de houder vorig jaar gekocht, maar nooit kunnen gebruiken wegens de verkoop van mijn motor. Zeer goede kwaliteit, in feite nieuw ! Vraagprijs ; 40,- Alleen ophalen ( Amsterdam ).
  2. MCM

    advies navigatiehouder

    Beste mederijders, Ik heb een gps houder van givi , die ik op mijn vorige motor gebruikte. het gaat om deze Zoals je kunt zien is het voor rond vormige sturen te gebruiken. Nou ga ik een vfr 800 aanschaffen, waar geen ronde gedeelte op zit Die er zo uitziet, dus geen ruimte...
  3. MCM

    advies gevraagd voor mijn eerste motorkeuze

    Dag beste motorrijders, Na lang te aarzelen ben ik toch maar begonnen met mijn motorrijlessen. En tot nu toe gaat het redelijk goed, heb mijn AVB en theorie beide in 1x gehaald en hoop dat ook voor mijn AVD die ik eind september heb. (les nu op een Honda cb500) Ik zit al een tijdje op het...
  4. MCM

    Dag allemaal - Help?

    Dag beste motorrijders, Na lang te aarzelen ben ik toch maar begonnen met mijn motorrijlessen. En tot nu toe gaat het redelijk goed, heb mijn AVB en theorie beide in 1x gehaald en hoop dat ook voor mijn AVD die ik eind september heb. (les nu op een Honda cb500) Ik zit al een tijdje op...
Terug
Bovenaan Onderaan