Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Chriskras
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Chriskras

    SW motech stuurverhogers 50mm (22mm stuur)

    Bij nader inzien zijn deze veul te hoog voor mijn gewenste situatie, dus daarom mogen ze weg. Komen met de bijbehorende bouten. Mogen weg voor een semi-aannemelijk bod.
  2. Chriskras

    Weber Tools tapeind uitdraaiset

    Te koop aangeboden een tapeind uitdraaiset (stud extractor volgens de verpakking). Ik heb de set aangeschaft om een tapeind te verwijderen, maar die kwam er vervolgens op een andere manier uit. De set is dus niet gebruikt. Op de website van Weber Tools kan je meer informatie vinden: Klik Mag...
  3. Chriskras

    Triumph Speed Triple 955i van 2001

    Te koop aangeboden mijn Triumph Speed Triple 955i van 2001. Ik ben sinds 2016 de eigenaar van deze motor. De motor heeft om en nabij de 50.000 gelopen (49.xxx op het moment), er wordt op het moment nog mee gereden. De motor staat op net ingereden Conti Roadattack II banden en ook de ketting en...
  4. Chriskras

    Demper voor Speed Triple of Daytona 955i

    Max performance demper voor Triumph Speed Triple / Daytona 955i. Hij komt onder mijn Speed Triple van 2001 vandaan. Produceert een mooi donker geluid. Carbon is nog heel netjes. Incl. linkpijp. Geen e-keur of db-killer. En dat ziet er gemonteerd zo uit: Potverdikkie van een...
  5. Chriskras

    Zero Gravity kuipruit Honda CBR F2 (pc25)

    Te koop aangeboden een Zero Gravity kuipruit in de kleur paars. Ik heb het ruitje een klein jaartje gehad, maar heb nu een hoger model. Het ruitje is onbeschadigd. Foto's Vraagprijs €30 Op te halen in Enschede, kan ook verzonden worden.
  6. Chriskras

    Yamahaxj600 Diversion €800

    Te koop aangeboden mijn Divje, hij is van 1992 en 67k km gelopen. Ik wil mijn motor verkopen omdat ik toch te lang ben voor deze motor (1,94m) ik ga dus opzoek naar een motor waarbij ik wat rechter op zit. Ik heb deze motor overigens 3 maanden in mijn bezig gehad. Hij loopt als een zonnetje, en...
Terug
Bovenaan Onderaan